Forum - Recent Posts

Eeegac

Eeegac 10.04.2010 in Modern Warfare 2

Itsekkin ostin mapit julkaisupäivänä. Sain kaupanpäälle yhden viikon liveaikaa. Jee. Itse mappeja en ole vielä päässyt testaamaan.
Northg7

Northg7 10.04.2010 in Oma kulkineesi

KYR-12, saatana ku on tuttu rekkari. (Pitäis katsoa se elokuva.)
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.04.2010 in Modern Warfare 2

Ostin tänään karttapaketin. Hinta oli suolaiset 1200 MS-pistettä, mutta se oli sen arvoista!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.04.2010 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Aliboz wrote: Mä kämppään Pohjois Haagassa... Paska paikka, ei kannatta tulla!
Ohoh, itsekin asun satunnaisesti myös Pohjois-Haagassa! Älä vaan sano, että asut Näyttelijäntiellä :D
Finski fani

Finski fani 10.04.2010 in Oma kulkineesi

TehBigBunny wrote: Varasta auto.
Mutku Lahen polliisit ei piä siitä, kummää käyn koeajamassa muiden autoja...
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2010 in Oma kulkineesi

Varasta auto.
Finski fani

Millä puolella muuten on ratti? Jos on oikialla, vois hyvin käyttää postiautona, kun siitäkin ammatista on kokemusta... Ajelin autolla, jossa oli vasemmalla puolella ratti, niin piti ajella väärällä puolella tietä ja kiertää piiri "väärään" suuntaan... Hitto soikoon! Nyt sä aiheutit mulle autokuumeen. Oon jo pyäriny varmaan puol tuntia nettiautossa yms. autokauppojen sivuilla kattomassa EVOja. Ei ole rahaa, mutta haluja on kovasti. No pitänee mennä ajaa Forzaan sitten...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 10.04.2010 in Oma kulkineesi

ReQu wrote: Joku 9-11 tonnia tuolla olis hintaa, jos nyt myisin. Ostin auton vuonna 2008, ja maksoin siitä 12 tuhatta. Nyt vasta huomasinkin. Olin laittanut ekaan viestiin, että Evo VI, mutta autoni on siis Evo V eli 5:nen
No... Evo kuitenkin. On todella komea laitos kyllä. Paljon irtoaa tehoja, vai ootko penkittäny ollenkaa?
ReQu

ReQu 10.04.2010 in Oma kulkineesi

Finski fani wrote: Paljolla myisit tuon IV:en? En siis ole ostamassa autoa, mutta jos piänen voiton sais jostain ässä arvasta, niin voisin soitella sulle päin... =P Olis se kyllä kiva päästä mökin teille heittää perää jonkun kuusen ympärille... XD
Joku 9-11 tonnia tuolla olis hintaa, jos nyt myisin. Ostin auton vuonna 2008, ja maksoin siitä 12 tuhatta. Nyt vasta huomasinkin. Olin laittanut ekaan viestiin, että Evo VI, mutta autoni on siis Evo V eli 5:nen
Finski fani

ReQu wrote: Moi. Olen tuo sama käyttäjä kun ReQution. Unohdin vain salasanani (kanan muisti). Ei se ole kun valkoinen normaali. Se tulee varmaan tässä vaihtumaan R33 Skylineen, tai johonkin, kunhan vain saan tuon intin suoritetuksi.
Paljolla myisit tuon IV:en? En siis ole ostamassa autoa, mutta jos piänen voiton sais jostain ässä arvasta, niin voisin soitella sulle päin... =P Olis se kyllä kiva päästä mökin teille heittää perää jonkun kuusen ympärille... XD
ReQu

ReQu 10.04.2010 in Oma kulkineesi

Finski fani wrote: Kuvia plz! Yks mun unelma-autoista...
Moi. Olen tuo sama käyttäjä kun ReQution. Unohdin vain salasanani (kanan muisti). Ei se ole kun valkoinen normaali. Se tulee varmaan tässä vaihtumaan R33 Skylineen, tai johonkin, kunhan vain saan tuon intin suoritetuksi. Kuvia http://www.aijaa.com/v.php?i=6045445.jpg Toinen kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=6045455.jpg
Schimanski76

Schimanski76 10.04.2010 in PPPP

PetuK wrote: 112:ta odotellessa..eipä taida Maialla olla mitään jakoa.. :)
No LOL jotain Karatee
PetuK

PetuK 10.04.2010 in PPPP

112:ta odotellessa..eipä taida Maialla olla mitään jakoa.. :)
Finski fani

ReQution wrote: Mitsubishi Evo IV
Kuvia plz! Yks mun unelma-autoista...
ReQution

ReQution 10.04.2010 in Oma kulkineesi

Mitsubishi Evo IV
AJfin

AJfin 10.04.2010 in Oma kulkineesi

greizer wrote: Ai sullakin ollu P10:) Mullakin oli pitkään mutta onneks ei oo enää:) Itekkin tuli ostettuu uudet vanteet: Mito X Tech 18"
Joo olihan noita P10 primeroita 3kpl ennen kun raski vaihtaa merkkiä.. :) 2x 2.0i ja 1xGT.. Kaikista katkes ainakin yks vetari :D Komiat vanteet oot ostanu!
El PiNk DeViL

greizer wrote: Ai sullakin ollu P10:) Mullakin oli pitkään mutta onneks ei oo enää:) Itekkin tuli ostettuu uudet vanteet: Mito X Tech 18"
Mullakin on ollu, mutta siinä meni akku, ja sen jälkeen sähköt paskaks, nii vein romikselle :D Oli se ihan 2.0l koneella. Enolta ilmasena.
greizer

greizer 10.04.2010 in Oma kulkineesi

AJfin wrote: Nykyään S40 volle. Ennen oli tuommonen jota tuli vähän rakenneltuakin: http://s564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/?action=view¤t=prime4.jpg
Ai sullakin ollu P10:) Mullakin oli pitkään mutta onneks ei oo enää:) Itekkin tuli ostettuu uudet vanteet: Mito X Tech 18"
El PiNk DeViL

AJfin wrote: Nykyään S40 volle. Ennen oli tuommonen jota tuli vähän rakenneltuakin: http://s564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/?action=view¤t=prime4.jpg
Komee väriyhdistelmä tuo punainen ja valkoinen.
AJfin

AJfin 10.04.2010 in Oma kulkineesi

Nykyään S40 volle. Ennen oli tuommonen jota tuli vähän rakenneltuakin: http://s564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/?action=view¤t=prime4.jpg