Forum - Recent Posts

Rintala

Rintala 12.07.2013 in Oma kulkineesi

PetuK wrote: No lol joku merkitön..vai hävettääkö noin pahasti ;) ^Karkkuseen menee tämä jo kivasti...^
:D Ei, pakko koittaa saada raktorista vähän komeempi vaan. Ja kyllä kaikki tunnistaa volvon ilman maskiakin ;) Haluun vaan mustan,
Macela wrote: Se maski on semmosilla pienillä mustilla klipsuilla kiinni, avaat sen konepellin, otat maskin pois. Sitte pääsetki jo käsiks paremmin siihen missä merkki on maskis kiinni, näppärästi irrotat ne metalli tsydeemit kunnes ympyrä ja nuoli sii... putoaa. ja tadaa. No ei.. heh. Onko millä koneella? Manu/auto? :)
T5 manu. Kattelin kyllä että saisi tosissaan varmaan irroitettua kätevästi sen merkin ja maalattua maskin. Mutta taitaa olla hieman upotettuna tuo logo..
Mace

Mace 12.07.2013 in Oma kulkineesi

hulluseon wrote: Ite olluna pari päivää yhtä hymyä. On se vaan niin pirun siisti ajella mutkaisia tien pätkiä autolla, jossa on siihen käyttöön tarkoitettu alusta.
Mahtaa olla sielläpäin asfaltitkin siinä kunnos että ei tarvii väistellä monttuja ja sen sellasia ajamisen kiusoja.
hulluseon

hulluseon 12.07.2013 in Oma kulkineesi

Ite olluna pari päivää yhtä hymyä. On se vaan niin pirun siisti ajella mutkaisia tien pätkiä autolla, jossa on siihen käyttöön tarkoitettu alusta.
Mace

Mace 12.07.2013 in Nyt soi?

Soi täysillä "Earth Wind & Fire - Let's Groove":http://www.youtube.com/watch?v=ov96GWOUWZU ♫
Mace

Mace 12.07.2013 in Oma kulkineesi

Rintala wrote: AAAPUVA! Ostin raktorin... V70 MK1.. Alustaa/vanteita ja merkitöntä maskia kaipaa.. ^BTW jos joku sattuu tietämään mistä tollaseen maatalouskoneeseen saa sitä merkitöntämaskia viisaaseen hintaan niin voi vinkata tänne suutaan..Hyvin huonoa / sika kallista tuli kooklesta..^
Se maski on semmosilla pienillä mustilla klipsuilla kiinni, avaat sen konepellin, otat maskin pois. Sitte pääsetki jo käsiks paremmin siihen missä merkki on maskis kiinni, näppärästi irrotat ne metalli tsydeemit kunnes ympyrä ja nuoli sii... putoaa. ja tadaa. No ei.. heh. Onko millä koneella? Manu/auto? :)
PetuK

PetuK 12.07.2013 in Oma kulkineesi

Rintala wrote: AAAPUVA! Ostin raktorin... V70 MK1.. Alustaa/vanteita ja merkitöntä maskia kaipaa.. ^BTW jos joku sattuu tietämään mistä tollaseen maatalouskoneeseen saa sitä merkitöntämaskia viisaaseen hintaan niin voi vinkata tänne suutaan..Hyvin huonoa / sika kallista tuli kooklesta..^
No lol joku merkitön..vai hävettääkö noin pahasti ;) ^Karkkuseen menee tämä jo kivasti...^
Rintala

Rintala 12.07.2013 in Oma kulkineesi

AAAPUVA! Ostin raktorin... V70 MK1.. Alustaa/vanteita ja merkitöntä maskia kaipaa.. ^BTW jos joku sattuu tietämään mistä tollaseen maatalouskoneeseen saa sitä merkitöntämaskia viisaaseen hintaan niin voi vinkata tänne suutaan..Hyvin huonoa / sika kallista tuli kooklesta..^
KKNGS

KKNGS 12.07.2013 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

^ Kannattaa varmaan paistaa tai jotain ennen kun syö.
TTJK107

TTJK107 12.07.2013 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Alahärmässä piti käyä kattoos pullinkia ja tottakai sitte lainattiin siskon järkkäriä sinne. Kaksi parasta niiden n. 200 kuvan joukosta: Harald Hirmuinen !http://imageshack.us/a/img5/2108/411u.jpg! Ja tottakai kotipaikkakunnan miehiä ja Kolijatti kakkonen tositoimissa. !http://imageshack.us/a/img713/4650/uv8n.jpg!
RealBlocker

RealBlocker 12.07.2013 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

!http://farm8.staticflickr.com/7412/9271051492_b34bf3cb33.jpg!
Driver181

Driver181 12.07.2013 in XBOX ONE

"Korkea aika sanoa kiitos ja hei Microsoftille":http://m.iltasanomat.fi/digi/art-1288581831273.html
kdg024

kdg024 12.07.2013 in Nyt soi?

Zolvi

Zolvi 12.07.2013 in Ei mulla muuta

Ite kerkesin polttamaan 12 vuotta tupakkia. Viimmesen vuoden aikana meni töissä kaks maxi askia tupakkia ja 1-2 tupakkia jäi aamuksi, että pääsee hakemaan lisää huoltoasemalta. Alkas viltuttamaan aamuinen rykiminen ja hengenahdistus. Lopetin polttamisen seinään ja en käyttäny mitään laastareita, pillereitä tai mitään muutakaan. Nyt oon yli 6 vuotta ollu polttamatta ja ei tee yhtään mieli alata uudestaan polttamaan. Eipä tarvi rykiä enää aamulla. Makuaisti ja hajuaisti palasi 2 vuoden polttamisen jälkeen. EMM
Mace

Mace 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Ite en oo kun kokeillut ja en jääny koukuttimeen. Vaikka kaikki ympärillä olevat ihmiset pääosin polttavat.
Alchemist FI

Alchemist FI 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Nyt on Kans täälä yritys lopetta polttelu, Viime viikonloppuna tuli juodessa poltettua sitä ennen reilu viikko ilman ja nyt taas sit lauantain jälkeen ollu ilma. EMM
Schimanski76

Schimanski76 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Tasan neljä päivää ilman röökiä.Tänään on ollut paha päivä.Aika tarkalleen 23 vuotta olen spaaderoa imenyt ja siinä on suunnilleen 23 vuotta liikaa. Sähkörööki on nyt ensiapuna ja tarkoitus on jossain vaiheessa jättää sekin pois. Vilttu notta teköö kessua mieli,mutta pitää taistella.Jatkan salmiakin imemistä. EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Isä poltti ikänsä, äitikin kai alottanu joskus 15 vuotiaana jo, ei kummallakaa kyl oo ollu mitää ongelmii, eikä kai kumpikaan ees oo yrittäny lopettaa. Pappa kuoli keuhkosyöpään tupakan takia, ei hidastanu varmaa kenenkää sukulaisen polttamista. Ite oon kokeillu vaa, ei ollu mun juttu, joten en alkanu siihen.
KKNGS

KKNGS 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Meikäläisen isä alotti joskus mun ikäsenä polttamaan, ja poltti sitä sen noin 20 vuotta, lopetti vuonna -97, koska minä.
Terror80

Terror80 11.07.2013 in GTA V

1:05 kohdilla ihan selvä Michael Madsen :)
villek00

villek00 11.07.2013 in Ei mulla muuta

Mun faija sai aivo infarktin jokunen vuos sitten, ja lääkäri kehotti lopettaa.. noh olisko se ollu pari kuukautta polttamatta, ja aloitti uusiksi.. ei hyvä.. EMM