Forum - Recent Posts

Tuomo33

Tuomo33 28.08.2010 in YÖ -keskustelut

tepilobium wrote: on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.
No se menee ei kiinosta ku ei väsytä.. Heräsin tänääkin 20,50 :p
Tuomo33

Tuomo33 28.08.2010 in RC-autot/Airsoft

El PiNk DeViL wrote: Jos näistä lajeistä jompikumpi on tuttu, tai harrastaa jompaa kumpaa, niin laittakaa tänne asiaan kuuluvia linkkejä esim tarvike kauppoihin. Itse olen ostamassa jonkinnäköistä polttis rc-autoa, niin voitte tänne suositella millainen kannattaisi ostaa. Auto saisi maksaa enintaan 320€. PS: Tänne voitte kertoa esim airsoftista, että jos harrastat, niin mikä ase sinulla on, ja minkälaisia kokemuksia siitä on. Kuten myös rc-autoista, jos kokemusta löytyy tietyistä autoista.
Kannattaa katsella hpi:n autoja kuulema kestävää tavaraa/hintaan. "Tuolta lisää ns virralisesti": http://www.rc-harrastus.com/index.php "Ja autoja täältä":http://www.hobbylinna.com/rcautot-polttomoottorikayttoisetnitro-c-735_736.html?page=1&sort=2a "Ja viellä kerta toisensa päälle vähän vaativampaan käyttöön":http://www.hobbylinna.com/maguran-hydraulijarruilla-p-22393.html
Mudinski

Mudinski 28.08.2010 in YÖ -keskustelut

tepilobium wrote: on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.
Eli me kaksi :(
tepilobium

tepilobium 28.08.2010 in YÖ -keskustelut

on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.
Tuomo33

tappileipa wrote: Vois mennä kyllä pian nukkuun
F YOU!!
tappi

tappi 28.08.2010 in YÖ -keskustelut

Vois mennä kyllä pian nukkuun
Tuomo33

Katos prkle olin unohtanu et täällä oli tälläineki.. ps. on ihan perseestä olla hereillä TAAS koko v-yö
Mudinski

Mudinski 28.08.2010 in YÖ -keskustelut

Miksei kukaan enään juttele täällä :(
tepilobium

tepilobium 28.08.2010 in PPPP

no varmasti onhan tuo melkein ferrarikin. ja sitäpaitsi F tu W tu tö mativaking D
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010 in PPPP

Aika hyvässä kunnossa toi Fiatti.
FINBULLET

Kyllä toi Warjon skyllen aina voittaa.
tepilobium

FINBULLET

tepilobium

Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
Kamala syytös!! minä en ole juonut kun kivasti teetä ja syönyt pikkuleipiä. ja pohtinut että olen täydellinen renesanssin ihminen. Osaan rakentaa, piirtää, musisoida, urheilla ja pöntön vetäisykin on hiukan vieras käsite.
Finski fani

Finski fani 28.08.2010 in PPPP

Nyt kaikki meni ihan sykkyrälle...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 28.08.2010 in PPPP

Ac3Way wrote: 'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
:DD Kerran olen jo keppiä saanutkin, mutta se johtui osittain siitä, että mun piti päästä valaan. :D
Finski fani

Mudinski wrote: Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(
Huijaa mokoma. Älkää uskoko tuota taparikollista!
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.
Joo! vilippiineillä ne matkustajat sit viihtyy varmasti, oiskohan mulla jossain linjuriautoo!
Mudinski

Mudinski 28.08.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Te ootte kaikki ihan juobboja! En enää haluu leikkii teiän kanssa... :(
Ny on Finski meiän vuoro olla ottavina osapuolina kun sie oot ny otellut tässä 2 kertaa ihan yksin hiljaa hissukseen :(
Finski fani

DarkWarjo wrote: Mää en oo! Selvinpäin istun. en juo edes maitoa! (voisin kyl melkein tuopillisen hakea) me voijjaa leikkiä! pikkuautoilla?
Mää kokoon jutsiinsa junarataa tähän lattialle. Jossää vaikka toisit niillä autoilla matkustajat tähän mun junaan, jolla ne sitten matkustas vaikka Vilippiineille.