Forum - Recent Posts
Noi on mun lopulliset vastaukset.
Pitäis pelailla muitakin autoilupelejä kuin Forzaa niin vois tietääkkin. Gran Turismon ja Formuloiden ratojakaan ei muista sitten yhtään enää näin parin vuoden tauon jälkeen..
Indiana Hopo wrote: Privaviestit ois jees kun jotkut voi apinoida täällä.Kuten sä? Ohjeet ne sultaki unohtu :D
Privaviestit ois jees kun jotkut voi apinoida täällä.
57.805
1.Laguna Sega
2.Sebring
3.Istanbul Park
4.Eläintarha
5.Nordschleife
No vittu en minä tiedä!!
El PiNk DeViL wrote: Niin joo... Siinä oli toi istambul parkkikiin.Juu ens kisa tulee kyl priva viesti taktiikalla ku ei niitä sääntöjä osata lukee!
Niin joo... Siinä oli toi istambul parkkikiin.
1 laguna sega
2 sebring
3 istanbul park
4 indianapolis
5 hockenheim
Muutan jääkarhut valkoisiksi/
ja saan sinut itkemään./
Saan pojat käymään pissalla,/
ja tytöt kampaamaan hiuksensa./
Minä saan julkkikset näyttämään typeriltä,/
ja normaalin ihmisen näyttämään julkkikselta./
Muutan pannukakut ruskeiksi,/
ja saan shamppanjasi kuplimaan./
Jos puristat minua, minä poksahdan./
Jos katsot minua, sinä poksahdat.
Mikä minä olen?
Pitääkö tänään ajaa vai voiko huomenna aamulla?
Numerot on tavuja, ja Finski on oikeassa! Meidän oma pikku runomestari. Opin noikin koulussa tässä viime viikolla. Perskele. Hatunnosto!
Yksi haikurunoni:
Ru-no-na hai-ku
Pääs-sä-ni tyh-mä kai-ku
ei o-le hy-vä. :D
Puskurin uudelle toimittaja Päiville :peukku:
1. Mazda Laguna Sega
2. Sebring
3. Istanbul Park
4. Circuit Zandvoort tuskin oikein, mutta pistin vaan jonku
5. Hockenheimring
Luin, että pelkät Forzan radat, mutta uudestaan vilkasu paljasti, että oli muitankin ratoja. :D
tepilobium wrote: no mitä se on !!!! eikö tässä kisassa saa vastata oikein :(saa toki, mutta kaikki omat vastaukset yhteen viestiin :)
no mitä se on !!!! eikö tässä kisassa saa vastata oikein :(
tepilobium wrote: Eli se ykkönen on tiksi munkki.Teppo. lue ohjeet! :D
Eli se ykkönen on tiksi munkki.
Satuin just katsotaan Jimiltä Fift Gearin 7.tk:n avausjakson (uusinnat), jossa tyypiteltiin Maseratin MC12:sta. Ihan mielenkiinoinen oli, vaikkakin tyypitykset lumisessa (sohjoisessa) Iso-Britanniassa jäikin lähinnä auton spinnauksiin ja pikkutietoihin :) Auto oli ensimmäinen maassa.
Luirusi hiljaisessa vauhdissa sohjoiselta radalta kaiteeseen, jossa takaspoileriin tuli jonkunlainen vekki hinnaltaan ~6 500€. Nam.
Opittu knoppitieto: MC12 perustuu Ferrari Enzoon. "Nyt tiedän..."
Tänäkin aamuna kun menin töihin ja työkeikoilla käydessäni, huomasin taas sen saman tutun sinisen Maseratin kadun varressa parkissa. Ihan perkeles talviautona pitää :D Morjens!
Kai se joku virsi on?