Finski fani
31.08.2010 in
PPPP
Nipsuhuuli wrote:
Pääsin kirjuriksi, kuten olin toivonutkin! Letkeät 129 aamua enää jäljellä :)
Voi juma. Jouduin matruusina tuuraamaan kirjureita kaksi viikkoa, koska vanhat pääs pois, ja uusia ei oltu vielä koulutettu. Niin hajottavaa puuhaa, kuin olla voi. Koko päivän istuu pöydän takana tekemättä mitään. Mikä tahansa muu, kuin kirjuri!
RaabForRehab
31.08.2010 in
PPPP
Nipsuhuuli wrote:
Aika gay :D Ei vaan, hyvä nakki jos halajaa päästä mahtollisimman pienellä duunilla ja vaivalla.
Nipsuhuuli
31.08.2010 in
PPPP
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Ainoa ongelma enää täl hetkellä on boksin live muuta ongelmaa enää ole, no vois pitää tänää vähän "lomaa" poksilta peluuseen ja keskittyä nukkumiseen :D
Täällä lähti n. tunti sitten live toimimaan ja nukkua voi sitten talvella:)
Tuomo33
31.08.2010 in
PPPP
Aliboz wrote:
!http://www.tecnomagazine.it/tech/wp-content/uploads/2007/09/bill_gates_in_the_space.jpeg!
TÄSSÄ ON MAAILMAN PASKIN JÄTKÄ!!!!
Jos mä kerran vielä nään tän tyypin niin mä tempasen sitä niin perkeleesti turpaan!
Haista sinä Bill vittu!
"Tässä on kaikkille billiin vittuuntuille parasta viihdettä billiin tahtiin (älkää ottako tosissanne":http://www.youtube.com/watch?v=U66rzHtW2qQ
Tuomo33
31.08.2010 in
PPPP
TJP27 wrote:
Aivan niin, omituista toi yhteyden katoaminen,kun itelläkin netti (kaapeli) toimi ihan kelvollisesti(jopa täällä) ja boxilla ei onnistunut kirjautuminen ollenkaan liveen.
Ainoa ongelma enää täl hetkellä on boksin live muuta ongelmaa enää ole, no vois pitää tänää vähän "lomaa" poksilta peluuseen ja keskittyä nukkumiseen :D
djrunkkari
31.08.2010 in
Chili syömärit
HOT AND SPICY!
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
Aliboz wrote:
!http://www.tecnomagazine.it/tech/wp-content/uploads/2007/09/bill_gates_in_the_space.jpeg!
Jos mä kerran vielä nään tän tyypin niin mä tempasen sitä niin perkeleesti turpaan!
Haista sinä Bill vittu!
onhan sillä jo noita arpia naamassa:)
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Mutta ihmettelen KERRANKIN syvästi jos on ollut yhteys,huolto yms katko niin sittenhän PERIAATTEESSA koko pirkanmaaanalueella ei pitäisi edes toimia puhelimet, jos nyt oikein olen ymmärtänyt laggulan=mokkula toiminta periaatteen tai varmaan jotakin mitä joku korkeampi taho pimittää prkl
Aivan niin, omituista toi yhteyden katoaminen,kun itelläkin netti (kaapeli) toimi ihan kelvollisesti(jopa täällä) ja boxilla ei onnistunut kirjautuminen ollenkaan liveen.
Aliboz
31.08.2010 in
PPPP
Haista sinä Bill vittu!
Tuomo33
31.08.2010 in
PPPP
TJP27 wrote:
Juu, eli onkohan täällä pirkanmaalla sit ollut vain ne yhteyskatkot, vaiko yleinen huoltotauko? pitäis päästä jahtaamaan polkuautolla noita skimanskin aikoja kera uusien setuppien....
Mutta ihmettelen KERRANKIN syvästi jos on ollut yhteys,huolto yms katko niin sittenhän PERIAATTEESSA koko pirkanmaaanalueella ei pitäisi edes toimia puhelimet, jos nyt oikein olen ymmärtänyt laggulan=mokkula toiminta periaatteen tai varmaan jotakin mitä joku korkeampi taho pimittää prkl
TJP27
31.08.2010 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Samallailla täällä hämeen koskella kuuluupi myös pirkanmaan piirin.
Olenko, mullakin oli eilein havaittavissa tuon förtzän kanssa tuo dcl ongelma kaikki on ladattu mutta silti pisti uhkauksen että jos pelaan fotrzaa kaikki dcl autot ato tallista katoaa :O
Juu, eli onkohan täällä pirkanmaalla sit ollut vain ne yhteyskatkot, vaiko yleinen huoltotauko? pitäis päästä jahtaamaan polkuautolla noita skimanskin aikoja kera uusien setuppien....
Tuomo33
31.08.2010 in
PPPP
TJP27 wrote:
tampereella oli live mykkänä päivällä ainakin muutaman tunnin, eli aika isoja ongelmia taitaa olla liikenteessä?
E toivottavasti pirssit ei häviä
Samallailla täällä hämeen koskella kuuluupi myös pirkanmaan piirin.
Olenko, mullakin oli eilein havaittavissa tuon förtzän kanssa tuo dcl ongelma kaikki on ladattu mutta silti pisti uhkauksen että jos pelaan fotrzaa kaikki dcl autot ato tallista katoaa :O
TJP27
31.08.2010 in
Chili syömärit
Finski fani wrote:
En ole maistanut, mutta tätä olen maistanut, joskin erittäin vähän, ja sen voin sanoa, että tulista oli.
No toi voi kyllä potkia, ja kovastikkin :D itellä nyt ekaa kertaa maistissa chilikaupan löyly(chilinä bih jolokiaa 44%, eikä uutteitä labellin mukaan), mut vilmi "yo tubessa" väittää että naga morichissa olisi 1 000 000 scovillea..
Menee vaan meikän tyhmä pää sekasin, ku näitä uusia lajeja nimetään niin saakelin omapäisesti, kun jossain sit sanottiin, että kaikki jolokiat(mukaan lukien kyseinen naga morich) suht samaa alkuperää ja että porukka haluaa nimetä chilin paikan mukaan..
Tuomo33
31.08.2010 in
Chili syömärit
mä syön chiliä silloin tällöin silloinki kebabinkanssa, muuloin kanan lisukkeena tai pizzassa
AJfin
31.08.2010 in
Nordschleife 50 kierrosta. KISAPÄIVÄMÄÄRÄ NIIQ KOSKA?!?!?!!?!?!?! YM. SHITTI KESKUSTELU KISASTA :)
VITTU!! TÄÄ ON VÄÄRÄSSÄ TOPIKISSA!!! SAATANA!! EI TAIDA OLLA MITÄÄN YHTEYTTÄ SM-SARJAAN!!?!?!
H
o
m
o
NIIQQQ