Forum - Recent Posts

Zolvi

Zolvi 12.07.2013 in Ei mulla muuta

Ite kerkesin polttamaan 12 vuotta tupakkia. Viimmesen vuoden aikana meni töissä kaks maxi askia tupakkia ja 1-2 tupakkia jäi aamuksi, että pääsee hakemaan lisää huoltoasemalta. Alkas viltuttamaan aamuinen rykiminen ja hengenahdistus. Lopetin polttamisen seinään ja en käyttäny mitään laastareita, pillereitä tai mitään muutakaan. Nyt oon yli 6 vuotta ollu polttamatta ja ei tee yhtään mieli alata uudestaan polttamaan. Eipä tarvi rykiä enää aamulla. Makuaisti ja hajuaisti palasi 2 vuoden polttamisen jälkeen. EMM
Mace

Mace 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Ite en oo kun kokeillut ja en jääny koukuttimeen. Vaikka kaikki ympärillä olevat ihmiset pääosin polttavat.
Alchemist FI

Alchemist FI 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Nyt on Kans täälä yritys lopetta polttelu, Viime viikonloppuna tuli juodessa poltettua sitä ennen reilu viikko ilman ja nyt taas sit lauantain jälkeen ollu ilma. EMM
Schimanski76

Schimanski76 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Tasan neljä päivää ilman röökiä.Tänään on ollut paha päivä.Aika tarkalleen 23 vuotta olen spaaderoa imenyt ja siinä on suunnilleen 23 vuotta liikaa. Sähkörööki on nyt ensiapuna ja tarkoitus on jossain vaiheessa jättää sekin pois. Vilttu notta teköö kessua mieli,mutta pitää taistella.Jatkan salmiakin imemistä. EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Isä poltti ikänsä, äitikin kai alottanu joskus 15 vuotiaana jo, ei kummallakaa kyl oo ollu mitää ongelmii, eikä kai kumpikaan ees oo yrittäny lopettaa. Pappa kuoli keuhkosyöpään tupakan takia, ei hidastanu varmaa kenenkää sukulaisen polttamista. Ite oon kokeillu vaa, ei ollu mun juttu, joten en alkanu siihen.
KKNGS

KKNGS 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Meikäläisen isä alotti joskus mun ikäsenä polttamaan, ja poltti sitä sen noin 20 vuotta, lopetti vuonna -97, koska minä.
Terror80

Terror80 11.07.2013 in GTA V

1:05 kohdilla ihan selvä Michael Madsen :)
villek00

villek00 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Mun faija sai aivo infarktin jokunen vuos sitten, ja lääkäri kehotti lopettaa.. noh olisko se ollu pari kuukautta polttamatta, ja aloitti uusiksi.. ei hyvä.. EMM
joonas6

joonas6 11.07.2013 in GTA V

Juu itekkiin varmaan reilu vuosi sitten tuli tämä ennakkovarattua
Driver181

Driver181 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Poltellaan vain niitä gummeksia niin säilytään hengissä ^ainakin jotenkin..^
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Vanhemmat molemmat oli tupakoitsioita ainakin 16 vuotta. Tossa 6 vuotta sitten lupailivat alkaa lopettelemaan ja kyllähän se pikkuhiljaa siinä vuoden aikana väheni ja parin lopulta loppui kokonaan. Isällä siinä meni hitusen kauemmin, mutta oon sata varma etteivät ole pariin vuoteen tupakkiin koskenu. Kyllä se oli semmonen lupaus minkä en oikein uskonut koskaan toteutuvan. EMM
hulluseon

hulluseon 10.07.2013 in Ei mulla muuta

Elikkä enpä olisi arvannut että tämä loppujen lopuksi ottaa näin tiukille. Tämä tupakkilakko meinaan. Tekisi mieli koko ajan tehdä jotain, ettei tekisi mieli röökiä. Purkkaa oon varmaan pureksina jo kilon, tosin ihan normi salmiakki purkkaa, en nikotiini valmisteita. Aamukahvi ja ruokailut kaikkein vaikeimpia tähän mennessä. Tottunut imaisemaan sen kessun silloin. Mutta jos ukko, joka polttanut 40 vuotta, pystyy pistämään poikki röökaamisen ihan noin vain, niin kyllä siihen saatana pystyn minäkin, vaikka vain 15 vuotta itelläni takana. No huomenna vapailta takasin töihin, joten suuri pelko on notta kuis käy. EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 10.07.2013 in GTA V

ennakoinu jo aikapäiviä sitten :P
RauhaMees

RauhaMees 10.07.2013 in GTA V

Ennakkotilasin sitte tämän, kun alkoi tilausnappi kuumetta liikaa.
KKNGS

KKNGS 10.07.2013 in Nyt soi?

"Haters be hating":http://www.youtube.com/watch?v=Pane7LoI5Mg
hulluseon

hulluseon 09.07.2013 in Ajovälineesi + tapasi

Fanalta jotain uutta shittiä tulossa. Jotain vaihteen vaihtokeppejä ja ratin tukia...
Mace

Mace 09.07.2013 in 3D -mallinnus

Mm.. omaan makuun justiin hyvä noin. Anyways, jotain FM4 säxä kikkailua !http://farm4.staticflickr.com/3759/9250939676_e7b97cac0b_h.jpg! !http://farm8.staticflickr.com/7312/9250317262_9465027f65_b.jpg! !http://farm3.staticflickr.com/2821/9251089740_981aac1671_c.jpg!
Mace

Mace 09.07.2013 in Ei mulla muuta

Jännä.. itellä kans aikalailla samallailla zapekkin kans. Noh, 10 kiloa en oo laihtunu, mutta eipä olis oikein varaakaan, heh.
Mace

Mace 09.07.2013 in GTA V

Uskaltaiskoha... :P Edit: btw, oli mahtava video :)
DarkWarjo

DarkWarjo 09.07.2013 in Ei mulla muuta

zapekk wrote: Lähiaikoina ollu ehkä hieman masentava olo, tai no synttärit oli ihan kivat mutta muuten ei jaksa oikee syödä, ku tuntuu vähällä pärjäävän ja painoa pudonnut melkein 10kg kahen-kolmen viikon aikana. Normaalia vai onko mulla jokin päin vittua. Töissa jaksaa silti käydä ja ulkona pörrätä. Emm.
Kuulostaa vähän samalta ku itellä, jotenki koko kesän ollu mieli maassa, ei mitenkää ehkä masentunu, mut ei o oikee ollu mihinkää mielenkiintoo, syötyy tullu ehkä jopa enemmän ku normaalisti, mut jotenki seki sit vaa vituttanu jälkikäteen ku o liikaa syöny... kovin outoa. Onneksi partyt nosti mielialaa kovasti viikonlopulle, mut sen jälkee ollu taas ihan tyhjää.. Ei muuta.