Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 03.06.2010 in PPPP

Yksi auto kaikilta valmistajilta, ei kaikkia autoja.
IL3

IL3 03.06.2010 in PPPP

No eihän tossa sun listassa oo ku vasta muutama auto. DLC:t ja vastaavat poislukien sun pitää kerätä KAIKKI autot. Sähän näät ostaessa, että mitä sulla jo tallissa on (se pieni talon kuva auton vieressä). Sit vaan ostat joka valmistajalta autoja niin kauan, että jokaisen auton vieressä on se talon kuva.
tappi

tappi 03.06.2010 in PPPP

yritän tota kaikkia autot achievmenttiä, mikä puuttuu/mikä on väärä ku en saanu sitä? 1 auto jokamerkiltä, ei dlc:tä siis.. Acura rsx Alfa mito Aston Vanquish Audi s4 -00 bentley cont gt bmw e36 bug veyron buick gnx cadillac cts-v -04 Chevy aveo rysler talon citroen c4 dodge srt4 ferrari f430 fiat 500 ford focus st -06 holden toll racing honda civic vti hyundai tuscani infiniti g35 jag e type koenigsegg cc8s Lambo countach Lancia delta land rover lexus is300 lotus elan maserati gransport mazda mx5 miata mclaren 41 mercedes a200 mini cooper s mitsu eclipse gts nissan datsun 510 opel astra v8 pagani c12 panoz gtlm peugeot 206rc pontiac transam gta porsse cayman s renault twingo saab 9-3 saleen s281 saturn ion scion tc seat leon cupra r -03 shelby gt500kr subaru impreza 22b toyota 2000gt tvr tuscan s vauxhall astra vw rabbit volvo s60
atomimato

atomimato 03.06.2010 in Matkailua

:)
IL3

IL3 03.06.2010 in Matkailua

Typona tuli parit ylimääräiset G:t taas Chicagoon :D
atomimato

IL3 wrote: Kyl matkailu on tosi jees! :D
+1
IL3

IL3 03.06.2010 in Matkailua

Portugaliin nyt elokuussa. Aiemmin tullu käytyä ainakin Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Espanjassa, Turkissa, Kreikassa, Sveitsissä, Italiassa, Gambiassa ja Jenkeissä (Chigago ja New York). Kai siellä Aasiassa ja Oceaniassakin ois hienoa käydä (Thaimaa, Japani, Kiina ja Australia kiinnostais ainakin näin aluks). Tosin varmaan Portugalin jälkeen taas Jenkkeihin, ku ei oo avovaimo siel viel käyny, ku oon aiemmin käyny siel perheen kaa(NY), sit serkun kaa(NY) ja vikan reissun (Chigago) tein yksin. Kyl matkailu on tosi jees! :D
Finski fani

Finski fani 03.06.2010 in Matkailua

En ole ollut matkoilla moneen vuoteen. Nuorempana tuli pyörittyä ympäri eurooppaa pärrällä ja avtolla. Joskus pitäs tässä lähtee katsastaa porukoiden taloa tuolla Italiassa. Haaveena olisi päästä vaikkapa kurkkimaan Vesuviukseen tai johonkin muuhun tulivuoreen...
atomimato

Tänne saa laittaa siis laittaa kaikkea matkailuun liittyvää, jos on ollut matkoilla tai ihan vaan jos aikoo mennä. Itse olin vasta pari viikkoa Ameriikoissa, kuumaa oli ja autoja näki. Autoja piti käydä katselemassa jopa liikkeista ;)
atomimato

atomimato 03.06.2010 in PPPP

Konjamiini auttaa kaikkeen! =D
Hookkis

Hookkis 03.06.2010 in Ilmoittakaa yhteytenne

Ei pahat joo :D
villek00

villek00 03.06.2010 in Ilmoittakaa yhteytenne

Ihan mukavat yhteydet täällä koulunpenkillä :)
IL3

IL3 03.06.2010 in Lääkitys Drifting

Skidisti aikataulut kussu ku ollu kaikennäköistä kiirettä IRL, mutta yritän nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja hoitaa sivut ja muut asiat kuntoon, ni saadaan hommat käyntiin :) Ikävästi tää kesä haittaa harrastamista :D
Tuomo33

Tuomo33 03.06.2010 in PPPP

Omasta mielestä nuo buranat ja panatoolit on lumelääkkeitä ,jopa 1g. Itsellä auttaa hyvin tramal särkyyn kuin särkyyn, tosin vain reseptillä.
Finski fani

Finski fani 03.06.2010 in PPPP

JANIchargedTT wrote: Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.
No minä kun olen tällanen 75 kilonen höyhensarjalainen, intissä jopa paljon kevyempikin, niin ne pelas ihan hyvin... =)
JANIchargedTT

JANIchargedTT 03.06.2010 in PPPP

Finski fani wrote: kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...
Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.
Finski fani

Finski fani 03.06.2010 in PPPP

Calja parantaa caiken! Lonkero avittaa myös. Kovaan kipuun ja särkyyn voi ottaa vahvempia. Mutta joo mullakun ei ole migreeniä koskaan ollut, niin eikös tuo perus Burana avita? En tiedä, mutta sitä ne mulle tyrkytti intissä, kun epäilivät migreeniä. Burana oli kyllä mulle jumal-lääke intissä, kun yhessä vaiheessa, kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 03.06.2010 in PPPP

Indiana Hopo wrote: Hei kiitti vinkistä.Täytyy ostaa kun käy seuraavan kerran apteekissa.
Tietääkseni tuota lääkettä saa vain lääkärin määräyksestä ja nimenomaan auralliseen( = näköhäiriöitä) migreeniin. Ja vaikutukset ovat tietenkin henkilökohtaisia ja mulle tuo on onneksi ollut kuin taikalääkettä. En ole varma, että toimiiko Maxaltti kaikilla yhtä hyvin =/
TehBigBunny

TehBigBunny 02.06.2010 in WWC Pisteet

Loppupisteet päivitetty TOP 3 *Ismo 149* Hullu 143 Capo 142 ...
TehBigBunny

TehBigBunny 02.06.2010 in PPPP

LISÄÄ CISOJA !