Finski fani
15.05.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
Miten toi tuntuu niin "härskiltä" kun Google Mapsin kautta näyttävät onnettomuuspaikan?
///"Tuolta se tuli ja tästä se meni.."
Vastaa, ja voita soutuvene.
Latetzki
15.05.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
Miten toi tuntuu niin "härskiltä" kun Google Mapsin kautta näyttävät onnettomuuspaikan?
Jaa..a, ei siinä minusta kyllä mitään härskiä ole.
El PiNk DeViL
15.05.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
///“Tuolta se tuli ja tästä se meni..”
Niimpä...
/// Ja tuohon se kuoli....
Pottae
15.05.2010 in
PPPP
///"Tuolta se tuli ja tästä se meni.."
El PiNk DeViL
15.05.2010 in
PPPP
"R.I.P Antti Pohjus":http://www.iltalehti.fi/ralli/2010051511673565_ri.shtml
Finski fani
15.05.2010 in
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
hulluseon wrote:
No niin lapset ja lapsenmieliset. Hullu setä taas on täällä teidän riemuna ja yleisön pyynnöstä huolimatta. Ekaksi knoppi tietona että varikolla menee aikaa 22.8 sekuntia. Ja sitten itse asiaan. Löysin syyn miksi ajan niin hemmetin huonosti nuissa harjoituksissa. En ole niissä tarpeeksi päissäni ja lisäksi kun pitää antaa muille vähän nauramisen aihetta, eli höpötellä mikkiin kaikenlaista turhaa. Eli olen puhumattomassa kännissä, niin kuin nytkin ja ajan korvatulpat korvissa.
PS. 8:20.356 harjoitus tilassa. Viidennellä kierroksella syttyi opiskelija valo ja loppui lonkero. SYHY!
Mulla on ihan samat viat. Ollaankohan me sukua? Vai ihan sama henkilö, mutta vain jakautuneella persoonallisuudella...?
hulluseon
15.05.2010 in
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
No niin lapset ja lapsenmieliset. Hullu setä taas on täällä teidän riemuna ja yleisön pyynnöstä huolimatta. Ekaksi knoppi tietona että varikolla menee aikaa 22.8 sekuntia. Ja sitten itse asiaan. Löysin syyn miksi ajan niin hemmetin huonosti nuissa harjoituksissa. En ole niissä tarpeeksi päissäni ja lisäksi kun pitää antaa muille vähän nauramisen aihetta, eli höpötellä mikkiin kaikenlaista turhaa. Eli olen puhumattomassa kännissä, niin kuin nytkin ja ajan korvatulpat korvissa.
PS. 8:20.356 harjoitus tilassa. Viidennellä kierroksella syttyi opiskelija valo ja loppui lonkero. SYHY!
villek00
15.05.2010 in
PPPP
Autotietaja 10 wrote:
/// Unohdin taas vaihtaa tunnuksen...
nice! xD
mutta joo, itelläki alkaa tuntuu taas nää allergiat, tervetuloa vaan siitepölyt ja muut prkl :)
Autotietaja 10
15.05.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
Silmät tukossa ja nenää kirveltää.. !!!
Älä muuta sano. Sitten kun silmiä hinkkaa, niin ne on yhtä paisuneet, kun joka päivä donitseja syövän miehen maha! Allergialääkkeitä ei tueta!
/// Unohdin taas vaihtaa tunnuksen...
TehBigBunny
15.05.2010 in
FRC @ forzastats.com
Tuliketulla nuo ainakin toimivat vilkkaasti.
Pottae
15.05.2010 in
PPPP
TUN KESÄ JA SIITEPÖLY!!!!
//Mudi joo, Amerikan-heliumi tuuppas drift-lobbyssä perään.. eikä tainnu olla kumeja kun niin vauhdilla tuli..
Mudinski
15.05.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
Oox sä raskaaan ?!?!11
Finski fani
15.05.2010 in
FRC @ forzastats.com
hulluseon wrote:
Mitä ihmettä, joko Nikde ajaa kytkyttimellä? Oonks mä viimesiä semi-avtomatik kurvailijoita?
Elä huoli. Kyllä määki aina silloin tällöin ajelen sillein tällein. =)
Pottae
15.05.2010 in
PPPP
hulluseon
15.05.2010 in
FRC @ forzastats.com
Mitä ihmettä, joko Nikde ajaa kytkyttimellä? Oonks mä viimesiä semi-avtomatik kurvailijoita?
Finski fani
15.05.2010 in
PPPP
Mitä ihmeellistä sinä on, että hinnat tippuu? Ainahan tuollasia alennuksia näkee siellä täällä...
El PiNk DeViL
15.05.2010 in
PPPP
Mudinski wrote:
Hinta ?
Juuri se. Noin 15€
Mudinski
15.05.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
en ymmärrä linkin pointtia...
Hinta ?
Finski fani
15.05.2010 in
PPPP
El PiNk DeViL wrote:
"Mitä vittua?!":http://www.thehut.com/games/platforms/xbox-360/forza-motorsport-3/10048619.html
en ymmärrä linkin pointtia...
El PiNk DeViL
15.05.2010 in
PPPP
"Mitä vittua?!":http://www.thehut.com/games/platforms/xbox-360/forza-motorsport-3/10048619.html