Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 in FRC @ forzastats.com

Lisätään. Pisteet putoavat kyllä, sielä oli taas kolme ranskista joukossa. ( Niillä on GT:n edessä FRC joten ne tulee aina automaagisesti meitin jengiin )
DarkWarjo

DarkWarjo 14.05.2010 in FRC @ forzastats.com

Hmm, mun GT tuolt löytyy mut ei pojoi kyl? oon vissii joskus vahingos ajanu alle 250 ja siis saa lisätä frc jos tahtoo :)
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 in Track Ättäk - test

Storefront: keyword 'tbbhlc' Car: Chevy Camaro ´10 Track: Maple Valley Short 41.552 Hulluseon ____________ Car: Ferrari 599 GTB Track: Laguna Seca 01:27.010 Hulluseon *Päävalikko - Free Ride - Hot Lap - Valitse auto - Valitse rata - Load Setup* Tiistaihin 25. asti voimassa. Autoissa osia mutta aivan defaut tunet.
Pottae

Pottae 14.05.2010 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

KRILZZ maggaraa.. Hyvvöö oli ja makoisaa. mäkkyrän kera oli kylmää smirnoffia.. nomnom
Schimanski76

Schimanski76 14.05.2010 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Pullin rieskaa.(vetelin jo ennen aamuseiskaa kaupan ovenkahvoja,notta saa lämpimänä.Ei kerennyt kaupan täti niitä edes leipomon laarista leipähyllyyn sovitella,kun Skimmy oli jo repimässä parhaat päältä rieskapäissään.) Päälle oivariinia,korppukinkkua ja juustoa. Rasvatonta maitoa juomana. Ehkä parasta ikinä.Aamulla voi suli vielä kivasti pintaan,mutta on se rieska eri hyvää vielä näin ehtoollakin.Rieskaa tauluun!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 in FRC @ forzastats.com

KAIKKI RADALLE !
TJP27

TJP27 14.05.2010 in FRC @ forzastats.com

TehBigBunny wrote: Nyt tarvittaha ryhtiliike ! FRC on putoamassa top 10 listalta kokonaas. Kaikki käy kivasti ajamassa jossain 'harvinaisella' auto/rata yhristelmällä ja kerää vähän pisteitä.
Tänään noustiin takaisin sijalle 10 peräti 700 pisteen turvin.. Nyt olut auki!
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 in PPPP

Norja on Ihan Finaalissa ...
Schimanski76

Schimanski76 14.05.2010 in PPPP

Ilmoja pitelee! Lappeenrannassa tarkenee ainakin ihan kivasti.Jos joku valittaa,notta on liian kuuma,niin se on linnareissu!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 in PPPP

"En ole ylipainoinen, minulla on vain paljon kolikoita taskussa !"
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.05.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Hienoa! Myöntäminen ja asian ymmärtäminen on ensi askel parantumista! Kuitenkin lisäsit tuon *lievästi* sanan, joten et oikeasti ymmärrä asian vakavuutta, joten tarvitset ammattilaisen apua. Hän selittää sinulle kuinka pääset irti rasvaisista ruuista ja alat liikkumaan enemmän. Ulkona on kaunis ilma. Käy vaikka taluttamasta koiraa. Ota siinä samalla vaikka pari juoksu askelta, mutta älä ylirasita itseäsi, sillä sen jälkeiset lihas kivut voivat syöstä sinut roskaruoan ja sohvalla löhöämisen pahaan maailmaan. Tiedäthän, että laiskuus on synti. Laiskuus on tappanut enemmän ihmisiä, kuin AIDS. OIkeesti! No ehkei, mutta kuitenkin melkein oikeesti. Älä ota elämää liian vakavasti, mutta älä kuitenkaan liian rennostikaan. Arvosta elämää, niin omaasi kuin muiden. Auta avun tarvitsijoita ja älä juo, polta äläkä varsinkaan varasta! Se on paha! hyi! Juominen on ok mutta vain kerran kuukaudessa, kuten minä, Skimmy ja TJP teemme. Ja polttaminen on aina hyi! Varsinkin kirkkojen. Räjäyttämällä ne saa nopeammin alas, mutta sitäkään mä en suosittele... Elä hyvin, rauhassa ja rakasta kaikkea ympärilläsi olevaa! // Minulla ei ole ircciä, ja voiko ircissä olla edes profiilia jos se on vain keskustelu ohjelma...?
Tuo lievästi on nyt vähän lieventämässä tilannetta. Olenhan minä ylipainoinen :,(
Finski fani

Finski fani 14.05.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Mä oon läski... "Lievästi" :D myönnän.
Hienoa! Myöntäminen ja asian ymmärtäminen on ensi askel parantumista! Kuitenkin lisäsit tuon *lievästi* sanan, joten et oikeasti ymmärrä asian vakavuutta, joten tarvitset ammattilaisen apua. Hän selittää sinulle kuinka pääset irti rasvaisista ruuista ja alat liikkumaan enemmän. Ulkona on kaunis ilma. Käy vaikka taluttamasta koiraa. Ota siinä samalla vaikka pari juoksu askelta, mutta älä ylirasita itseäsi, sillä sen jälkeiset lihas kivut voivat syöstä sinut roskaruoan ja sohvalla löhöämisen pahaan maailmaan. Tiedäthän, että laiskuus on synti. Laiskuus on tappanut enemmän ihmisiä, kuin AIDS. OIkeesti! No ehkei, mutta kuitenkin melkein oikeesti. Älä ota elämää liian vakavasti, mutta älä kuitenkaan liian rennostikaan. Arvosta elämää, niin omaasi kuin muiden. Auta avun tarvitsijoita ja älä juo, polta äläkä varsinkaan varasta! Se on paha! hyi! Juominen on ok mutta vain kerran kuukaudessa, kuten minä, Skimmy ja TJP teemme. Ja polttaminen on aina hyi! Varsinkin kirkkojen. Räjäyttämällä ne saa nopeammin alas, mutta sitäkään mä en suosittele... Elä hyvin, rauhassa ja rakasta kaikkea ympärilläsi olevaa! // Minulla ei ole ircciä, ja voiko ircissä olla edes profiilia jos se on vain keskustelu ohjelma...?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.05.2010 in PPPP

Mä oon läski... "Lievästi" :D myönnän. //// Ai et ole finski läski?! !http://neatorama.cachefly.net/images/2006-05/manuel-uribe-heaviest-man-world.jpg! Mitäs tuo kuva sitten tekee irc-profiilissasi?
Finski fani

RaabForRehab wrote: Nyt muuten ryypäätään! ...taas... ps. mä oo muuten laiha läski.
Kyllä näin on! Litra koskenkorvaa vieressä ja lantrinkina Lonkeroa. Hyvä perjantai tulossa, ehkä menossa kahtomaan peliä kaveriporukalla, vaikkakaan ite pelistä en välitä mutta kaveriporukalla on kiva juua... ps. En ole läski, eikus mähän sanoin sen jo. No, en ole vieläkään....
RaabForRehab

RaabForRehab 14.05.2010 in PPPP

Nyt muuten ryypäätään! ...taas... ps. mä oo muuten laiha läski.
Ac3Way

Ac3Way 14.05.2010 in PPPP

Hahaa no awake, besleep!!! LOL
Hookkis

Hookkis 14.05.2010 in Lämpötila sisällä nyt?

Kohta lähetään golffilla jossa ei oo ilmastointia parin tunnin rupeemalle :D Perkele :D Onneks huomenna ollaan kokopäivä ulkona kun suomen suosituin rallisarja avaa kesäkauden.
FINBULLET

FINBULLET 14.05.2010 in PPPP

En saanut minäkään.Nyt vituttaa.
Finski fani

En saanu Alan Wake:a. Itken. =( ps. en ole lihava. =( haluisin olla, mutta massaa ei tule, tein mitä tahansa...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.05.2010 in Lämpötila sisällä nyt?

dcftinti wrote: "boksi ja telkku päällä" Mee ulos saatanan tällä ilmalla :D Hullukaan pelaa näin kuumalla.
Vois mennä kyllä, mutta siellä on niin tuskasen kuuma että sinne saatana pyärtyy :D