Forum - Recent Posts

greizer

greizer 02.06.2010 in PPPP

AJfin wrote: Kivasti kustiin tässä pelissä monta asiaa... joten tähän ei löydy samanalaista "koukkua" kuin FM2.
+1 !!!
AJfin

AJfin 02.06.2010 in PPPP

Northg7 wrote: Vain yksi "upcoming event" näkyy etusivulla, tehdäänkö tässä kohta historiaa jälleen...
Kivasti kustiin tässä pelissä monta asiaa... joten tähän ei löydy samanalaista "koukkua" kuin FM2.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.06.2010 in PPPP

Meikä o pakkolomalla :|
FINBULLET

FINBULLET 02.06.2010 in PPPP

Ainakin siltä tuntuu.
FINBULLET

FRC on kesälomalla.
Northg7

Northg7 02.06.2010 in PPPP

Vain yksi "upcoming event" näkyy etusivulla, tehdäänkö tässä kohta historiaa jälleen...
FINBULLET

http://www.youtube.com/watch?v=kn2VcdTsy-U Oon tyhmä enkä osaa laittaa noin niinkuin Herra Warjo.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.06.2010 in Red dead redemption

TehBigBunny wrote: Mie olin juuri saannut 10 kin Most Wantedia alle, kukaan ei tullut häiritsemään, ja sitten muistin että joku Challenge vaati että pitää tappaa kolme pelaajaa Most Wantedina. Mä olin possessa joka koitti saada tehtyä Fort Merceriä mahd. nopeasti ja sitten nämä pari jotka mie olin lahdannut tulivat paikalle ja rupesivat ampumaan kaikkia meitä. Meitä oli kahdeksan niitä kaksi... Jätkät ei vaan antaneet periksi.
Ah, villi länsi, villi ja vapaa :D
TehBigBunny

TehBigBunny 02.06.2010 in Red dead redemption

DarkWarjo wrote: hahaa, voin kuvitella sitä nettiegojen raivoa jolla liittouduttiin sua vastaan :D
Mie olin juuri saannut 10 kin Most Wantedia alle, kukaan ei tullut häiritsemään, ja sitten muistin että joku Challenge vaati että pitää tappaa kolme pelaajaa Most Wantedina. Mä olin possessa joka koitti saada tehtyä Fort Merceriä mahd. nopeasti ja sitten nämä pari jotka mie olin lahdannut tulivat paikalle ja rupesivat ampumaan kaikkia meitä. Meitä oli kahdeksan niitä kaksi... Jätkät ei vaan antaneet periksi.
FINBULLET

Joku joi ne.
DarkWarjo

DarkWarjo

DarkWarjo 02.06.2010 in Red dead redemption

TehBigBunny wrote: Tuli rykäistyä tuossa ensimmäinen reilumman mittainen Public Sessio, oli ihan hauskaa kunnes mun 'piti' ampua kolme pelaajaa. Siitä saatiin pystyyn aikamoinen sota :D
hahaa, voin kuvitella sitä nettiegojen raivoa jolla liittouduttiin sua vastaan :D
TehBigBunny

TehBigBunny 02.06.2010 in Red dead redemption

Tuli rykäistyä tuossa ensimmäinen reilumman mittainen Public Sessio, oli ihan hauskaa kunnes mun 'piti' ampua kolme pelaajaa. Siitä saatiin pystyyn aikamoinen sota :D
Jupe San

Jupe San 02.06.2010 in Drifting seuraa?

Jos jotain kiinnostaa nytten heti riftinki seura niin ettikää livestä Arkk1Enkel1
FINBULLET

Hei kiitti vinkistä.Täytyy ostaa kun käy seuraavan kerran apteekissa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 02.06.2010 in PPPP

Indiana Hopo wrote: Aurinkoinen päivä+migreenille altis pää=Mukava migreeni :)
Migreeni on hanurista. :/ Onneksi mulla on jo yli 3 vuotta viimesimmästä migreenistä. Jos sulla on migreeniä näköhäiriöiden kanssa niin voin sanoa, että Maxalt Rabitab tepsii! Lääkäri määräsi sitä mulle aikoinaan ja yksi tabletti on oikea päivän pelastus ja sen seurauksena tulee vain pikku päänsärky järkyttävän hedarin sijasta.
FINBULLET

Pelastakaa kirahvit !http://pics.kuvaton.com/kuvei/pelastakaa_kirahvit_comic.jpg!
FINBULLET

Aurinkoinen päivä+migreenille altis pää=Mukava migreeni :)
teemu1337

teemu1337 02.06.2010 in PPPP

DarkWarjo wrote: "sul ei nyt oikeen pysy tuo focus hallinnassa!" "stiqulla on sierra!" "täh?!" "eeei mikään focus, vaan sierra, ajaa sillä..."
:D
DarkWarjo

teemu1337 wrote: !http://a.imagehost.org/0735/joppe.jpg!
"sul ei nyt oikeen pysy tuo focus hallinnassa!" "stiqulla on sierra!" "täh?!" "eeei mikään focus, vaan sierra, ajaa sillä..."