Forum - Recent Posts

TJP27

TJP27 15.05.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Mäkkyverin tunnari tuuballa ei oo heikkokeuhkosten hommaa.... lähtee taju.....jatkan Sinatralla.....
Sinulle on postia! siis YV:tä Ja miulla UNO.t käynnissä:)
Schimanski76

Schimanski76 15.05.2010 in PPPP

Mäkkyverin tunnari tuuballa ei oo heikkokeuhkosten hommaa.... lähtee taju.....jatkan Sinatralla.....
tappi

tappi 15.05.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Sä sanoit sillon joskus, että laita ne myyntiin, että jos ne myydään, niin annan sulle rahat. No ei myyty. Ja olen mä sulle syytäny vähän rahaa muutenki.
EN VARMASTI OO LUVANNU ETTÄ SAAT LAITTAA!
TJP27

TJP27 15.05.2010 in FRC @ forzastats.com

juu, niihän se sivusto ilmeiseti vieläkin päivittyy kerran vrk:ssa? Eikä ne ulkomaan avut pahojakaan ois ;), kun kattoo noita liitereitä, eikä kukaan frc:stä jaksa huorata, vaikka ajotaidot on täyttä rautaa! Pitäis ilmeisesti itsekkin alkaa enemmän ajamaan kilpailuja, kun alku kiekat oon aina live-ajossa niin ruosteessa, kun odottaa pidolta liikoja alussa + sen jälkeen yliyritys, kun yrittää korjata erheensä:D mut eihän se niin vakavakavakavaa oo:) hyvistä kisoista kun vaan pääsis nauttimaan ja haastamaan kunnolla muita kuskeja, kun edelliset kisat on syystä, tai toisesta on mennyt pieleen (Peili/netti-yhteys)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.05.2010 in PPPP

tappileipa wrote: Ei kannata antaa el pink devilille mitään maaleja aukinaisena.. löysin omat maalit sieltä myynnistä!
Sä sanoit sillon joskus, että laita ne myyntiin, että jos ne myydään, niin annan sulle rahat. No ei myyty. Ja olen mä sulle syytäny vähän rahaa muutenki.
tappi

tappi 15.05.2010 in PPPP

Ei kannata antaa el pink devilille mitään maaleja aukinaisena.. löysin omat maalit sieltä myynnistä!
TehBigBunny

TehBigBunny 15.05.2010 in FRC @ forzastats.com

Juu poistettu mutta pisteet lähtevät vasta seuraavan päivityksen jälkeen.
TJP27

TJP27 15.05.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Nummelinin timo! Löyty karaoke-vehkeet,nyt alkaa laulu!!! Peer Kynttiä!!! Päksiit!
Joko liikaa/liian vähän urheil..., eiku Palautumisjuomaa? E:kyntti on kyl loistava, sille peukut
TJP27

TJP27 15.05.2010 in FRC @ forzastats.com

TehBigBunny wrote: Lisätään. Pisteet putoavat kyllä, sielä oli taas kolme ranskista joukossa. ( Niillä on GT:n edessä FRC joten ne tulee aina automaagisesti meitin jengiin )
aattelin että ne ois siun ettc kavereita tms... kivasti se tuo ainakin se frc truocien (vai mikä se oli) pisteitä joillekkin osa-alueille... Ja etkös sie oo piällikkönä meille? E: taisitkin poistaa ne tiimistä, tai sit miun netti pätkii "taas" :) E2: oppisimpa lukemaan vielä!
TehBigBunny

TehBigBunny 15.05.2010 in PPPP

-Neuvost...- Venäjällä on taas kasassa sellainen porukka että tulee ikävä Makarov - Larionov - Krutov ketjua.
Schimanski76

Schimanski76 15.05.2010 in PPPP

Nummelinin timo! Löyty karaoke-vehkeet,nyt alkaa laulu!!! Peer Kynttiä!!! Päksiit!
TJP27

TJP27 14.05.2010 in Track Ättäk - test

Voipi olla molemmat tälle illalle liian haastavia autoja ja oon ajellu liikaa hotläppiä pari päivää... Ja huominen taitaa olla pedattu splinter cellien demoille...
TJP27

TJP27 14.05.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: OSALA !
Sillä oli omasta mielestä hyvä peli-ilme(vaikka ei maalia tehnytkään) ja odotukset seuraavissa matseissa on kovat ukosta, kunhan vakiintuis ketjut ja ukot sais koko ketjun pelin ehjäksi.. Itse kyl nostan hattua koko kolmos vitjalle ja Nummelin Petelle, kellä 40 lähestyy vielä 5 vuotta aiemmin, kuin itsellä... ei sen ikää uskois sen liikkeestä millään!
atomimato

atomimato 14.05.2010 in Yleinen keskustelu autoista

Kaverilta lähti kortti:( Oli testaamassa turbo Audia 180km/h motarilla, kivasti poliisi-setä odotteli siellä.
hulluseon

hulluseon 14.05.2010 in Track Ättäk - test

Tuo vellali on aika kiva, melkeimpä jännä.
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 in PPPP

OSALA !
TJP27

TJP27 14.05.2010 in PPPP

Miten hitossa se maalinteko voi olla noin vaikeaa ilman selännettä&muita isoja staroja? J. Jokinnenkin kyllä sen osas nhl:ssä, mut nyt sekään ei saa maalia mistään... Liekö pojjaat jo kesäloma-fiiliksillä? Ei bunny yllättänyt kauhiasti, että siinä onnistu Kukkonen :)... Itseasiassa ihmettelen sen isoja minuutteja NHL:ssä, kun MM/Olympia kisoissa se ei oo miuta vakuuttanut=iso liuta kompurointeja=toki saatan muistaa vaan ne monet "vähän" huonommat hetket :) Edit, kannatti kritisoida, kun se taas toimi:)
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 in PPPP

"Lasse Kukkonen kompuroi ..." Ylläri ?
TJP27

TJP27 14.05.2010 in Track Ättäk - test

Pitänee testata kohta parin urheilujuoman jälkeen.
DarkWarjo

DarkWarjo 14.05.2010 in FRC @ forzastats.com

heh