Forum - Recent Posts
En ole maistanut, mutta "tätä":http://www.pulju.net/tuotteet/muonituskeskus/daves-private-reserve-2010 olen maistanut, joskin erittäin vähän, ja sen voin sanoa, että tulista oli.
tampereella oli live mykkänä päivällä ainakin muutaman tunnin, eli aika isoja ongelmia taitaa olla liikenteessä?
E toivottavasti pirssit ei häviä
Onko kukaan maistanut (nykyään maailman tulisinta chiliä) naga morichia? ja jos, niin onko noin paha http://www.youtube.com/watch?v=COOJ4dyCndw (sori en muistanu linkittämistä). Ja , edelleen jos on, niin, tuosta voi päätellä, että aika hurja oli se suomalainen jannu kuka 10 noita vetäs(toki tulisuus vaihtelee kasveittain)
E:pilkku sai potkut + onko oikein, jos on väärässä?
Lullakebabbia... omnomnom kuin on hyvää :)
Kivasti kertoo Xbox Live Status kaiken muun olevan "up and running" paitsi marketplacen kohdalla tämmöstä:
Käyttäjillä voi olla ongelmia seuraavien palveluiden kanssa:
* Users may observe missing items in their Download History.
Olemme tietoisia tästä ongelmasta ja pyrimme selvittämään sen...jne
Jotenki semmonen kutina et multa puuttuu muutakin ku joitakin itemei dowload historystä, esim live yhteys.
// Ei voi vortsaakaan mennä pelaamaan ku muuten häipyy kaikki DLC autot tallista :(
juu aamupäivällä en päässyt äsken toimi monta tuntia normaalisti =)
Toisinaan ku ajattelee niin ei se n30e oo edes paha hinta ajatellen sitä hupia minkä saa poksin ja live vituillusta, mutta kun ei oo mitään harrastutsta, koulua, eikä edes töitä niin mikäs siinä pelailessa
Tuomo33 wrote: "kun siitä on maksanut niin kauhean suman jotta sielä voisi pelat :)?"Tuon takia ite pelailen enempi ps3. :) Nytki boxilla live loppu, eikä viihti tuhlata sitä 30-50e livee..
Mulla kusee frc:kin prkele!
Kyllä vähintään kuukaus liveä ja 2100ms pistettä ilmaateks
Miljuunan saisivat maksaa tällä viikolla ja loput jouluun mennessä :) (ei wörki live wiäläkään)
Mudinski wrote: Minulla toimii kaikki ! :) Uskon kuitenkin että Tappi on tämän sekasotkun ( Live, Facebook yms ) takana. Minä yritän olla niin ystävällinen hänelle kuin vain pystyn ja te mollaatte häntä mistä milloinkin :)Good for you bad for meille keilä ei toimi (luulisin)Pitäskö alkaa lähettelee xboksille korvaus vaateita ajasta jota ei voi käyttää livessä kun siitä on maksanut niin kauhean suman jotta sielä voisi pelat :)?
Tuomo33 wrote: Mahdollisesti, tai no mistäs helvetistä mäkään sitä tietäisin ihan tuo oikeaki pallinaama sivusto tökkii pahasti. Tai tuolta livestä tippuminen aiheutuu vaa niile jotka käytttelee sitä poksin kautta? Omasta mielestä tämä selittäisi paljonMinulla toimii kaikki ! :) Uskon kuitenkin että Tappi on tämän sekasotkun ( Live, Facebook yms ) takana. Minä yritän olla niin ystävällinen hänelle kuin vain pystyn ja te mollaatte häntä mistä milloinkin :)
TehBigBunny wrote: Olisiko nuo Feispuukin onkelmat syynä myös Liven vilttuiluun.Mahdollisesti, tai no mistäs helvetistä mäkään sitä tietäisin ihan tuo oikeaki pallinaama sivusto tökkii pahasti. Tai tuolta livestä tippuminen aiheutuu vaa niile jotka käytttelee sitä poksin kautta? Omasta mielestä tämä selittäisi paljon
Nyt alko lentely livestä jatkuvasti ulos :() hetken on oline ja lentää pihalle shaicee
Millon semmosta tulee?
DLC:nä tulloo varmaa Free Roumia.
Näinhän se on,että sen myy pois kun kyllästyy keräämään siihen pölyä hyllyssä.
Olisiko nuo Feispuukin onkelmat syynä myös Liven vilttuiluun.
TehBigBunny wrote: Pitää varmaan pitää kypärää päässä meinaan sen verran pahasti putoilen tuolle Radio Rockin 2. risteilyn mainokselle."Tässä pelissä voittaminen ei ole tärkeintä" YAYAYAYAYAAH