Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 23.07.2010 in PPPP

Me halutaan Edithin kuva, joten sinähän nyt menet vastaamaan sille ja kerrot rakastavasi sitä koko kropallasi.. Tietenkin voisi olla järkevää välttää oikeiden yhteystietojen antamista. =P
FINBULLET

FINBULLET 23.07.2010 in PPPP

On aina mukavaa kun saa uusia kavereita :)
ariko

ariko 23.07.2010 in PPPP

Jippii mul on tyttöystävä, sain siltä just sähköpostia ;) Hei kultaseni, Nimeni on Edith. Tiedän email on yllätys sinulle. Ja toivon, että se on mukava surprise.I luulet on kysymys "jos ei minusta sinun sähköpostiosoitteesi. Käytin dating palvelujen viraston He pyysivät minua, millainen mies pidän, kun olen vastannut, he kertoivat minun aloittaa kirjeenvaihto teidän kautta email.This toimisto lähetti minulle sähköpostia osoitteeseen ne löytyvät dating site. Miten olet nyt? Toivon, että kaikki on ok teidän kanssanne. Minulla on suuri ilo sinulle ja on viestinnän sinua alkaen tänään, ota toivotan teille on halu minun kanssani, jotta voimme oppia tuntemaan toisemme paremmin ja katsoa, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Mielestäni ikä tai kieli ei ole ongelma meille. Oma suosikki kieli on Englanti Olen hyvin iloinen, jos voit kirjoittaa suoraan minun email voi helposti niin, että voimme tunnemme toisemme, minä annan teille kuvia ja tietoja minut kuullessaan sinusta. Odottelen vastausta Toivotan sinulle kaikkea hyvää. Sinun uusi ystävä, Edith
pokalemestari

pokalemestari 23.07.2010 in PPPP

villek00 wrote: Oikein! Nyt muutkin pleikkari fan boit ottakaa ne lasit pois päästä ja heittäkää pleikkarillanne vesilintua :)
Heittäkää mullekkin pleikkari!
Tuomo33

Tuomo33 23.07.2010 in Autojenbongausketju

Tungetaas tänne taas uutta listaa tän viikon bongauksista :>) Ensinmäiseksi epä varma näytti keulasta s15 silvialta mutta perästä s14 oli ferrarin punanen. Avo zr06 corvette Porche paramera turbo -||- 944 Subaru impretsa ? takasiipi oli onnettoman pieni Toyota starlet Pontiac parracuda OLI HIENO Valkonen Toyota supra 69 camaro keltanen mustilla raidoilla. Sitten kaksi eri henkilön pihallla erikoinen näky (hyvässä mielessä) Ahtialan perä metässä jokun tyypin pihassa 12-17 vanhaa jenkki rautaa, oli chrargeria, challengeria chevellee , trans amia, ja monia muita klasikoita kaikki ulkopuolisin kuin uusia. Olikohan jalkarannan perämetissä toisella oli pihalla 10-20 erin mallista/vuotista bmw:tä ainakin 7 kokonaista ja loput enemmän tai vähemmän osissa/huonossa hapessa. - 70 luvun> puolelta sininen avo mustangi.
villek00

villek00 23.07.2010 in PPPP

jasamy wrote: Pysyn sittenkin boxi miehenä just tuli haalittua uus 250gb "slim" kun sai kohtuu hintaan 229e
Oikein! Nyt muutkin pleikkari fan boit ottakaa ne lasit pois päästä ja heittäkää pleikkarillanne vesilintua :)
jasamy

jasamy 23.07.2010 in PPPP

Pysyn sittenkin boxi miehenä just tuli haalittua uus 250gb "slim" kun sai kohtuu hintaan 229e
Jupe San

Jupe San 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Silverstone GP 1:45.1xx
Vally85

Vally85 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

1:52.622
DarkWarjo

DarkWarjo 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Kävin nykäseen 2:00.xxx rata tosin oli Suzuka... jostain syystä väittää offlinetilassa ettei ole tota gp:tä mul.. prkle.
hulluseon

hulluseon 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Keppiä antaa rankaisuksi, kivasti
PetuK

PetuK 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Capo26RS wrote: Mäkin kävin koittamassa vähän jokaisella eri kilpuriehdokkaalla. Viperillä heti 1:54, muilla tommosta 1:57 aikaa, en edes yrittänyt säätää autoja. Kyl on ajo hukassa pitkän tauon jälkeen =D
Heh, mulla teki tiukkaa päästä edes alle 2minuutin.
hulluseon

hulluseon 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Hmm, pikku säätöjä ehkäpä pitää vielä tehdä, jos vaikka paranisi. 1:52.942 viimeisin nopea, hitaista ulos tulo hivenen hakusessa, dorifto tyyliä liian paljon havaittavissa.
Capo26RS

Capo26RS 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Mäkin kävin koittamassa vähän jokaisella eri kilpuriehdokkaalla. Viperillä heti 1:54, muilla tommosta 1:57 aikaa, en edes yrittänyt säätää autoja. Kyl on ajo hukassa pitkän tauon jälkeen =D
FINBULLET

FINBULLET 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

En saaanut lähellekkään noita aikojaa.
pokalemestari

pokalemestari 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Joku 1.53:xxx tuli kun säätelin ja testailin autoa.
Eeegac

Eeegac 23.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

1.53:761. Emmie pääse lujempia.
Ac3Way

Ac3Way 23.07.2010 in PPPP

Aliboz wrote: Onhan se tuossa jo muutaman viikon pyöriny, ei ihan sitä samaa fiilistä mitä alkuperäisissä oli...
Oho näköjään jo kuusi jakosa tullut, uusin ainakin löytyi jo tv-torrentista.
Aliboz

Aliboz 23.07.2010 in Battlefield Bad Company 2

Mudinski wrote: Tänään sitten Suomi-Squadi toimintaa sitten ? ( Boxilla Warjo :D )
Kaipa mie sitten illemalla ilmaannun pelailemaan kivasti...
Mudinski

Mudinski 23.07.2010 in Battlefield Bad Company 2

Tänään sitten Suomi-Squadi toimintaa sitten ? ( Boxilla Warjo :D )