Forum - Recent Posts

Dawiar

Dawiar 20.05.2010 in PPPP

akikikaharayamatoyo aka ''hieno mies'' aka ''sä saat, mä annan'' aka ''liikaa nuudelia majoneesilla'', jotkut kutsuu myös rakkauden vihaiseksi keisariksi, joka suuttuessan heilauttaa rakkauden valttikkaa suurella sydämmellä. ''tulin just töistä, eikä väsytä yhtää''-meininki, jumalauta, ny nukkuu
Northg7

Northg7 20.05.2010 in PPPP

Tulin pussikaljalta just. Oli hyvä. Hienot miehet.
Ac3Way

Ac3Way 20.05.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: *Lappeen Ranta - Award !*
No nyt tuli revettyä ihan huolella, ei saatana =D
greizer

greizer 19.05.2010 in PPPP

Voihan videopeli... RROD. Onneks oli vanha paska niin ei tarvii huolto reissulle laittaa vaa hakee heti uuden. Vittu mitä paskoi!
IL3

IL3 19.05.2010 in Nyt soi?

Ja siitä vielä, et jos on näkemättä Bodyjarin One in a million musiikkivideo, laittakaa tuubiin, on ihan mainio :D
IL3

IL3 19.05.2010 in Nyt soi?

Five Finger Death Punchin molemmat levyt ollu tehosoitossa jo pidemmän aikaa ja paranee vaa mitä enemmän kuuntelee. Myös Bodyjar, Millencolin ja No Fun At All -bändeiltä tullu fiilisteltyä niitä aina yhtä rokkaavia ysäriklassikoita. Ihan kuningas musaa! :D
TehBigBunny

TehBigBunny 19.05.2010 in WEDNESDAY WORLD CUP(WWC) ALKAA 28.4.

Ei niitä vanteita näe kun ajaa. Skimmy päättää.
Olenko

Olenko 19.05.2010 in WEDNESDAY WORLD CUP(WWC) ALKAA 28.4.

Mites tän vetten kanssa noi vanteet? Eli mennäänkö vakioilla vai muutetaanko tota PI:tä taas sen verran notta saahaan mankelssit oman maun mukaan?
TehBigBunny

TehBigBunny 19.05.2010 in PPPP

Nipsuhuuli wrote: Mulla oli tänään yritysviestinnän kurssiin liittyvä kielenhuollon koe, toisin sanoen siis kielioppikoe, jossa oli esim. yhdys sanoja ja pilkkusääntöjä. Mun vastauksista 86% oli oikein ja opettajalta sateli kehuja sekä tämä myös sanoi, että harva saa näin hyvää tulosta. Ihan siksi vain ajattelin ilmoittaa, kun taidan nauttia täällä jonkinasteista kielipoliisin mainetta, varsinkin yhdys sanojen suhteen. =)
*Lappeen Ranta - Award !*
hulluseon

hulluseon 19.05.2010 in PPPP

Ainuan kerran kun minua opettaja kehu koulussa taisi olla tyyliin: "Älä hyvä mies lyö sitä naulaa vatupassilla."
DarkWarjo

DarkWarjo 19.05.2010 in WEDNESDAY WORLD CUP(WWC) ALKAA 28.4.

02 on vette.
zattwy

zattwy 19.05.2010 in WEDNESDAY WORLD CUP(WWC) ALKAA 28.4.

perkele noi keltaset kirjaimet simmi vois kutsua saunoon ja opettaa PS lukeen ja ajaan
zattwy

saisko tarkemmat tiedot.....kysyy epätietoinen
DarkWarjo

DarkWarjo 19.05.2010 in Red dead redemption

Aliboz wrote: Mistä hitosta sie jo tuon oot saanu?
Sitä ku ei kulje kädet taskussa ni ehtii ;) Mooselle: Mass Effect 2 on kyl kans hyvä, sen vois melkee vetää pohjille (se kun on suht lyhyt jos vetää vaa suoraa juonen läpi) ja sit viedä vaihdos rdr:ää :D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 19.05.2010 in PPPP

Mulla oli tänään yritysviestinnän kurssiin liittyvä kielenhuollon koe, toisin sanoen siis kielioppikoe, jossa oli esim. yhdys sanoja ja pilkkusääntöjä. Mun vastauksista 86% oli oikein ja opettajalta sateli kehuja sekä tämä myös sanoi, että harva saa näin hyvää tulosta. Ihan siksi vain ajattelin ilmoittaa, kun taidan nauttia täällä jonkinasteista kielipoliisin mainetta, varsinkin yhdys sanojen suhteen. =)
zattwy

2002 vai 2006
DarkWarjo

DarkWarjo 19.05.2010 in Autojenbongausketju

Tuossa maanantaina Lambo Gallardo superleka, ilm. ryssä/viro auto, kaveri oli kilvenki bongannu ja oli sitä mieltä. Tänään joku uus amg mese, ässämallista (evt. mikä amg malli, en tiedä mersuista, näytti ihan sämpylältä) sit vanha triumpan avo :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.05.2010 in Nyt soi?

"Helena Kuula Ft. Pyhimys - Hasla Ei Friistailaa":http://www.youtube.com/watch?v=3yZSyU-y5N0&feature=related
ariko

ariko 19.05.2010 in Nyt soi?

Permikset päähän ja sukkahousut jalkaan "Twisted Sister - Were Not Gona Take It ":http://www.youtube.com/watch?v=WT1LXhgXPWs
Pottae

Pottae 19.05.2010 in Nyt soi?

"Tästä":http://www.filefront.com/16488063/Justin%20Bieber%20-%20Baby%20ft.%20Luda paranneltu versio Asiaan. Np. Sub Focus - Rock It