Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 02.08.2010 in PPPP

Indiana Hopo wrote: Ai jaa.Top Gear loppu lyhyeen.
Jea.. Kaks edellistä kautta oli 7 jaksosia ja tää vaan 6. Silti, viihdettä parhaimmillaan!
FINBULLET

FINBULLET 02.08.2010 in PPPP

Ai jaa.Top Gear loppu lyhyeen.
kurppak

kurppak 02.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

On kiva olla armeijassa. K&M Racingkin ilmeisesti pitää breikkiä, kun ei markkikaan ole aktivoitunut.
RaabForRehab

RaabForRehab 02.08.2010 in PPPP

Ensimmäinen lomapäivä ja heräsin 6:45. Alkaakohan tuo ikä painamaan jo niin, ettei saa nukutuks yli seittemään.
Aliboz

Aliboz 02.08.2010 in PPPP

David Bowien Diamond Dogs soi tämän tuottarin viimeisessä Top Gear jaksossa, mahtavaa. Muutenkin ihan jees jakso, mutta ei lähelläkään viime jaksoa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.08.2010 in Nyt soi?

C-Block - So Stung Out Hurts - Wonderful Life
Jusbazon

Jusbazon 02.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

kirves wrote: Kysyn samaa vielä uudestaan. Mitäs tähän sanotaan?
Toi olis kyl hyvä juttu, mäkään en nyrre gp:lle pääse tulemaan, viikolla jos tosiaan vois eteenpäin siirtää.
Pure Black40

Pure Black40 02.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

kirves wrote: Kysyn samaa vielä uudestaan. Mitäs tähän sanotaan?
EI!
Finski fani

Finski fani 02.08.2010 in PPPP

kirves wrote: Sulla on varmaan taloyhtiö-laajakaista, joka on jaettu kaikkien asuntojen kesken? Jos kyllä, niin siinäpä vika.
Näin on, mutta jokaiselle asukkaalle pitäisi olla se kahden megan yhteys. Eikai se voi olla niin, että jos jossain kuudennessa kerroksessa joku latailee innoissaan saksalaistakääpiö... pooloa, niin mun netti pätkii ihan mielettömästi? // Ja siis nettihän toimii ihan täydellä teholla lukuunottamatta noita välillä tapahtuvia piikkejä. Jos jonkun toisen lataukset häiritsis mun yhteyttä, niin eikö se häiritsis koko ajan, eikä tuollaisina piikkeinä?
Olenko

Olenko 02.08.2010 in Driftingin Perusteita

En usko et toi mun ongelma liittyy moottoriin, musta tuntuu et ongelma on enemmänkin alustassa ja se tuntuis olevan jotenkin Nissaneille ominainen piirre. Ne vaan tahtoo jotenkin vääntää ittensä väkisin suoraan tai sit ihan tasasilla kierroksilla heittää yhtäkkiä perseen edelle varottamatta.
Finski fani

Finski fani 02.08.2010 in PPPP

Ei ole käytössä modeemia taikka reititintä, joten siitä ei voi johtua. Ja mun ongelmahan oli, että tuossa latasin normaalisti youtube videota, mutta siihen tuli tuollaisia katkoksia kesken kaiken. Näistä uskoisin mun Livessä lagaamisenkin johtuvan. Jos netti vain pysyisi tasaisesti toimivana, niin olisin tyytyväinen...
Aliboz

Aliboz 02.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen

Noniin, Toy Boy Racing ylikuormittui... Kuusi kuskia.... Joten tiimi jakautuu kahteen: * Toy Boy Racing Originals: * #37 Aliboz * #21 Hammeredhuoh * #25 Zolvi *Nissan Fairlady Z #46 Dream Cube’s ADVAN Z ---------------------------------------------------------------------------------- * Toy Boy Racing 2: * #295 Tuning Man 95 * #989 joonas6 * #197 deroits *Nissan Fairlady Z #46 Dream Cube’s ADVAN Z
Olenko

Olenko 02.08.2010 in PPPP

Tuomo33 wrote: Edit2: Täällä on kuitenkin muutamia ketkä tietää minua enemmän tietokoneista ja netistä, niin miten voi olla että kun mulla n poksi netissä niin tietokoneela netti nopeutuu? Esim poksi ei oo päällä niin youtubessa 10min videon voi kattoo kun odottaa 2min ilman et pätlkii. Poksi päällä ja netissä niin voi kattoa suoraan. Miten on mahdollista?
Poksi on vaan niin vitun kurko XD
Tuomo33

Tuomo33 01.08.2010 in PPPP

Mullahan on toi laggula ja nykysin sille reititinkin notta toimii åparemmin. Netin nopeus vaihtelee 1,05-4,5megaa ja pingikin 98-150. Edit: Siis kun koneella oli panda antivir niin pingi oli yleisimmillään 400 Edit2: Täällä on kuitenkin muutamia ketkä tietää minua enemmän tietokoneista ja netistä, niin miten voi olla että kun mulla n poksi netissä niin tietokoneela netti nopeutuu? Esim poksi ei oo päällä niin youtubessa 10min videon voi kattoo kun odottaa 2min ilman et pätlkii. Poksi päällä ja netissä niin voi kattoa suoraan. Miten on mahdollista?
vaiski75

vaiski75 01.08.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Kellään tietoa miksi mun netti tekee tällasia hervottomia piikkejä, ja miten sen saisi korjattua? !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/Nettikyrtsydeemi.jpg?t=1280693389!
http://www.netlimiter.com/ Tuonne menet ja lataat sieltä ohjelman nimeltä: NetLimiter 2 Monitor. Sitten sillä ohjelmalla katsot mikä softa tekee noin kovasti työtä ja pohditaan sitten lisää.. E. Eihän vain ole Zyxelin modeemi sattumalta?
Mudinski

Mudinski 01.08.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Kellään tietoa miksi mun netti tekee tällasia hervottomia piikkejä, ja miten sen saisi korjattua? !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/Nettikyrtsydeemi.jpg?t=1280693389!
Onko sulla siis modeemia tai reititintä itsellä ?
FINBULLET

FINBULLET 01.08.2010 in PPPP

Mulla kaheksan megan netti ja ping on 137
Finski fani

Finski fani 01.08.2010 in PPPP

Kellään tietoa miksi mun netti tekee tällasia hervottomia piikkejä, ja miten sen saisi korjattua? !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/Nettikyrtsydeemi.jpg?t=1280693389!
Schimanski76

Schimanski76 01.08.2010 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

"Imaami pyärtyi":http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Imam+bayildi+Imaami+py%C3%B6rtyi/1135244637959 Hyvää on!!!! e:niin juu,Kirveksen resepti. :)
BlueMasto

BlueMasto 01.08.2010 in Forza 3 SM Numeroinnit

numero 295