Forum - Recent Posts
Mä oon juonut vain limua.
Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea) me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?
Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
Kurko kesämies *(LOMALONKERO)*
Nom nom.
Vanilija Vodka from Eesti Eesti Eesti kaipaan sinne perkeleesti-maasta.
Aika jees makuista kyllä, vanilja ei maistu liikaa mutta jää pitkäksi aikaa maistumaan.
Nuotio? no kuka mitenki, mulla lämmittää tietokone ja näyttö täs :D
Mukavasti keräännytään lämpimän nuotion ääreen ja turinoidaan joutavia.Siinä samalla syödään ja juodaan hyvin.
**thihihii**
Heissuli vei!
*MO!*
YO!
Moi tännekin !
Tuo kylmyys ja pimeys, se ajaa forzalaiset kotioloihin kaljoittelemaan ja kun yksin kotona juominen on niin ysärii, kasarii.... ysärin alkuu... kasarin loppua! niin nämä forzalaiset (ei siis sama kuin forssalaiset) muistavat että onhan heillä netti! Niinpä he ahtautuvat kaikki forzan kisaklubin sivuille ja alkavat tarinoida mukavia, ehkä hieman laulunsanoja luikauttavat, saattavat jopa hieman hullutella hassujen giffien muodossa ja näin on kaikkien parempi olla, kaikki samassa paketissa forzakisalupin sivuilla.
Aliboz wrote: Miksei kaikki perjantai illat ole tämmöisiä FRC:llä?!Lähes kaikki sekoilee kotonaan eikä maailmalla. Jatkakaa !
Miksei kaikki perjantai illat ole tämmöisiä FRC:llä?!
Kyl :D
ho ho ho and a bottle of rum! vai? :D
Kiroillaa ku merimiehet.
No vittu nii! kovat jätkät vittu kiroilee vittu!
No vittu sori siitä.