Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 27.08.2010 in PPPP

Anteex :(
DarkWarjo

DarkWarjo 27.08.2010 in PPPP

JUMALAUTA! mä jätän teille pppp-topikin hetkeksi ja käyn töissä ja bomberi-illassa ja sit ku mä tuun takasi ni te jumalattomat ootte vetäny hillittömät perseet ja laulanu ja sekoillu tääl monta sivullista, TÄMÄ EI HYVÄ!
Aliboz

Aliboz 27.08.2010 in PPPP

Jumalauta, Harrin Nakki on nyt vihdoin koettu, ja voin sanoa että oli kyllä niin taivaalliset mätöt!
miikass

miikass 27.08.2010 in Autojenbongausketju

Näin kaupungilla Joensuussa punaisen Nissan GTR:n ja samana päivänä BMW 2002 turbo. Molemmat autot erittäin hienoja. Kutakuinkin tollainen and this
Ac3Way

Ac3Way 27.08.2010 in PPPP

Koht sammuu ääs. Nukkunut ei ol viime yön,mut muutto huomen ees. Sille vielä pienet!
Finski fani

Finski fani 27.08.2010 in PPPP

OI helmee, tollanen pyörä olis mahtava! Pitää ottaa rojektiksi joskus rakentaa tollanen, ja mennä sitten kaupungille ajelemaan...
FINBULLET

FINBULLET 27.08.2010 in PPPP

Finski !http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/justdoingawesomestuffp1.gif! Schimmy !http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/this_little_piggy.gif!
Finski fani

Finski fani 27.08.2010 in PPPP

Kuka pienen pelon siemenen sisälleni aikoinaan on kylvänyt Kasvanut on täyteen mittaansa se ja vihan puu on siitä syntynyt Heitän hiekkaa päälleni Maan tomulla pesen kasvoni Vietän seisten päiväni Huokaillen pyydän anteeksi Pyydän ettet jättäisi tätä pistintä minun lihaan Hellästi vetäisit pois Pois minusta Pois se minusta Joskus sanat voivat miekan lailla viiltää haavat aivan yhtä syvään Minä puhumalla pilannut olen mahdollisuuteni kaikkeen hyvää Heitän hiekkaa päälleni Maan tomulla pesen kasvoni Vietän seisten päiväni Huokaillen pyydän anteeksi Pyydän ettet jättäisi tätä pistintä minun lihaan Hellästi vetäisit pois Pois minusta Pois se minusta Pois se minusta Pois se minusta Pois se minusta Vetäkää jo pois se minusta Pois se minusta Pois se minusta Heitän hiekkaa päälleni Maan tomulla pesen kasvoni Vietän seisten päiväni Huokaillen pyydän anteeksi Pyydän ettet jättäisi tätä pistintä minun lihaan Hellästi vetäisit pois Pois minusta Pois se minusta
zattwy

zattwy 27.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

2:01.456 uusin noteeraus,taitaa pikkuhiljaa R3 takaveto tuntua kotoisemmalta. 2:00.726 töpyllä ,itse kierros puhdas.
jasamy

jasamy 27.08.2010 in Yleinen v*tutus topic

Helvetti kolmeen viikkon ei ole päässyt lenkille/salille tai oikein mitään tekee kun tää helvetin syys flenssu on ollut päällä. 2-3 päivää paska olo sit pari päivää ok ja just kun rupee olee sellanen fiilisi ett vois rupee tekee jotain niin ei kun uusiks. Perkele
Mudinski

Ac3Way wrote: 'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
Missä Schimanski ! Missä Finski ! Nyt lauletaan !
Ac3Way

Ac3Way 27.08.2010 in PPPP

'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
Mudinski

djrunkkari wrote: :(
Tämä pahin BB:n seuraaja saatiin hiljaiseksi nyt :)
djrunkkari

djrunkkari 27.08.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Joo ei mitään BB-juttua tänne ;D
:(
FINBULLET

FINBULLET 27.08.2010 in PPPP

Bunnylla on nopea muna.Mutta noi puput nussii kyllä aika nopeesti.Hirvee tikkaus käynnissä.Luonto-ohjelmista oppii monenlaista.
Mudinski

TehBigBunny wrote: Joo ei mitään BB-juttua tänne ;D
Bannataan ensimmäinen joka laittaa edes jotakin BB-juttua tänne... Paska ohjelma yms... Ainiin... Kiitoksia Kirves ! Ei tuo Bunnyn 6min muna toiminut eikä kylläkään Tepin nivel versiokaan. Edit: En saanut vielläkään kyllä toimiin mutta ei haittaa ! Mahtavat lyriikat ne ovat silti prkl !
TehBigBunny

TehBigBunny 27.08.2010 in PPPP

Joo ei mitään BB-juttua tänne ;D
tepilobium

tepilobium 27.08.2010 in PPPP

niku pitää olla. eli nivelkull* silleen juuresta löysä ;)
djrunkkari

djrunkkari 27.08.2010 in Mafia 2

Tähän asti tehtävät olleet kyllä liian helppoja.
TehBigBunny

TehBigBunny 27.08.2010 in PPPP

6 minuutin muna.