Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 27.03.2010 in PPPP

"Grillijonossa":http://www.youtube.com/watch?v=dLkEl576LOA&feature=player_embedded :--------------------D
Leesti

Leesti 27.03.2010 in Nyt soi?

El PiNk DeViL wrote: Kikka -Sukkula Veenukseen. Älkää naurako mutta ihan parasta!
Juu ei paljon naurata... Callenish Circle - Suffer my disbelief...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.03.2010 in Nyt soi?

Kikka -Sukkula Veenukseen. Älkää naurako mutta ihan parasta!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 27.03.2010 in PPPP

Tuommoinen pitänee hankkia uuteen kämppään, niin voisi huorata Rock Bandissä sen rautarakko(tms.)-achievementin :)
PetuK

PetuK 27.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

DarkWarjo wrote: Niin.. mulla siis tippu tehot ja nyyttonit... se vaa ei jostai syystä edes itselleen replyämällä noussu tänne viimeisiin viesteihin, eli tos tokavikalla sivulla noi mun uudet arvot :D
Hyvä kun huolehdit. Oli siellä "lainatussa" niin oli mennyt ohi. Nyt on hanskattu. e: oho, väärä profiili. No ei se mittäsn.
TehBigBunny

TehBigBunny 27.03.2010 in PPPP

Kivasti siinä endurance-kisaa 'väännetään' !http://bitsandpieces.us/wp-content/uploads/2010/03/imagesrocket-toilet.jpg!
DarkWarjo

DarkWarjo 27.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Indiana Hopo wrote: Nyt mä laitan tän tänne ennekuin unohtuu. Teho:258kw Vääntö:466,9Nm
Jätkäl teho kasvaa, mulla pienenee :D
DarkWarjo

DarkWarjo 27.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Niin.. mulla siis tippu tehot ja nyyttonit... se vaa ei jostai syystä edes itselleen replyämällä noussu tänne viimeisiin viesteihin, eli tos tokavikalla sivulla noi mun uudet arvot :D
F3SM

F3SM 27.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

-P
Lutis

Lutis 27.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Teho: 182 kW Vääntö: 237,3 Nm
IL3

IL3 27.03.2010 in PPPP

Nipsuhuuli wrote: Itsekin tilasin vuoden alussa häneltä liveaikaa ja mulla meni kanssa se puol tuntia ekan viestin lähetyksestä, niin liveaika oli jo käytössä boksilla. Ei voi todellakaan valittaa!
Pitänee pistää kaverin sähköposti ylös. Eli sille sitten vaan postia, että ostaisin liveaikaa/pointseja, sit se kertoo hinnan ja tilinumeronsa ja teen tilisiirron nettipankin kautta ja se laittaa rahat saatuaan koodin mun sähköpostiin? Ei oo ainakaan hinnoissa valittamista!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.03.2010 in PPPP

JANIchargedTT wrote: Ite ostin muutama kk sitten MS pisteitä ja n. 30 min ekan mailin lähetyksestä ja oli pistekoodi naputeltuna boxiin. Nopeata toimintaa
Itsekin tilasin vuoden alussa häneltä liveaikaa ja mulla meni kanssa se puol tuntia ekan viestin lähetyksestä, niin liveaika oli jo käytössä boksilla. Ei voi todellakaan valittaa!
Aliboz

Aliboz 27.03.2010 in PPPP

Lukasin tossa AC/DC: Maximum Rock & Roll kirjan vihdoin loppuun, hyvä kirja. Nyt vaan odottamaan kesäkuuta ja Tampereen keikkaa...
JANIchargedTT

JANIchargedTT 27.03.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: "Quzu konsolifinissä":http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-360-ostan-myyn-vaihdan/54272-myydaan-live-gold-aikaa-12-kuukautta-29%80-ja-ms-2100-points-19-5%80-seka-4200-ms-37%80.html En ole kyseiseltä kaverilta aikaa tilannut,mutta monet ovat kehuneet.
Ite ostin muutama kk sitten MS pisteitä ja n. 30 min ekan mailin lähetyksestä ja oli pistekoodi naputeltuna boxiin. Nopeata toimintaa
PetuK

PetuK 27.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

ÄFFÄRCEE #93 Pienen pieni tiputus, PI muuttumaton. 215 kW --> 215 kW 359.0 Nm --> 358.0 Nm
Schimanski76

Schimanski76 27.03.2010 in PPPP

IL3 wrote: Mites tohon Quzuun saa yhteyden ja mites toi koko homma toimii?
"Quzu konsolifinissä":http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-360-ostan-myyn-vaihdan/54272-myydaan-live-gold-aikaa-12-kuukautta-29%80-ja-ms-2100-points-19-5%80-seka-4200-ms-37%80.html En ole kyseiseltä kaverilta aikaa tilannut,mutta monet ovat kehuneet.
IL3

IL3 27.03.2010 in PPPP

Mites tohon Quzuun saa yhteyden ja mites toi koko homma toimii?
IL3

IL3 27.03.2010 in Elokuvat - mitä katsoit viimeksi?

Intissä tuli luettua koko Initial D sarja mangana ja mukava kirjastontäti selitti, että intin kirjaston varat on lähes yks-yhteen valtion varojen kanssa, joten vaikka niitä Initial D pokkareita oli Vekaralla sinne tullessani vain osat 3 ja 4, saatiin kirjastontädin kanssa kivasti ostettua sarjan kaikki puuttuvat osat! Ihan hyvä kun niitä oli silloin jo useampi kymmenen muistaakseni ja yhden pokkarin hinta tais olla sen 22-27€ :D Myös muutama muu mangasarja tuli kokonaisuudessaan tilattua, koska kuten kirjaston täti asian mulle näytti ja ilmaisi; "Tää on siis tosi helppoa ja vaivatonta, kato, sä vaan raksit tästä luettelosta kaiken mitä haluat ja 2-4 päivän kuluttua ne on sua täällä odottamassa. Tosta reunasta näät ilmestymispäivämäärän ja hinnan jne, mutta niistä ei tarvitse murehtia, me saadaan välillä semmosiakin, mitkä tulee kauppoihin ja nettiin myyntiin vasta monen kuukauden päästä" Mä: "Oho, mahtaa tulla intille iso lasku?" KTäti: "Valtion piikkiin menee kuule, ni tilaat niin paljon ku haluat vaan nuorimies! Kato ennemmin meiltä täältä Vekaralta loppuu kirjaston kirjojen säilytystila, kuin budjetti ja onhan tota tilaakin vielä ihan hyvin!" :D Että näin. Ei muuten oo ainakaan Hakunilan kirjasto ihan vastaava budjettinsa/palvelualttiuden osalta.. Niin ja vielä se, että se Initial D leffa on ihan kuraa! Katsokaa The Box, siis tää uus missä on Cameron Diaz. Sit joku voisi sen katsottuaan kertoa mulle hieman vastauksia :)
Aliboz

Aliboz 27.03.2010 in Elokuvat - mitä katsoit viimeksi?

Guy Ritchien parhaat leffat katoin; Snatch Revolver RocknRolla Mahtavaa brittiläistä "laatua"....
Eeegac

Eeegac 27.03.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

2:18.8 :(