Forum - Recent Posts

Eeegac

Eeegac 01.08.2010 in PPPP

Siellä taitaa olla F1-streamit kiellossa, kuten myös SM-liiga ja jotkin muut.
Mudinski

Mudinski 01.08.2010 in PPPP

Eeegac wrote: Näkiskö streamilla jostain GP:tä?
http://www.laola1.tv/ Tuolta olen katsellut itse ainakin yhden osakilpailun... Edit: Muitakin löytyy... http://www.myp2p.eu todella hyvä sivusto josta löytyy kaikenlaista urheilua... Hevospoolosta shakkiin... Nipsu laittoi vissiin joskus tämän osoitteen http://www.f1livestreaming.com/
Eeegac

Näkiskö streamilla jostain GP:tä?
FINBULLET

FINBULLET 01.08.2010 in PPPP

Ekassa mutkassa kolisee.Oviedon ihmisapina ahnehtii liikaa siihen.
Mudinski

Mudinski 01.08.2010 in Driftingin Perusteita

Olenko wrote: Oon päässy nyt pikkasen kärryille noittten vehkeittten säätämisestä, lähinnä oon rengaskulmia, laatikkoa ja perän asetuksia säädellyt ja ihan hyvin tuntuis toimivan, mut tuntuu et noilla Nissaneilla yleisesti ottaen on jotain mua vastaan kun ne tahtoo aina vaan oikasta ittensä ja kun vihdoin saa ne sivuluisuun ni sitten ne meneeki ympäri...vitun nissanit.
Nissaneihin ei saa oikeastaan kunnon takamunkkeja ollenkaan... varmaan 245-265 on koko... Unohda Nissanit ja siirry OIKEISIIN autoihin :) V8 voimaa nääs... Itse ajelen Buickilla joka on varustettu Corveten ( C6 ? ) moottorilla joka jaksaa viedä tuota autoa helvetin hyvin vaikka renkaina 285. Pitoa riittää ja ohjattavuuskin on hemmetin hyvä... V8:ssa on aikapaljon hyviäkin ominaisuuksia verrattuna paljon jenkaa ottaviin turbokoneisiin... V8:ssa kun on tunnetusti paljon vääntöä niin jaksaa lähtee hyvin jauhamaan vähän alemmaltakin, kun taas tuomoisella jenkamyllyllä joudut käyttämään todellakin kieroksia että saat ne pyörät sutimaan. Tällöin ainakin minulla autot lähtevät aina ympäri. Jupe tulee varmaan ja tyrmää mun ajatukset täysin...
Eeegac

Eeegac 01.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen

TehBigBunny wrote: TEAM ÄFFÄRCEE 313 Bunny T.B. PetuK
Mikä auto ja numerot kehiin kaikille.
Olenko

Olenko 01.08.2010 in Driftingin Perusteita

Oon päässy nyt pikkasen kärryille noittten vehkeittten säätämisestä, lähinnä oon rengaskulmia, laatikkoa ja perän asetuksia säädellyt ja ihan hyvin tuntuis toimivan, mut tuntuu et noilla Nissaneilla yleisesti ottaen on jotain mua vastaan kun ne tahtoo aina vaan oikasta ittensä ja kun vihdoin saa ne sivuluisuun ni sitten ne meneeki ympäri...vitun nissanit.
TehBigBunny

TehBigBunny 01.08.2010 in PPPP

Saax Evilä niinQ mitallin ?
Finski fani

Finski fani 01.08.2010 in PPPP

Missä mun 10 meganen netti? Tänään piti tulla. Jumalauta!
pokalemestari

pokalemestari 01.08.2010 in PPPP

RaabForRehab wrote: Mitäs ihanaa tuolla oli?
Nurre GP 240 ms pisteellä joten henkilöt jotka eivät omista kyseistä tuotetta lopettaa sössötyksen ja ostaa sekä vakioauto hopperssien tulo luvattu.
RealBlocker

RealBlocker 01.08.2010 in PPPP

Kuulemma lentokone tippunu tonne lähistöllä olevaa peltoo. Ei viihti mennä mopolla kattoo jos poliisejaki liikenteessä.
Eeegac

"ISOO NETTIRADIOO, ISOO SAUNDII INNA DI EGC CRIB":http://82.181.37.170:8000/listen.pls
RaabForRehab

RaabForRehab 01.08.2010 in PPPP

pokalemestari

pokalemestari 01.08.2010 in PPPP

DarkWarjo

DarkWarjo 01.08.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Kävinpäs katsomassa tollasen disney lällyn ku Noidan oppipoika, vaikka se kylläkin oikeasti suomennettais velhon oppipoika, vittusaatana ku o vaikeeta noil suomentajilla, miten voi black hawk down olla Isku Mogadishuun?! VITTU! Noh, leffa oli ihan ok, hassuja jippoja ne velhot keksii, ne o vähä ku jedei ilman lazormiekkaa, eikä se pahiskaa ollu yhtää dork warjo... darth vaderin näköne.
Schimanski76

Schimanski76 01.08.2010 in PPPP

Unelma Säleikkö!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 01.08.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Siulla meni myötätuuli ja laitamyötäinen sekasin.
Finski fani

Finski fani 31.07.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Schimanski76 wrote: Puhutko sarjoista vai putkista? Tuu joskus Skimanskin Method-Putkisto leirille.Sillä leirillä pankkitili on aina pakkasella ja maksa huutaa Hoosiannaa.Rosbergin Keijolta otetaan vekkulia ja Galati on kuskina.
Ei tuollaisseen höykytykseen kyllä herkiä mennä kovin moni. Jos lähetetään Väiski edeltä ja katotaan kuinka se pärjää. Larppinen lähetettäis muuten, mutta se veis vaan Skimmyn muutenkin vähäset naiset.... // Anti-off-topic-edit: Katon Top gear Vietnam speciaalia. Jezza isn't happy right nao... =(
Schimanski76

Schimanski76 31.07.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

jasamy wrote: Eikö se kuski yhtään ihmettele kun vedät sarjoja? kuinkas pitkiä sarjoja tulee vedettyä?
Puhutko sarjoista vai putkista? Tuu joskus Skimanskin Method-Putkisto leirille.Sillä leirillä pankkitili on aina pakkasella ja maksa huutaa Hoosiannaa.Rosbergin Keijolta otetaan vekkulia ja Galati on kuskina.
pokalemestari

pokalemestari 31.07.2010 in PPPP

EI IHME ETTÄ KOKO ILLAN OLLU HEDARI!!!!! Autokuumeestakin voi johtua.