RaabForRehab
02.08.2010 in
PPPP
Indiana Hopo wrote:
Ai jaa.Top Gear loppu lyhyeen.
Jea.. Kaks edellistä kautta oli 7 jaksosia ja tää vaan 6. Silti, viihdettä parhaimmillaan!
FINBULLET
02.08.2010 in
PPPP
Ai jaa.Top Gear loppu lyhyeen.
kurppak
02.08.2010 in
F3SM Kausi 3 - Keskustelut
On kiva olla armeijassa. K&M Racingkin ilmeisesti pitää breikkiä, kun ei markkikaan ole aktivoitunut.
RaabForRehab
02.08.2010 in
PPPP
Ensimmäinen lomapäivä ja heräsin 6:45. Alkaakohan tuo ikä painamaan jo niin, ettei saa nukutuks yli seittemään.
Aliboz
02.08.2010 in
PPPP
David Bowien Diamond Dogs soi tämän tuottarin viimeisessä Top Gear jaksossa, mahtavaa. Muutenkin ihan jees jakso, mutta ei lähelläkään viime jaksoa.
El PiNk DeViL
02.08.2010 in
Nyt soi?
C-Block - So Stung Out
Hurts - Wonderful Life
Jusbazon
02.08.2010 in
kirves wrote:
Kysyn samaa vielä uudestaan. Mitäs tähän sanotaan?
Toi olis kyl hyvä juttu, mäkään en nyrre gp:lle pääse tulemaan, viikolla jos tosiaan vois eteenpäin siirtää.
Pure Black40
02.08.2010 in
kirves wrote:
Kysyn samaa vielä uudestaan. Mitäs tähän sanotaan?
EI!
Finski fani
02.08.2010 in
PPPP
kirves wrote:
Sulla on varmaan taloyhtiö-laajakaista, joka on jaettu kaikkien asuntojen kesken? Jos kyllä, niin siinäpä vika.
Näin on, mutta jokaiselle asukkaalle pitäisi olla se kahden megan yhteys. Eikai se voi olla niin, että jos jossain kuudennessa kerroksessa joku latailee innoissaan saksalaistakääpiö... pooloa, niin mun netti pätkii ihan mielettömästi?
// Ja siis nettihän toimii ihan täydellä teholla lukuunottamatta noita välillä tapahtuvia piikkejä. Jos jonkun toisen lataukset häiritsis mun yhteyttä, niin eikö se häiritsis koko ajan, eikä tuollaisina piikkeinä?
Olenko
02.08.2010 in
Driftingin Perusteita
En usko et toi mun ongelma liittyy moottoriin, musta tuntuu et ongelma on enemmänkin alustassa ja se tuntuis olevan jotenkin Nissaneille ominainen piirre. Ne vaan tahtoo jotenkin vääntää ittensä väkisin suoraan tai sit ihan tasasilla kierroksilla heittää yhtäkkiä perseen edelle varottamatta.
Finski fani
02.08.2010 in
PPPP
Ei ole käytössä modeemia taikka reititintä, joten siitä ei voi johtua.
Ja mun ongelmahan oli, että tuossa latasin normaalisti youtube videota, mutta siihen tuli tuollaisia katkoksia kesken kaiken. Näistä uskoisin mun Livessä lagaamisenkin johtuvan.
Jos netti vain pysyisi tasaisesti toimivana, niin olisin tyytyväinen...
Aliboz
02.08.2010 in
F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen
Noniin, Toy Boy Racing ylikuormittui... Kuusi kuskia.... Joten tiimi jakautuu kahteen:
* Toy Boy Racing Originals:
* #37 Aliboz
* #21 Hammeredhuoh
* #25 Zolvi
*Nissan Fairlady Z #46 Dream Cube’s ADVAN Z
----------------------------------------------------------------------------------
* Toy Boy Racing 2:
* #295 Tuning Man 95
* #989 joonas6
* #197 deroits
*Nissan Fairlady Z #46 Dream Cube’s ADVAN Z
Olenko
02.08.2010 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Edit2: Täällä on kuitenkin muutamia ketkä tietää minua enemmän tietokoneista ja netistä, niin miten voi olla että kun mulla n poksi netissä niin tietokoneela netti nopeutuu?
Esim poksi ei oo päällä niin youtubessa 10min videon voi kattoo kun odottaa 2min ilman et pätlkii.
Poksi päällä ja netissä niin voi kattoa suoraan. Miten on mahdollista?
Poksi on vaan niin vitun kurko XD
Tuomo33
01.08.2010 in
PPPP
Mullahan on toi laggula ja nykysin sille reititinkin notta toimii åparemmin. Netin nopeus vaihtelee 1,05-4,5megaa ja pingikin 98-150.
Edit: Siis kun koneella oli panda antivir niin pingi oli yleisimmillään 400
Edit2: Täällä on kuitenkin muutamia ketkä tietää minua enemmän tietokoneista ja netistä, niin miten voi olla että kun mulla n poksi netissä niin tietokoneela netti nopeutuu?
Esim poksi ei oo päällä niin youtubessa 10min videon voi kattoo kun odottaa 2min ilman et pätlkii.
Poksi päällä ja netissä niin voi kattoa suoraan. Miten on mahdollista?
vaiski75
01.08.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
Kellään tietoa miksi mun netti tekee tällasia hervottomia piikkejä, ja miten sen saisi korjattua?
!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/Nettikyrtsydeemi.jpg?t=1280693389!
http://www.netlimiter.com/
Tuonne menet ja lataat sieltä ohjelman nimeltä: NetLimiter 2 Monitor.
Sitten sillä ohjelmalla katsot mikä softa tekee noin kovasti työtä ja pohditaan sitten lisää..
E. Eihän vain ole Zyxelin modeemi sattumalta?
Mudinski
01.08.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
Kellään tietoa miksi mun netti tekee tällasia hervottomia piikkejä, ja miten sen saisi korjattua?
!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/Nettikyrtsydeemi.jpg?t=1280693389!
Onko sulla siis modeemia tai reititintä itsellä ?
FINBULLET
01.08.2010 in
PPPP
Mulla kaheksan megan netti ja ping on 137
Finski fani
01.08.2010 in
PPPP
Schimanski76
01.08.2010 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
"Imaami pyärtyi":http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Imam+bayildi+Imaami+py%C3%B6rtyi/1135244637959
Hyvää on!!!!
e:niin juu,Kirveksen resepti. :)