Forum - Recent Posts

deroits

deroits 18.07.2013 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: Ei muuta ku rahat pois urpolta.
Sakot saa ja aattelin hiukan rahaakin vaatia kivusta ja särystä :D
DarkWarjo

DarkWarjo 18.07.2013 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Aini, ipi morjestettu bimmerparteil! :)
DonRandom

DonRandom 18.07.2013 in Ei mulla muuta

DarkWarjo wrote: Ei vittu mikä urpo... kilahtaa ny siitä et joku teini näyttää keskaria :D
Ja varsinkin kun on ite ollu silläpuolella josta on ensin näytelty. Pitäis kyllä kestää jos ite on alottanu.
DarkWarjo wrote: Mä vaa naurasin :D Ei muuta ku rahat pois urpolta.
Aivan. **Toivottavasti tulee iso lasku** emm
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.07.2013 in rFactor 1&2

Itellä vähän sellanen tunne etten saa kunnon forceja tuunailtua rattiini tähän peliin. Tuntuu etten saa yhtään mitään tuntumaa missä se pidon raja menee eli se pers tuntuma puuttuu. RaceRoom Racing Experienceen taisin jotain tuntumaa saada. Ei kellään ois jakaa CSR ratille jotain kivoja säätöjä joita voisi testailla ja hakea suuntaa vai pitääkö tässä nyt ihan hatusta alkaa vaan yrittään?
RaabForRehab

RaabForRehab 17.07.2013 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Exami oli rusalla tässä taannoin. Onko niin ylpistyny, että ei voi morjestaa? ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 17.07.2013 in Ei mulla muuta

deroits wrote: No hänen muijansa nauro kaverin mopoautolle (mikä on ihan ymmärrettävää) ja näytti sitten keskisormea. No minä viisaana näytin takaisin jolloin äijä flippas iha totaalisesti. Idiootti meni lyömään mua valvontakameran alla päähän 5 kertaa :) Arvaappa vaan tallettusko videolle :)
Ei vittu mikä urpo... kilahtaa ny siitä et joku teini näyttää keskaria :D Mä vaa naurasin :D Ei muuta ku rahat pois urpolta. Asiaan.... pitäsköhän jaksaa kuvailla taas vähä forssaa joku päivä... boxiakaa hetkeen avannu edes :) emm tai jottai
DarkWarjo

DarkWarjo 17.07.2013 in rFactor 1&2

pCars häirittee kyl suuresti muutama fysiikkapuolen juttu, en oikee osaa sormella osottaa niit... mut ärfäktöör vois ehkä ostaa jossai välissä. sais vaa kunnon setapit ratille, tarviis kunnon ajopenkin tms..
zapekk

zapekk 17.07.2013 in rFactor 1&2

Todih. G27 huomenna tarkoitus hakea. :)
Latetzki

Latetzki 17.07.2013 in rFactor 1&2

Mites mie en oo edes tota kakkosen demoa koittanu :I Lataukseen samoin tein. E: Enemmän nappaa kyllä pCARS vaikka taitaa olla pahemmin kesken se.
zapekk

zapekk 17.07.2013 in rFactor 1&2

Nyt loota padi mutta ratin aattelin ostaa.
joonas6

joonas6 17.07.2013 in GTA V

Ehkä tärkein peli mekaniikka tullut julki..... Lemmikeille pystyy ostamaan erilaisia lisukkeita esim kaulapantoja!!!
Driver181

Driver181 16.07.2013 in rFactor 1&2

Milläs kontrollila pellotaa?
zapekk

zapekk 16.07.2013 in rFactor 1&2

Mietin tässä tuon Rfactor 2 ostamista, kun uusi kone nyt, Onko kannattavaa ostaa?
villek00

villek00 16.07.2013 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

"#lämpöiset #leivät #herkku #ähky":http://instagram.com/p/b1V_HAAAgO/
Schimanski76

Schimanski76 16.07.2013 in Yleinen happines topic

Tänään ku mie vejin leukaa niin kävi sellain,notta simmottii u-pultti pamahti poikki vaijerista ja Schimmy tuli katosta alas vauhdikkaasti keittiön pikkupöydän kautta tuolin päälle ja siitä lattialle.Tuoli mäni särki.Hewletin iso kuhmu ja pari pikkuhaavaa miehessä. :) Piti laittaa tänne happines topikkiin,koska tässä olisi voinut käyrä paljon paljon huonomminkin.Paska laji.
kdg024

kdg024 16.07.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Pisteet

Ajan Pappa Betalar Racingissa, olen siitä unohtanut mainita eli nuo pisteet nimellä Raibenzki menee PBR:lle
TehBigBunny

TehBigBunny 16.07.2013 in Tapahtuma, avoin

Joo tässä on ideana vaan että kaverit kutsuu kavereitaan pellaamaan. Sitten joukkueet arvotaan ja -saa- joutuu ihan uussiin ihmesiin (ja jäneksiin) tutustummaan eli ei ihan FRC-only. p.s. Pitcä Jänes on bannattu tapahthtumasta, iciajoiksi.
deroits

deroits 16.07.2013 in Ei mulla muuta

No hänen muijansa nauro kaverin mopoautolle (mikä on ihan ymmärrettävää) ja näytti sitten keskisormea. No minä viisaana näytin takaisin jolloin äijä flippas iha totaalisesti. Idiootti meni lyömään mua valvontakameran alla päähän 5 kertaa :) Arvaappa vaan tallettusko videolle :)
DarkWarjo

DarkWarjo 16.07.2013 in Ei mulla muuta

deroits wrote: Tuli otettua turpaan joltain 30 v skinheadilta.. EMM
Mites se sillai? Ei oo ollu vissii kovin mukava heppu.
deroits

deroits 16.07.2013 in Ei mulla muuta

Tuli otettua turpaan joltain 30 v skinheadilta.. EMM