Forum - Recent Posts
Kivasti ostin Live-aikaa 12kk hintaan 29€
hulluseon wrote: Nääh.Lähen testi mielessä loppu kauteen kun noi viikonloppu hommatkin loppus kokonaan. Saas nährä millanen liikkuva shikaani mä oon tuolla ratalla.komNYT NIPSU SUUTTUU!!! :)
Ja google on kaveri.
Eli Truenolla eka tunnettu driftaaja oli juuri Keiichi joka otti ja teki Plupsy nimisen elokuvan jossa vedetään touge driftiä AE86:lla.
http://www.youtube.com/watch?v=eLDejTKH388
Tolla videolla ite King kertoo omista ongelmistaan alku aikoina yms muuta
Sunsh1ne FI wrote: Ymmärtääkseni siinä yhdistyi omana aikanaan 80-90-luvulla edullinen hinta, hauska ajettavuus ja kohtalainen takavetoinen suorituskyky. Nämä johtivat siihen että japanilaispojalla jos toisellakin oli kyseinen rolla alla ja siitä muodostui omanlaisensa kulttiklassikko. Myöhemmin Initial D:n suosio (ei sen kiinalaisen elokuvan) sitten nosti auton suorastaan legendaariseksi ihmeautoksi.Se on myös varmana hauskaa katsoa, kun Corolla kepittää kunnon drifting-kisoissa oikeita urheiluautoja :D
Sunsh1ne FI wrote: Ymmärtääkseni siinä yhdistyi omana aikanaan 80-90-luvulla edullinen hinta, hauska ajettavuus ja kohtalainen takavetoinen suorituskyky. Nämä johtivat siihen että japanilaispojalla jos toisellakin oli kyseinen rolla alla ja siitä muodostui omanlaisensa kulttiklassikko. Myöhemmin Initial D:n suosio (ei sen kiinalaisen elokuvan) sitten nosti auton suorastaan legendaariseksi ihmeautoksi.+ Sillä ajettiin ihan sikana Rallia ja Rataa, sekä historian suurin henkilö nimeltään Dori-Kin aloitti sillä..
Ite ostaisin Astonin. Sillä onnistuu kaikki noi mitä Nipsu sano. Ei tarvii ostaa ku yhen auton...
Nipsuhuuli wrote: Mihin muuten tuon Truenon kova maine perustuu, liittyykö se jotenkin driftingiin? Mietin, että ulkonäöstä tuskin on kyse, kun auto on periaatteessa tavallinen Corolla. edit. utelias ja tietämätön täällä vain kyseleeYmmärtääkseni siinä yhdistyi omana aikanaan 80-90-luvulla edullinen hinta, hauska ajettavuus ja kohtalainen takavetoinen suorituskyky. Nämä johtivat siihen että japanilaispojalla jos toisellakin oli kyseinen rolla alla ja siitä muodostui omanlaisensa kulttiklassikko. Myöhemmin Initial D:n suosio (ei sen kiinalaisen elokuvan) sitten nosti auton suorastaan legendaariseksi ihmeautoksi.
TehBigBunny wrote: Jos mä voittaisin lotossa mä ostaisin kahvia. Sen kun on päässy loppumaan. Autosta. Vanha !"Eipäs kun palasokeria!":http://www.youtube.com/watch?v=-QJmOzDH_-g
Mudinski wrote: Hyi vittu ! GAY ! Vanha takaveto vain, ei urheiluautoa. :DNoi on loistavat valinnat ja valinnanvaraa riittää eri tarpeisiin. Tolla urheiluautolla voi päästellä kun haluaa rajumpaa kyytiä, pikkuautolla onnistuu näppärästi kaupunkiajo ja tolla vanhalla vehkeellä voi vetää esim DORI-DORII !
Nipsuhuuli wrote: Mietin, että ulkonäöstä tuskin on kyse, kun auto on periaatteessa tavallinen Corolla.;__;
Mihin muuten tuon Truenon kova maine perustuu, liittyykö se jotenkin driftingiin? Mietin, että ulkonäöstä tuskin on kyse, kun auto on periaatteessa tavallinen Corolla.
edit. utelias ja tietämätön täällä vain kyselee
Nipsuhuuli wrote: Jos voittaisin jättipotin lotossa, niin silloin ostaisin - Joku uusi urheiluauto, esim. Porsche tai Nissan GT-R (R35)Hyi vittu !
- Söpö pikkuauto dieselillä ja automaatilla (esim. Mini Cooper tai Alfa Romeo Mito)GAY !
- Vanha takaveto-urheiluauto fiilistelyynVanha takaveto vain, ei urheiluautoa. :D
Jos mä voittaisin lotossa mä ostaisin kahvia.
Sen kun on päässy loppumaan.
Autosta.
Vanha !
Nikde wrote: parilla kaverilla tommoset vehkeet leluinaMiksei minun kavereilla oo truenoja? D:
Hienon Truenon Raabi postannut, parilla kaverilla tommoset vehkeet leluina, hidashan tuo on vakiona, mutta on siinä silti sitä jotain! :)
Jos voittaisin jättipotin lotossa, niin silloin ostaisin
- Joku uusi urheiluauto, esim. Porsche tai Nissan GT-R (R35)
- Söpö pikkuauto dieselillä ja automaatilla (esim. Mini Cooper tai Alfa Romeo Mito)
- Vanha takaveto-urheiluauto fiilistelyyn
Autotalli olisi myös ihan jees, kun autojakin olisi se ainakin kolme kappaletta.
Finski fani wrote: Eipä tohon kovin isoa lotto voittoa tarvihe...Ei, mutta jos siis voittaisin lotossa, niin en lähtisi mitään ferraria tai lamboa hakemaan.
Nyt soi: " Megadeth - Set The World Afire ":http://www.youtube.com/watch?v=H6QmJC6ax2M
Seuraavaksi: " Megadeth - Kick The Chair ":http://www.youtube.com/watch?v=7FNyS98DaPI
e/ Tänään huudatetaan Megadethiä.
teemu1337 wrote: Oijoijoijoijoijoi kun on komia ;___; Jos voittaisin lotossa, niin jäisi kyllä ferrari tms. lelu hankkimati.Eipä tohon kovin isoa lotto voittoa tarvihe...