Forum - Recent Posts
Anteex :(
JUMALAUTA! mä jätän teille pppp-topikin hetkeksi ja käyn töissä ja bomberi-illassa ja sit ku mä tuun takasi ni te jumalattomat ootte vetäny hillittömät perseet ja laulanu ja sekoillu tääl monta sivullista, TÄMÄ EI HYVÄ!
Jumalauta, Harrin Nakki on nyt vihdoin koettu, ja voin sanoa että oli kyllä niin taivaalliset mätöt!
Näin kaupungilla Joensuussa punaisen Nissan GTR:n ja samana päivänä BMW 2002 turbo. Molemmat autot erittäin hienoja.
Kutakuinkin tollainen
and this
Kutakuinkin tollainen
and this
Koht sammuu ääs. Nukkunut ei ol viime yön,mut muutto huomen ees. Sille vielä pienet!
OI helmee, tollanen pyörä olis mahtava! Pitää ottaa rojektiksi joskus rakentaa tollanen, ja mennä sitten kaupungille ajelemaan...
Finski
!http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/justdoingawesomestuffp1.gif!
Schimmy
!http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/this_little_piggy.gif!
Kuka pienen pelon siemenen
sisälleni aikoinaan on kylvänyt
Kasvanut on täyteen mittaansa se
ja vihan puu on siitä syntynyt
Heitän hiekkaa päälleni
Maan tomulla pesen kasvoni
Vietän seisten päiväni
Huokaillen pyydän anteeksi
Pyydän ettet jättäisi
tätä pistintä minun lihaan
Hellästi vetäisit pois
Pois minusta
Pois se minusta
Joskus sanat voivat miekan lailla
viiltää haavat aivan yhtä syvään
Minä puhumalla pilannut olen
mahdollisuuteni kaikkeen hyvää
Heitän hiekkaa päälleni
Vietän seisten päiväni
Pyydän ettet jättäisi
Hellästi vetäisit pois
Pois minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Vetäkää jo pois se minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Heitän hiekkaa päälleni
Vietän seisten päiväni
Pyydän ettet jättäisi
Hellästi vetäisit pois
Pois minusta
Pois se minusta
2:01.456 uusin noteeraus,taitaa pikkuhiljaa R3 takaveto tuntua kotoisemmalta.
2:00.726 töpyllä ,itse kierros puhdas.
Helvetti kolmeen viikkon ei ole päässyt lenkille/salille tai oikein mitään tekee kun tää helvetin syys flenssu on ollut päällä. 2-3 päivää paska olo sit pari päivää ok ja just kun rupee olee sellanen fiilisi ett vois rupee tekee jotain niin ei kun uusiks. Perkele
Ac3Way wrote: 'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'Missä Schimanski ! Missä Finski ! Nyt lauletaan !
'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai?
Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
djrunkkari wrote: :(Tämä pahin BB:n seuraaja saatiin hiljaiseksi nyt :)
TehBigBunny wrote: Joo ei mitään BB-juttua tänne ;D:(
Bunnylla on nopea muna.Mutta noi puput nussii kyllä aika nopeesti.Hirvee tikkaus käynnissä.Luonto-ohjelmista oppii monenlaista.
TehBigBunny wrote: Joo ei mitään BB-juttua tänne ;DBannataan ensimmäinen joka laittaa edes jotakin BB-juttua tänne... Paska ohjelma yms... Ainiin... Kiitoksia Kirves ! Ei tuo Bunnyn 6min muna toiminut eikä kylläkään Tepin nivel versiokaan. Edit: En saanut vielläkään kyllä toimiin mutta ei haittaa ! Mahtavat lyriikat ne ovat silti prkl !
Joo ei mitään BB-juttua tänne ;D
niku pitää olla. eli nivelkull* silleen juuresta löysä ;)
Tähän asti tehtävät olleet kyllä liian helppoja.
6 minuutin muna.