Forum - Recent Posts

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.05.2010 in Nyt soi?

Atheist - Piece of Time Levy lähti soimaan. Tämäkin nähty Jalometallissa ja pisti kyllä pään ihan pyörälle.
Finski fani

Finski fani 19.05.2010 in Nyt soi?

Dark tranquillity - Auctioned // kirijototus virhhe
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.05.2010 in Nyt soi?

Justin Bieber - Baby. Noot! Medina - You and I
TehBigBunny

TehBigBunny 19.05.2010 in Gran turismo 5

Mie olen sitä mieltä että se on ihan sama kuinka hyvä/huono GT5 niin kauan kun sitä ei kuulu. Jos joku nyt haluaa viettää elämäänsä sitä hypettäen ja kaikkea muuta dissaten niin onnea vaan valitsemallanne tiellä. Nimimerkillä '1 tähti GT5:lle.'
IL3

IL3 19.05.2010 in Gran turismo 5

Leesti wrote: kilpailu on hyvästä =), mutta eiköhän se seuraava forza viel sielt enne tule =D... On turismon sit paree ol VÄHÄ VATUN HYVÄ, ku nii kaua o kestäny... ku ei tol lykkäämisel enää riitä vaan et se on hyvä! "Duke Nukem Forever!"
Ku miettii miten lyhyen aikaa Forza 3:a venattiin kakkosen jälkeen ja silti petyttiin, niin veikkaan, että vaikka GT5 ois todella hyvä, pettyy moni pahoin. Juuri tuo autojen muokkaus (kaikin puolin) tai siis sen puute, on GT5:n suurin miinus, ainakin minulle. En osta. Aiempia GT:ja löytyy (viimeisin PSP:lle), mutta en ryhdy PS3:a yhden pelin takia ostamaan. Toki FM2:n takia boxin hankin :D
tappi

tappi 19.05.2010 in Gran turismo 5

El PiNk DeViL wrote: Minkähän hintainen tuo Pleikka 3 on halvimmassa paikassa, jos semmosen ostaa kolauttas? :D /// En siis tietenkään pelkän Crap TurriIsmon takia.
Eiköhä se jotai 300 paikkaa oooo
Northg7

Northg7 19.05.2010 in PPPP

Tietokirjailija Ari Turunen. Hieno mies.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.05.2010 in Gran turismo 5

Minkähän hintainen tuo Pleikka 3 on halvimmassa paikassa, jos semmosen ostaa kolauttas? :D /// En siis tietenkään pelkän Crap TurriIsmon takia.
Latetzki

Latetzki 19.05.2010 in Gran turismo 5

villek00 wrote: Ei mutta nythä mä nään paljon paremmin! No ei vaineskaa, itse kyllä olen pettynyt Grap Turismon videoihin, joita olen nähnyt.. Autot eivät vaan näytä käyttäytyvän oikein.. Ja yksi mikä ainakin minua ärsyttää, on maalaus mahdollisuuden puute :/
Noh, sitäpä ei ole koskaan ollut Gran Turismoissa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.05.2010 in PPPP

Mitähän mä painoin, kun estin kuvat tältä sivulta vahingossa? Miten saan ne takasin? /// Vörkkii taas.
Aliboz

Aliboz 19.05.2010 in Red dead redemption

DarkWarjo wrote: Teille jotka vielä odottelette, en usko että tulette pahasti pettymään. Tule elävästi kyl GTA mieleen ohjauksesta ja muusta, hyvällä tavalla ja myös lisätty paljon kaikkea kivaa :) Maisemat on melko makeet ja riittää seikkailutilaa. Myös kaikennäköisiä hassuja välikohtauksia sattuu randomina.
Mistä hitosta sie jo tuon oot saanu?
villek00

villek00 19.05.2010 in Gran turismo 5

Latetzki wrote: Ville, otappa ne Xbox lasit päästä.
Ei mutta nythä mä nään paljon paremmin! No ei vaineskaa, itse kyllä olen pettynyt Grap Turismon videoihin, joita olen nähnyt.. Autot eivät vaan näytä käyttäytyvän oikein.. Ja yksi mikä ainakin minua ärsyttää, on maalaus mahdollisuuden puute :/
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.05.2010 in Vitsit

Mitä eroa on neekerillä ja ilotulitteilla? -Ilotulitteita saa ampua vasta kello 18 jälkeen.
Zolvi

Zolvi 19.05.2010 in Gran turismo 5

Joo samaa mieltä olen. Sen täytyy olla TOSII hyvä. Seuraavan tuloa ei kannata odottaa 10 vuoden sisään =D
Leesti

Leesti 19.05.2010 in Gran turismo 5

kilpailu on hyvästä =), mutta eiköhän se seuraava forza viel sielt enne tule =D... On turismon sit paree ol VÄHÄ VATUN HYVÄ, ku nii kaua o kestäny... ku ei tol lykkäämisel enää riitä vaan et se on hyvä! "Duke Nukem Forever!"
Latetzki

Latetzki 19.05.2010 in Gran turismo 5

Tilauksessa ollut jo viime syksystä asti, parin viikon välein tulee sähköpostiin ilmoitus että "odotamme vielä tuotetta". Ville, otappa ne Xbox lasit päästä.
villek00

villek00 19.05.2010 in Gran turismo 5

Mitää Grap Turismoa tueta! Ja noista kaikista puuttuu vuosi perästä.. Ja sehän on tietysti -2051-
Zolvi

Zolvi 19.05.2010 in Gran turismo 5

Moniko meinaa ostaa tämän itselleen? Julkistus on vaan siirtynyt ja siirtynyt. Löysin kummiskin jonkin ihmeen laskurin jossa ovat "julkistus" päivät. Japani - Kesäkuu Eurooppa - Syyskuun 24 Australia - Viikko myöhemmin kun eurooppa Usa - Marraskuu Pahoin pelkään et pelin saa käsiin vasta jouluna tai ens vuoden puolella.
Northg7

Northg7 19.05.2010 in PPPP

:) Jaa niinhän se on jos viilataan. Kyseessä kun on "tupla-elokuva".
Ac3Way

Ac3Way 19.05.2010 in Red dead redemption

Aliboz wrote: Tänään kuulemma lähtenyt, toivottavasti perjantaiksi pääsisi pelailemaan.
Tänään tuli viesti, että peli on lähetetty. Polje kusti polje ja tuo se posti, mulle asti.