Forum - Recent Posts

sjamy

sjamy 17.09.2013 in GTA V

Näitä lueskellessa alkaa tuntumaan siltä, ettei sitä yhtä kappaletta löydy enää, oivoi.. :D
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013 in GTA V

PetuK wrote: Pakko kysyä, että missä ihmeessä asut, jos aamupostin mukana muka tulos tommoset kirjeet tms? Tuo Macelan stoori kuullostaa "normaalimmalta".
Aina tullu pelit laatikkoon. 500 ihmisen kylässä asustelen, peltojen ja metsien ympäröimänä.
PetuK

PetuK 17.09.2013 in GTA V

Rayha300 wrote: odottanu olen, mutta ei se posti-täti oo viel käyny. Asentelin liiketunnistin valonkin tuonne että huomaan sitten ku gta tulee.
Pakko kysyä, että missä ihmeessä asut, jos aamupostin mukana muka tulos tommoset kirjeet tms? Tuo Macelan stoori kuullostaa "normaalimmalta".
Mace

Mace 17.09.2013 in GTA V

Rayha300 wrote: odottanu olen, mutta ei se posti-täti oo viel käyny. Asentelin liiketunnistin valonkin tuonne että huomaan sitten ku gta tulee.
Täällä käy yleensä 12 aikaan, elikkä vielä 4h venailla. Vois ajankuluks heittää pyörän kuntoon ja käydä polkees joku lenkki.
jimmykojootti

jimmykojootti 17.09.2013 in GTA V

Voi teitä onnekkaita, ite pitää mennä tos vartin päästä viel kouluu ja olla siel kahteen asti :D
KKNGS

KKNGS 17.09.2013 in Battlefield 4

"Kiva montage":http://www.youtube.com/watch?v=qUR5AkArxL0
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013 in GTA V

Rayha300 wrote: Täällä mä istuskelen postilaatikon vieressä....
odottanu olen, mutta ei se posti-täti oo viel käyny. Asentelin liiketunnistin valonkin tuonne että huomaan sitten ku gta tulee.
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013 in Ei mulla muuta

Macela wrote: Moro räyhä, miten sujuu valvominen so far? :D e: mm
Eip täs mitää. Klo on hieman yli 5 aamulla ja äsken sain klo 0:00 alottamani mirrors edge walkthrough läpi. Viel ois 7 tuntii jäljellä valvomista. Tän hetken olo tila: pää aivan hereillä, mutta kroppa alkaa sanoa että mee nukkuu jo. Emm
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.09.2013 in GTA V

Punaniskoilta löytii tosi kivoja kulkupeejä BF Injection rocks!
Mace

Mace 17.09.2013 in Ei mulla muuta

kokeilin mennä klo 22 nukkuun.. Noh, heräsin jossain 12 pintaan ja en saanu nukuttua taas pariin tuntiin. Kunnes nukahdin.. Ja nyt heräsin tun moiseen painajaisuni -efektiin/fiilikseen. Eikä ollu ite uni edes kummonen. Noh.. Frc:lle lukeen mielenkiintosia gta yöostoksia puhelimella ja sit kokeilla taas nukkua. Moro räyhä, miten sujuu valvominen so far? :D e: mm
RauhaMees

RauhaMees 17.09.2013 in GTA V

Täällä mä istuskelen postilaatikon vieressä....
djrunkkari

djrunkkari 17.09.2013 in GTA V

9 tunnin session jälkeen täytyy sanoa, että on ihana peli. Kyllä tääki 100% pitää mennä :p
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.09.2013 in GTA V

Olin sit jonnin verran sun edellä jonossa
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.09.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: Olihan tota ihan kiitettävästi, Parhaimmassa vaiheessa oli siinä ja siinä, että jono mahtu sisään. Mutta yks ennustus piti kutinsa, Mulla oli se mahtavin parta paikalla olleista. Ny tuo tuota toista diskiä tallentaa ja sitte lähetään vissiin Trevorilla ihan harrastamaan offroadia.
Mä tein sen virheen, että menin jonoon vasta tasalta. Pelin sain käteen vasta klo 1.15. Jono näytti niin pahalta, että luulin että menisi 2-3 tuntia ainakin. :D Kohta nukkumaan (3h yöunet takana) ja aamulla sitten heti pelaamaan!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 17.09.2013 in GTA V

Nipsuhuuli wrote: Jengiä ihan vitusti tikkurilan vpd:n jonossa, voi olla ettei löydy hlr:ää täältä :D
Olihan tota ihan kiitettävästi, Parhaimmassa vaiheessa oli siinä ja siinä, että jono mahtu sisään. Mutta yks ennustus piti kutinsa, Mulla oli se mahtavin parta paikalla olleista. Ny tuo tuota toista diskiä tallentaa ja sitte lähetään vissiin Trevorilla ihan harrastamaan offroadia.
Ac3Way

Ac3Way 17.09.2013 in GTA V

Kävin tänään päivällä varaamassa, kun vein vanhoja pelejä vaihdossa. Äsken kävin Gtan hakemassa ja olin 50 ensimmäisen joukossa niin sain t-paidan. Lisäksi tarttui mukaan järjettömän iso juliste, tarra, energiajuoma ja alennuskuponki Viihdepysäkkiin. Oli vielä Blimbin lataus koodikin pelin mukana. Joskus kaikki vain sujuu niin kätevästi :) Huomenna haastattelu julkaisugraafikko koulutukseen, nyt ei parane pelata. Hyviä hetkiä teille Los Santosiin ja ampukaa kaikkea mikä liikkuu!
villek00

villek00 17.09.2013 in GTA V

Hajotkaa kaikki GTA V:een, mulla on käynnissä New Super Luigi U! :D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 17.09.2013 in GTA V

Jengiä ihan vitusti tikkurilan vpd:n jonossa, voi olla ettei löydy hlr:ää täältä :D
joonas6

joonas6 16.09.2013 in GTA V

Ei jessus että on lössiä yöllä cittarilla
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 16.09.2013 in GTA V

Tää lähtee suunnistaa tikkurilaan... Jos samaan aikaan satutaan liikkeeseen ni mustat kuteen ja hervoton parta, Saa tulla jutustelemaan.