Forum - Recent Posts
Road Americaa kävin tesmailemassa kun ei vielä tota Nyrre GP:tä löydy. Pikaset 8 kierrosta ja aika 2:00.195.
LIUZZI
Eikä ole. Pelkät C-kuskit on 270. Useampi vain jatkaa sen kolme kuukautta että saavat sen kärri kortinkin.
Tuos R3 luokas tolla pi:llä ei o niin isoo merkitystä ku alemmissa luokissa, tuli huomattuu autoi testates, subbel pysy keveesti porkken peräs mutkasemmalla radalla. suorilla se tosiaan vaan on vähä hidas, eli esim nördsläife voi olla hieman onkelmallinen k.o. autolle.
Nyrre GP 1:51.990
RaabForRehab wrote: Onkos nykyään kaikki kuskit 362 palvelusajalla? Mun aikaan jos ajoit C-kortin, niin se oli 270.. Ittellä kun oli C-kortti pohjalla, niin meni automaattisesti korttiluokan korotukseen ja napsahti 362, josta 270 spollena. Oli suhteellisen löysät viimiset kolme kuukautta..Kyä taitaa kuskit olla 362-miähiä.
Ostin forza kolmosen. >:3
Olo on vähä paska. Pientä korjaussarjaa (kopperi/salmari) ja vauhtiajoihin.
El PiNk DeViL wrote: Subaru on kyllä ihan hyvä jo vakionakin.. Suorilla se vaan vähän tahtoo jäädä muille..Oli kyl iha jees, tosin se 715 PI.... xD
Ja kohta Vauhtiajoihin..
Voe saatana. Intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti intti ja intti. Pitäkäähän pojat kivaa siellä.
Subaru on kyllä ihan hyvä jo vakionakin.. Suorilla se vaan vähän tahtoo jäädä muille..
Onkos nykyään kaikki kuskit 362 palvelusajalla? Mun aikaan jos ajoit C-kortin, niin se oli 270.. Ittellä kun oli C-kortti pohjalla, niin meni automaattisesti korttiluokan korotukseen ja napsahti 362, josta 270 spollena. Oli suhteellisen löysät viimiset kolme kuukautta..
villek00 wrote: Subarussa on hyvätkin puolet vaikka PI on pienempi, ja erot on aika pieniä loppupeleissä.. Riippuu kuskistakin kyl mikä istuu käteen :)Subaru istuu mun käteen aivan täydellisesti, ohjattavuus on parasta koko R3-luokassa.... Sillä mennään ja kovaa mennään, mutkissa ainakin!
"Lepposaa yömusaa":http://www.youtube.com/watch?v=MePq4yH-dnc
Nipsuhuuli wrote: Kävelit tänään ruokalassa muuten sen pöydän ohi missä istuin. Huusin sua, mutta mun ääni ei tainnut riittää kun et kuullut :D Tetsaus on muuten aivan hanurista ja me ollaan tetsattu jo ainakin neljänä päivänä :S edit. Harmi ettei olla samassa komppaniassa, törmättäis nimittäin useemmin jos oltais edit. Ootko muuten törmänny vielä alikersantti Pesariin? Se on mun kaveri, joka on toimistoalikkina 3. psjk:ssa.En kyllä huomannu missään vaiheessa, että olisit huutanut ruokalassa :D Tosiaan joo, onhan se Pesari meillä alikkina. Piti tossa tiistaina meille yhen oppitunnin. Meiltä jäi onneksi se m*lkku kapteeni vuosilomalle. e/ Vilttu mäen tajuu mistään mitään. Jos on halukas kuskiksi(362), niin pitäisi ilmoittautua maanantaina yliluutnantille. Sitten taas kuuden kuukauden palvelusta haluavat saavat vasta p-kauden lopussa tietää, mihin valikoituvat. Toisaalta siinä vaiheessa jos ei pääsekkään 6kk:n linjalle, niin saattaa olla kuskin paikat menneet. (kuskin homma olisi ainoa yhtään kiinnostava 362-homma, mutta sekin vain jos ei 6kk onnistu). Kapteenin linjaus: ''Meitä ei kiinnosta mitä sinä haluat'' Tuliko tarpeeksi epäselvästi?
Subarussa on hyvätkin puolet vaikka PI on pienempi, ja erot on aika pieniä loppupeleissä.. Riippuu kuskistakin kyl mikä istuu käteen :)
Aliboz wrote: Ei perkele, meitin Subarun PI on 715... Isommaksi ei saa, tai saa mutta menee R2 luokkaan.Hyvä kun nyt sen huomasit. Ihmettelinkin että miksi otit sen.
Skill Street Racing hajoo jo ennen kauden alkua autohärdellin takia. Hopo siirtyy Porssen leipiin, Eeegac Nissanin ja Warjo jää rannalle ellei halua tulla Nissanin remmiin tai vaihtoehtoisesti Porssen.
Saa muuttaa. 780 on raja.