TJP27
15.05.2010 in
PPPP
Schimanski76 wrote:
Mäkkyverin tunnari tuuballa ei oo heikkokeuhkosten hommaa....
lähtee taju.....jatkan Sinatralla.....
Sinulle on postia! siis YV:tä Ja miulla UNO.t käynnissä:)
Schimanski76
15.05.2010 in
PPPP
Mäkkyverin tunnari tuuballa ei oo heikkokeuhkosten hommaa....
lähtee taju.....jatkan Sinatralla.....
tappi
15.05.2010 in
PPPP
El PiNk DeViL wrote:
Sä sanoit sillon joskus, että laita ne myyntiin, että jos ne myydään, niin annan sulle rahat. No ei myyty. Ja olen mä sulle syytäny vähän rahaa muutenki.
EN VARMASTI OO LUVANNU ETTÄ SAAT LAITTAA!
TJP27
15.05.2010 in
FRC @ forzastats.com
juu, niihän se sivusto ilmeiseti vieläkin päivittyy kerran vrk:ssa?
Eikä ne ulkomaan avut pahojakaan ois ;), kun kattoo noita liitereitä, eikä kukaan frc:stä jaksa huorata, vaikka ajotaidot on täyttä rautaa!
Pitäis ilmeisesti itsekkin alkaa enemmän ajamaan kilpailuja, kun alku kiekat oon aina live-ajossa niin ruosteessa, kun odottaa pidolta liikoja alussa + sen jälkeen yliyritys, kun yrittää korjata erheensä:D mut eihän se niin vakavakavakavaa oo:) hyvistä kisoista kun vaan pääsis nauttimaan ja haastamaan kunnolla muita kuskeja, kun edelliset kisat on syystä, tai toisesta on mennyt pieleen (Peili/netti-yhteys)
El PiNk DeViL
15.05.2010 in
PPPP
tappileipa wrote:
Ei kannata antaa el pink devilille mitään maaleja aukinaisena.. löysin omat maalit sieltä myynnistä!
Sä sanoit sillon joskus, että laita ne myyntiin, että jos ne myydään, niin annan sulle rahat. No ei myyty. Ja olen mä sulle syytäny vähän rahaa muutenki.
tappi
15.05.2010 in
PPPP
Ei kannata antaa el pink devilille mitään maaleja aukinaisena.. löysin omat maalit sieltä myynnistä!
TehBigBunny
15.05.2010 in
FRC @ forzastats.com
Juu poistettu mutta pisteet lähtevät vasta seuraavan päivityksen jälkeen.
TJP27
15.05.2010 in
PPPP
Schimanski76 wrote:
Nummelinin timo! Löyty karaoke-vehkeet,nyt alkaa laulu!!! Peer Kynttiä!!! Päksiit!
Joko liikaa/liian vähän urheil..., eiku Palautumisjuomaa?
E:kyntti on kyl loistava, sille peukut
TJP27
15.05.2010 in
FRC @ forzastats.com
TehBigBunny wrote:
Lisätään.
Pisteet putoavat kyllä, sielä oli taas kolme ranskista joukossa.
( Niillä on GT:n edessä FRC joten ne tulee aina automaagisesti meitin jengiin )
aattelin että ne ois siun ettc kavereita tms... kivasti se tuo ainakin se frc truocien (vai mikä se oli) pisteitä joillekkin osa-alueille...
Ja etkös sie oo piällikkönä meille?
E: taisitkin poistaa ne tiimistä, tai sit miun netti pätkii "taas" :)
E2: oppisimpa lukemaan vielä!
TehBigBunny
15.05.2010 in
PPPP
-Neuvost...- Venäjällä on taas kasassa sellainen porukka että tulee ikävä Makarov - Larionov - Krutov ketjua.
Schimanski76
15.05.2010 in
PPPP
Nummelinin timo! Löyty karaoke-vehkeet,nyt alkaa laulu!!! Peer Kynttiä!!! Päksiit!
TJP27
14.05.2010 in
Track Ättäk - test
Voipi olla molemmat tälle illalle liian haastavia autoja ja oon ajellu liikaa hotläppiä pari päivää... Ja huominen taitaa olla pedattu splinter cellien demoille...
TJP27
14.05.2010 in
PPPP
TehBigBunny wrote:
OSALA !
Sillä oli omasta mielestä hyvä peli-ilme(vaikka ei maalia tehnytkään) ja odotukset seuraavissa matseissa on kovat ukosta, kunhan vakiintuis ketjut ja ukot sais koko ketjun pelin ehjäksi.. Itse kyl nostan hattua koko kolmos vitjalle ja Nummelin Petelle, kellä 40 lähestyy vielä 5 vuotta aiemmin, kuin itsellä... ei sen ikää uskois sen liikkeestä millään!
atomimato
14.05.2010 in
Yleinen keskustelu autoista
Kaverilta lähti kortti:( Oli testaamassa turbo Audia 180km/h motarilla, kivasti poliisi-setä odotteli siellä.
hulluseon
14.05.2010 in
Track Ättäk - test
Tuo vellali on aika kiva, melkeimpä jännä.
TehBigBunny
14.05.2010 in
PPPP
OSALA !
TJP27
14.05.2010 in
PPPP
Miten hitossa se maalinteko voi olla noin vaikeaa ilman selännettä&muita isoja staroja?
J. Jokinnenkin kyllä sen osas nhl:ssä, mut nyt sekään ei saa maalia mistään... Liekö pojjaat jo kesäloma-fiiliksillä?
Ei bunny yllättänyt kauhiasti, että siinä onnistu Kukkonen :)... Itseasiassa ihmettelen sen isoja minuutteja NHL:ssä, kun MM/Olympia kisoissa se ei oo miuta vakuuttanut=iso liuta kompurointeja=toki saatan muistaa vaan ne monet "vähän" huonommat hetket :)
Edit, kannatti kritisoida, kun se taas toimi:)
TehBigBunny
14.05.2010 in
PPPP
"Lasse Kukkonen kompuroi ..."
Ylläri ?
TJP27
14.05.2010 in
Track Ättäk - test
Pitänee testata kohta parin urheilujuoman jälkeen.