Forum - Recent Posts
Yksi auto kaikilta valmistajilta, ei kaikkia autoja.
No eihän tossa sun listassa oo ku vasta muutama auto. DLC:t ja vastaavat poislukien sun pitää kerätä KAIKKI autot.
Sähän näät ostaessa, että mitä sulla jo tallissa on (se pieni talon kuva auton vieressä). Sit vaan ostat joka valmistajalta autoja niin kauan, että jokaisen auton vieressä on se talon kuva.
yritän tota kaikkia autot achievmenttiä, mikä puuttuu/mikä on väärä ku en saanu sitä?
1 auto jokamerkiltä, ei dlc:tä siis..
Acura rsx
Alfa mito
Aston Vanquish
Audi s4 -00
bentley cont gt
bmw e36
bug veyron
buick gnx
cadillac cts-v -04
Chevy aveo
rysler talon
citroen c4
dodge srt4
ferrari f430
fiat 500
ford focus st -06
holden toll racing
honda civic vti
hyundai tuscani
infiniti g35
jag e type
koenigsegg cc8s
Lambo countach
Lancia delta
land rover
lexus is300
lotus elan
maserati gransport
mazda mx5 miata
mclaren 41
mercedes a200
mini cooper s
mitsu eclipse gts
nissan datsun 510
opel astra v8
pagani c12
panoz gtlm
peugeot 206rc
pontiac transam gta
porsse cayman s
renault twingo
saab 9-3
saleen s281
saturn ion
scion tc
seat leon cupra r -03
shelby gt500kr
subaru impreza 22b
toyota 2000gt
tvr tuscan s
vauxhall astra
vw rabbit
volvo s60
:)
Typona tuli parit ylimääräiset G:t taas Chicagoon :D
IL3 wrote: Kyl matkailu on tosi jees! :D+1
Portugaliin nyt elokuussa.
Aiemmin tullu käytyä ainakin Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Espanjassa, Turkissa, Kreikassa, Sveitsissä, Italiassa, Gambiassa ja Jenkeissä (Chigago ja New York).
Kai siellä Aasiassa ja Oceaniassakin ois hienoa käydä (Thaimaa, Japani, Kiina ja Australia kiinnostais ainakin näin aluks). Tosin varmaan Portugalin jälkeen taas Jenkkeihin, ku ei oo avovaimo siel viel käyny, ku oon aiemmin käyny siel perheen kaa(NY), sit serkun kaa(NY) ja vikan reissun (Chigago) tein yksin.
Kyl matkailu on tosi jees! :D
En ole ollut matkoilla moneen vuoteen. Nuorempana tuli pyörittyä ympäri eurooppaa pärrällä ja avtolla. Joskus pitäs tässä lähtee katsastaa porukoiden taloa tuolla Italiassa. Haaveena olisi päästä vaikkapa kurkkimaan Vesuviukseen tai johonkin muuhun tulivuoreen...
Tänne saa laittaa siis laittaa kaikkea matkailuun liittyvää, jos on ollut matkoilla tai ihan vaan jos aikoo mennä. Itse olin vasta pari viikkoa Ameriikoissa, kuumaa oli ja autoja näki. Autoja piti käydä katselemassa jopa liikkeista ;)
Konjamiini auttaa kaikkeen! =D
Ei pahat joo :D
Skidisti aikataulut kussu ku ollu kaikennäköistä kiirettä IRL, mutta yritän nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja hoitaa sivut ja muut asiat kuntoon, ni saadaan hommat käyntiin :)
Ikävästi tää kesä haittaa harrastamista :D
Omasta mielestä nuo buranat ja panatoolit on lumelääkkeitä ,jopa 1g.
Itsellä auttaa hyvin tramal särkyyn kuin särkyyn, tosin vain reseptillä.
JANIchargedTT wrote: Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.No minä kun olen tällanen 75 kilonen höyhensarjalainen, intissä jopa paljon kevyempikin, niin ne pelas ihan hyvin... =)
Finski fani wrote: kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...Monille noi 400mg vahvuset on sama ku karkkia popsis.
Calja parantaa caiken! Lonkero avittaa myös. Kovaan kipuun ja särkyyn voi ottaa vahvempia.
Mutta joo mullakun ei ole migreeniä koskaan ollut, niin eikös tuo perus Burana avita? En tiedä, mutta sitä ne mulle tyrkytti intissä, kun epäilivät migreeniä. Burana oli kyllä mulle jumal-lääke intissä, kun yhessä vaiheessa, kun oli jalka hajalla, niin söin 3 buranaa(400mg) joka päivä kuuden viikon ajan, niin se pelasti kyllä kaikelta siltä kivulta ja säryltä...
Indiana Hopo wrote: Hei kiitti vinkistä.Täytyy ostaa kun käy seuraavan kerran apteekissa.Tietääkseni tuota lääkettä saa vain lääkärin määräyksestä ja nimenomaan auralliseen( = näköhäiriöitä) migreeniin. Ja vaikutukset ovat tietenkin henkilökohtaisia ja mulle tuo on onneksi ollut kuin taikalääkettä. En ole varma, että toimiiko Maxaltti kaikilla yhtä hyvin =/
Loppupisteet päivitetty
TOP 3
*Ismo 149*
Hullu 143
Capo 142
...
LISÄÄ CISOJA !