Mudinski
21.07.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
3,50€/puhelu + 0,14€/min. Tällä hetkellä taitaa kuitenkin olla kaikki puhelimet varattuna, kun Kirves on kadottanut pullonavaajan, Skimmy viiksensä ja Bunnya ajaa takaa harakka. Soittele vaikka huomenissa sitten, niin katsotaan mikä siinä autossa on vikana. =)
Eihän minulla ole tuomoiseen varaa :(
Finski fani
21.07.2010 in
PPPP
Mudinski wrote:
Auto totaalisen paska... Paljonko se sun puhelinapu olikaan ?
3,50€/puhelu + 0,14€/min. Tällä hetkellä taitaa kuitenkin olla kaikki puhelimet varattuna, kun Kirves on kadottanut pullonavaajan, Skimmy viiksensä ja Bunnya ajaa takaa harakka. Soittele vaikka huomenissa sitten, niin katsotaan mikä siinä autossa on vikana. =)
Mudinski
21.07.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
Kerroppa Sfinksi-sedälle lishää.
Auto totaalisen paska... Paljonko se sun puhelinapu olikaan ?
Finski fani
21.07.2010 in
PPPP
Mudinski wrote:
Kaikki menee päin vittua saatana !
Kerroppa Sfinksi-sedälle lishää.
Mudinski
21.07.2010 in
PPPP
Kaikki menee päin vittua saatana !
RaabForRehab
21.07.2010 in
Nyt soi?
djrunkkari wrote:
niin mikä
täh?
DarkWarjo
21.07.2010 in
Nyt soi?
djrunkkari wrote:
niin mikä
Tämä tässä
djrunkkari
21.07.2010 in
Nyt soi?
niin mikä
tappi
21.07.2010 in
Nyt soi?
RaabForRehab wrote:
Dead Kennedys - Holiday in Cambodia
Tuo on kyllä hyvä
RaabForRehab
21.07.2010 in
Nyt soi?
Dead Kennedys - Holiday in Cambodia
RaabForRehab
21.07.2010 in
Nyt soi?
Depeche Mode - The Best Of koko levy..
El PiNk DeViL
21.07.2010 in
Nyt soi?
En tykkää rokista, mutta silti soi "tuo":http://www.youtube.com/watch?v=uY3LAFJbKyY&feature=related
/// Laidasta "laitaan":http://www.youtube.com/watch?v=XJgo2ObpaIo
MrD St Jimmy
21.07.2010 in
Ajovälineesi + tapasi
TehBigBunny wrote:
"Wroomskis":http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?cPath=21&osCsid=2b7f9464c32089987fe29dc7a3847bb2
229 - 400 €
Eikös noi loppuneet jo aikoja sitten vai onko tota EU versiota vielä jäljellä? Jos on jäljellä niin pitää alkaa käyttään harkiten noita kesätyörahoja.
hulluseon
21.07.2010 in
F3SM Kausi 3 - Keskustelut
Testit ajettu (kännissä) ja tälläkin hetkellä ollaan täysillä kännissä ja sitä rataa jota juna kulkee vaan. Viperissä kulkua, mutta säätäjän laiskuuden takia en sitä valinnut. Ferrarissa on sitten niin harmittavan ärsyttävä ääni. Subbarussa olis tietysti se urpo, mutta kun eihän siitä voi rajottimia ottaa pois, kun posahtaa niin paljon plussa pisteitä. Voortiin uskovat tietysti potkiivat kadulla päin näköä, mutta enpä edes vilkassutkaan sinne päin. Taitaa toikin hevoinen tallissa olla, mutta on se jo oman osansa tehnyt. Possu ohjaa niin nätisti sivuluisussa, se on huva nyt.
En tullut näihin karkeloihin voittamaan, vain ja ainoastaan muita naurattamaan. Ja pitäähän jonkun olla viimonenkin.
Ennalta käsin voisin väittää Viperien olevan vahvoilla nopeilla radoilla. Ehkä muut voivat laitella kampohin sitten näillä hitaimmilla paremmin. Ainakin Suzukan takasuoralla itse ajettuna Viperi jätti Porssen kuin tikun sinne, no tiedättehän te muutkin.
Luulisi tällä kaudella tulevan tilanteita enemmän, johtuen autojen takavetoisuudesta. Tai sitten ei tule. Tai siis minulle tulee. Niitä OHOH tilanteita. Ja rapula huomenna.
Capo26RS
20.07.2010 in
F3SM Kausi 3 - Keskustelut
Jaahas, mua pirun paljon aktiivisemmat managementtaajat on näköjään saaneet kehitettyä kauden aikataulut ja autot. Hyvä homma!
Itte oon lomaillu offlinessa ja takaisin boxittomaan/netittömään pimeyteen palaan taas kolmeks viikoks, välillä piti tulla kotiin pariks päiväks lepäämään et jaksaa lomailla taas =)
Jää multa näköjään ainakin eka kisa ajamatta, mut sitten ehdin taas alkaa kisaamaan. Täytyy yrittää ehtiä etsiä auto vielä tosta listasta. Voipi olla vähän liukkaan tuntusta taas alkuun, kun en oo pelannu kun karhu-boxien kanssa about 6 viikkoo...
Makau
20.07.2010 in
Modern Warfare 2
Hei vieläks te pelaatte tätä, any1? Lisäkkää mut frendiks jos pelaatte. Muuten sama GT ku ennen mut pieni i vaan etee, eli iMakau :)
Pottae
20.07.2010 in
Nyt soi?
Finski fani wrote:
Sori, mutta toi oli ihan hirveätä. Ihan kuin miljoona 8 bittistä olisi seonnut samaan aikaan....
Pistän sitten mun biisin: Nile - Those whom the Gods detest.
Onneksi on monenlaista musiikkia mistä valita...
Eipä mittään :) Musiikkimakunsa kullakin! :)
pokalemestari
20.07.2010 in
Nyt soi?
Finski fani wrote:
Sori, mutta toi oli ihan hirveätä. Ihan kuin miljoona 8 bittistä olisi seonnut samaan aikaan....
Pistän sitten mun biisin: Nile - Those whom the Gods detest.
Onneksi on monenlaista musiikkia mistä valita...
Nilen eeppisyys tappaa pieniä lapsia. (*-*)
Eeegac
20.07.2010 in
Nyt soi?
"Drake - Over ---Roksonix Remix---":http://www.youtube.com/watch?v=OHk7yQ2X6pY&playnext_from=TL&videos=VMRqube7hOE&feature=sub