Mudinski
31.08.2010 in
pc,mac,softat,kännyt tms
Northg7 wrote:
Skype. Miksei messengeriä käyttäisi puheluihin ja videopuheluihin, kun ne ihan samat toiminnot on siinäkin ilmaiset... Onko ääni- ja kuvayhteys Skypessä paremmat? Ohjelma kuitenkin lienee suunniteltu käyttöliittymältään puheluiden tekemiseen.
Testaa Skypeä niin et palaa ikinä Messengerin pariin näissä video tai normi puheluissa.
Kyllä se uskomattoman hyvä on...
Mese taas... No :) Soveltuu vain pelkkään "chättäilyyn"...
Northg7
31.08.2010 in
pc,mac,softat,kännyt tms
Skype. Miksei messengeriä käyttäisi puheluihin ja videopuheluihin, kun ne ihan samat toiminnot on siinäkin ilmaiset... Onko ääni- ja kuvayhteys Skypessä paremmat? Ohjelma kuitenkin lienee suunniteltu käyttöliittymältään puheluiden tekemiseen.
Aliboz
31.08.2010 in
PPPP
LORD HOPO wrote:
Uusittu ohjain
Ruma.
TJP27
31.08.2010 in
Chili syömärit
en sentäs hamppua omaan asuntoon pistäisi kasvamaan(enkä varsinkaan muiden nurkkiin), vaikka se rikkaruoho on helppoa kasvattaa.. mausteenakin clili parempi.. just muuten svinksi tilasin putelin tuota reserviä varastoon odottamaan, että uskalla sitä joskus käyttää...Sitä ennen menee muutamat tuliset hetket kera Löylyn ( on muuten makosaa ainetta sekin(vaikka potku ei kestä koko iltaa :) ), suosittelen, jos chilikauppa.fi:n tuotteita saatavilla) mitäään säilyvyysaikaa ei ilmeisesti tuolla reservillä ole, jos pari vuottakin pulloa tyhjentänyt joku?
?
P.S. "Enhan minä viinaa juo, muuta kuin krapulaan pieniä ryyppyjä" ei oma sanonta
FINBULLET
31.08.2010 in
PPPP
hulluseon
31.08.2010 in
Chili syömärit
Intissä oli yks jannu tuosta Leppävirralta joka ite kasvatti niitä papuja. Monesti tarjosi niitä että maistatteko, mutta en uskaltanut. Oli varmasti mulkuttanut ne. Niin terveisiä Kartsalle jos kuulet.
FINBULLET
31.08.2010 in
Chili syömärit
Sä mitään chilejä kasvattais.Hamppua siellä kasvattaisit kuitenkin.
TJP27
31.08.2010 in
Chili syömärit
pitäisi saada vuokrattua pieni alue omaan käyttöön paikallisista kasvihuoneista(mahdoton jopa ajatuksena), että saisi chilit oikeisiin olosuhteisiin.. siellä olisi kiva kokeilla eri chilien kasvatusta, kun kotioloissa olosuhteeita on vaikea saada kohdilleen... ehkä vesiviljelyä voisi joskus isona koittaa, niin ei pääsisi heti janoiset chilit kuivumaan ja ravinnepitoisuudet kohdillaan lähes kokoajan...
P.S. siipikastikkeisiin lisäää-äää-ä chiliä ja vähemmän etikkaa:)
Pottae
31.08.2010 in
PPPP
PÄÄN____särky, au :(
Tuomo33
31.08.2010 in
PPPP
TJP27 wrote:
toi on jo aika hc:tä :) ei o tjp kokeilemassa, ehkä 7 sekunnin avantouinnille menen:)
Siis koko juttu kuulostaa hullulta mutta ei oikeastaan on tultuu koiekeiltuu aamulla päivällä ja yöllä , ja hassua kuin se kuulostaa yöllä oli lämpimintä Kun itsellä on unirytmi yleisimmillään kun (normaali) ihminen käy nukkumaan minä herään, kun (normaali)ihminen herää minä käyn nukkumaan
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
LORD HOPO wrote:
Mä en ollu loppusodassa kun olin oman lääkintäryhmän kanssa varuskuntasairaalassa.Siellä me kiusattiin toisiamme,että kuka joutuu lähtemään leirille.
eihän leireissä ollu muuta vittumaista, ku se, että ei päässyt suihkuun tarpeeksi usein... ja itellä se, että vääpeli nakitti parille leirille huoltoryhmään.. on meinaan tosi vitttumainen nakki, kun ei oo tekemistä tasasesti, vaan heräät helv.., eiku helkutin ajoissa ja ja muuten ei mitään tekemistä, tai jos on, ni sit sitä vasta nakki viuhuukin ja on kiire.
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Talvella mä otan valkauisua kuun valosta, elikkä talvella täydenkuun aikaan meen meijän takapihalle pelkät sortsit jalassa makamaan aurinko tuolille ja nukun tunnin tai kaksi jos kylmä tulloo nii muuta ku rovio lähelle nii ei oo kylmä enää. Kesällä on perseestä ku palaa ja kirotaan prkeleesti saunassa ku iho kirveltää nii perkeleesti. Näin ei tapahdu talvella, ja itseasiassa tällä menetelnällä turvotuskin laskee sekä laihtuu nopeammin. Toisin sanoen tuomon loppu vuoden vinkki: Tulevana talvena täyden kuun aikaan mene pihalle sortsit jalassa ottamaan kuuta tunnin tai kahden nokoset mene sisälle tämän jälkeen lepämään.
toi on jo aika hc:tä :) ei o tjp kokeilemassa, ehkä 7 sekunnin avantouinnille menen:)
FINBULLET
31.08.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
"Nice.":http://www.youtube.com/watch?v=CfatXfgba3k
Aika laimee basso.
FINBULLET
31.08.2010 in
PPPP
Mä en ollu loppusodassa kun olin oman lääkintäryhmän kanssa varuskuntasairaalassa.Siellä me kiusattiin toisiamme,että kuka joutuu lähtemään leirille.
Pottae
31.08.2010 in
PPPP
"Nice.":http://www.youtube.com/watch?v=CfatXfgba3k
Tuomo33
31.08.2010 in
PPPP
TJP27 wrote:
:) no eipä tuota akua paljon tullut otettua, kun ei jaksa makoilla hiekassa.. ja onhan se tosin tasasempaa se valo talvella, varsinkin pimeimpään aikaan:)
taitaa olla kaljanhaun paikka, eli lähempä tästä shoppailemaan...
Talvella mä otan valkauisua kuun valosta, elikkä talvella täydenkuun aikaan meen meijän takapihalle pelkät sortsit jalassa makamaan aurinko tuolille ja nukun tunnin tai kaksi jos kylmä tulloo nii muuta ku rovio lähelle nii ei oo kylmä enää. Kesällä on perseestä ku palaa ja kirotaan prkeleesti saunassa ku iho kirveltää nii perkeleesti. Näin ei tapahdu talvella, ja itseasiassa tällä menetelnällä turvotuskin laskee sekä laihtuu nopeammin. Toisin sanoen tuomon loppu vuoden vinkki: Tulevana talvena täyden kuun aikaan mene pihalle sortsit jalassa ottamaan kuuta tunnin tai kahden nokoset mene sisälle tämän jälkeen lepämään.
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Täällä ei vieläkään toimi live ja talvella ei nukuta vaan silloin valvotaan! Kesällä nukutaan että ei saada milligrammaakaan uv säteilyä paitsi ikkiunan takaa :D
:) no eipä tuota akua paljon tullut otettua, kun ei jaksa makoilla hiekassa.. ja onhan se tosin tasasempaa se valo talvella, varsinkin pimeimpään aikaan:)
taitaa olla kaljanhaun paikka, eli lähempä tästä shoppailemaan...
villek00
31.08.2010 in
PPPP
Nipsuhuuli wrote:
Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)
Meidän kirjuri oli muuttanut itsensä kirjoille sonkajärvelle, ja se pääs lähtee lomille aina 12 aikaa ku muut lähti 18 - 19.. Vitutti silloin.. kun se kirjuri asui vieläpä riksussa itsekkin -.-
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
Omassa patterissa näytti aika laiskalta kirjurin meno.. ei kateeksi käynyt! ennemmin itse meni vmtkl+ulkona tehtäviin juttuihin vapautus(nimitystä/lyhennettä ei pieni pää muista) leirille lohtajalle (oli keuhkoputkentulehdus+poskiontelotulehdus) ei muuta, ku meikäläinen mettään vaan kera antibioottien... ja sitäpaitsi loppusota oli aika helppo leiri, paitsi että kisassa oli hankaluuksia sotia vieraalla aseella, kun normi junassa ei yllättäen saanut kantaa omaa rynkkyä:)
Tuomo33
31.08.2010 in
PPPP
TJP27 wrote:
Täällä lähti n. tunti sitten live toimimaan ja nukkua voi sitten talvella:)
Täällä ei vieläkään toimi live ja talvella ei nukuta vaan silloin valvotaan! Kesällä nukutaan että ei saada milligrammaakaan uv säteilyä paitsi ikkiunan takaa :D