Forum - Recent Posts
Markal noit, markal noit... Paljo siin o? Sit viel yks omppuremmi!
M1-sarjalle löytyy ainakin täältä kannatusta! Sarjan autojen PI ei varmaan ole aivan valtava?
GT3 ja bemarit kuulostaisi hyviltä. Pitää vaan oottaa että toi semi sarja menee ohi niin voitte pistää jonkun mukavan sarjan pyöriin.
Ylipaineistettujen kakkisten cup!
tuo M1 BMW sarja ois jännä kans :)
eikö tähän nyt sitten oo ketään tulos? vai mikä meininki?
Luulis et aika hyvii pyrähdyksii tulis ja tasasta vääntöö.
FIA GT3 sarjaa itsekin mietin, eli olen sen kannalla! Mulla voi tulla GT3 challengeen testaileen tota sarjaa.
Mulla löytyisi tuolta muutama sarja sääntlineen jotka tuntuu varsin toimivilta. Ainakin niiden mielestä jotka niitä ovat ajaneet :D
BMW M1 - sarja oli kuullema hauska
Prestige Trackcar Series - Kymmenkunta testattua autoa, ei paljoa säädettävää
FIA GT3 Series
Muskelipuolella oli Historic Trans-Am Series
Mun mielestä parhaalta kuulostanu ehdotus tähän mennessä on ollu -Schimmyn Pentlit- Bunnyn Cliot.
1:10.330
Schimanski76 wrote: Mites Pentlit? :)+1
Mites Pentlit? :)
Muskelijenkit kiinnostas. Noi pikku kauppakassit ei nii hirveesti vaikka niillä tulee varmasti tasaiset kisat.
1:07.657
Vaikuttaa siltä että ollaa taas eeegacin kans tukkanuottasilla :D
Ei se lujempaan vaan mene vaikka kuinka koittais. 1:34.303
1:09.804
TehBigBunny wrote: Laitetaanpa se palkinto menemään myös ensimmäisestä radasta. Voittaja oli numero 16 eli Olenko. Onnittelut voittajalle jos voit laittaa Storefronttiin kaksi decalia á 50k niin saat rahat.Suurkiitokset...laitan decalit myyntiin hetimiten Nyt on MARTINI ja MOOTTORI decalit myynnisä....sikahalvalla, sieltä vaan kaikki hakemaan omansa=D
1:09.436
Neljän kierroksen lämmittelyt *1:10.356*