Forum - Recent Posts

Mace

Mace 01.07.2013 in GTA V

11 viikon päästä julkasu.. ei kauaa enää. Mutta toisaalta, eipä sitä kesääkää oo enää kauaa..
RauhaMees

RauhaMees 01.07.2013 in Ei mulla muuta

Terveisiä uudenmaan sairaalasta. Kesken päivän vaa pimeni ja mulla oli kuulemma ollu kahteen kertaan kouristuksia. Parin kuukauden ajokielto pamahti heti. Tiputukseen jouduin ja äsken olin magneetti kuvauksessa. Hyviäkin uutisia on. Tilasin uuden koneen. Noin 1700€ on näyttiksen kanssa hintaa. Jos sillä koneella sitte pärjäis jonkin aikaa. EMM
DiddFIN

DiddFIN 01.07.2013 in XBOX ONE

Musta tuntuu, että Mikkosoft tuo hetken päästä launchin jälkeen myös Kinectittömän version myyntiin. Eihän siinä olisi mitään järkeä antaa ihmisten ostaa PS4:ia hintaeron takia. Enkä minäkään sillä Kinectillä mitään tee, enkä usko että olisi niin tiiviisti pultattu pakettiin, että ilman vermes ei toimi.
DiddFIN

DiddFIN 01.07.2013 in Forza Motorsport 5

Vormuloilla lyhykäistä Maple Valleyta! Katsojilla on kivaa.
PetuK

PetuK 01.07.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

villek00 wrote: Ja vakio renkailla nää mennään.. Ja mitäs mieltä porukat ois jos pitit pitäis tehä niinku oikeesti DTM:ssä, eli et ois 2 pakollista pittiä, eka ensimmäisen kolmanneksen aikana, ja toka viimeisen kolmanneksen.. Peukku ylös jos ois ideaa =)
Pitkiäkö kisoja oot ajatellut? Riippunee osittain siitäkin... Aika-ajoissa 1-2 nopeaa korkeintaan? Kun ei tässä nyt mitään lobbyjakoja varmaankaan tarvihe tehdä.
jEsm0

jEsm0 01.07.2013 in Ei mulla muuta

Oma kone :) Operating System Microsoft Windows 7 Ultimate 64-bit CPU AMD Phenom II X4 965 Deneb 45nm Technology RAM 8.00GB Single-Channel DDR3 @ 722MHz (9-9-9-24) biossi jotenki laittaa sen noin Motherboard ASUSTeK COMPUTER INC. M5A97 LE R2.0 (Socket 942) Graphics BEKO-VJAZ1 (1024x768@75Hz)(19" näytöllä 1440x900) 2048MB AMD Radeon HD 7800 Series (MSI) Hard Drives 56GB FM-25S2S -60GBP2 SATA Disk Device (SSD) 30 °C 932GB Western Digital WDC WD10 EZRX-00A8LB0 SATA Disk Device (SATA) 33 °C 149GB FUJITSU MHZ2160BH G2 SATA Disk Device (SATA) 30 °C Optical Drives DTSOFT Virtual CdRom Device Audio ASUS Xonar DG Audio Device ^kyllä kelpaa pelailla :3^
TTJK107

TTJK107 01.07.2013 in Ei mulla muuta

jEsm0 wrote: mulla on melkein identtinen kone tehoiltaan mutta sulla vaan isompi näyttö(27", itellä 26" grundig lcd-tv) ja tuplasti isompi ssd mut lanit joskus :D
Hell jea lanit!
jEsm0

jEsm0 01.07.2013 in Ei mulla muuta

TTJK107 wrote: Kertokaa ny viisaammat, tuliko hyvä kones? Operating System Windows 7 Home Premium 64-bit SP1 CPU Intel Core i5 4670 @ 3.40GHz Haswell 22nm Technology RAM 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 800MHz Motherboard ASUSTeK COMPUTER INC. H87-PLUS Graphics T27B300 (1920x1080@60Hz) 2048MB NVIDIA GeForce GTX 660 (EVGA) Hard Drives 932GB Western Digital WDC WD10EZEX-00RKKA0 ATA Device (SATA) 112GB KINGSTON SV300S37A120G ATA Device (SSD)
mulla on melkein identtinen kone tehoiltaan mutta sulla vaan isompi näyttö(27", itellä 26" grundig lcd-tv) ja tuplasti isompi ssd mut lanit joskus :D
villek00

villek00 01.07.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

KingPlayer10 wrote: ... ja aika-ajot ei olis X määrä kierroksia vaan X määrä aikaa.
Tämä toimis paremmin jos forzassa olis sellain et vaikka 20min + kierros maaliin.. nyt on aika julmaa jos oot just vetämässä huippukierrosta ja just metri ennen maaliviivaa loppuu aika :D Tosin, jos sun kommentti saa paljon yläpeukkuja, voidaan sitä kyl harkita :)
KKNGS

KKNGS 01.07.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

villek00 wrote: Ja vakio renkailla nää mennään.. Ja mitäs mieltä porukat ois jos pitit pitäis tehä niinku oikeesti DTM:ssä, eli et ois 2 pakollista pittiä, eka ensimmäisen kolmanneksen aikana, ja toka viimeisen kolmanneksen.. Peukku ylös jos ois ideaa =)
... ja aika-ajot ei olis X määrä kierroksia vaan X määrä aikaa.
villek00

villek00 01.07.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Ja vakio renkailla nää mennään.. Ja mitäs mieltä porukat ois jos pitit pitäis tehä niinku oikeesti DTM:ssä, eli et ois 2 pakollista pittiä, eka ensimmäisen kolmanneksen aikana, ja toka viimeisen kolmanneksen.. Peukku ylös jos ois ideaa =)
MehuSukka

MehuSukka 01.07.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Jos näihin dragit tungette nii puhutaan jo jonkinlaisesta pyhäinhäväisystä tai virtuaalisesta murhan yrityksestä, kolisoo niin perskeleesti.
PetuK

PetuK 01.07.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Ilmeisesti siis vakiorenkaillakin? Pitkiäkö kisoja meinasit?
Schimanski76

Schimanski76 30.06.2013 in F1 Kausi 2013

Kuskit varmaan kiittelee ihan kilpaa noita Pirellin munkkeja.
TTJK107

TTJK107 30.06.2013 in Ei mulla muuta

jimmykojootti wrote: Kyllähän tuolla pyörittää luultavasti kaikki tämänhetkisten markkinoiden pelit, mutta koska tuo ei kuitenkaan ole mikään yypersupermiljonäärikone niin luultavasti tarvii alkaa jo 2 vuoden sisällä päivittelemään.
No se on senajan murhe. Eikä tarkotus ollukkaa tehä sellaasta superkonetta, vaan ihan kelvollinen peruskone millä on mukava pelata, saa sitte mielensä mukaan palikoita.
Mace

Mace 30.06.2013 in XBOX ONE

Kanootin kommenttiin liittyen, mitä Zolvi tos jo linkkaskin.. "Microsoft on paljastanut että yhdenkään Xbox One -paketin sisältöön ei ainakaan toistaiseksi kuulu nykyisellä konsolisukupolvella standardiksi muodostunutta kuulokemikrofonia. Microsoftin mukaan kommunikointi hoituu täysin Kinectin päivitetyllä versiolla ja sen uudella mikrofonilla, jolloin kuulokemikrofoni jäisi hyödyttömäksi. *Tällöin luonnollisesti muiden pelaajien äänet kuuluvat pääasiallisista kaiuttimista peliäänten lisäksi.* " "Hifistelijöille ja muille ahkerille kommunikoijille on tulossa tarjolle myös erikseen myytäviä kuulokemikrofoneja. " Luultavasti headsetin kanssa ei kuulu puhe muualta, mutta headsetin joutuu ostaan erikseen. Nyt kun rupee miettiin, niin kinect on pakosti aina mukana, mutta headsetin ovat jättäneet vähemmän tärkeäks ja vain erikseen ostettavaks.
jimmykojootti

jimmykojootti 30.06.2013 in Ei mulla muuta

TTJK107 wrote: Kertokaa ny viisaammat, tuliko hyvä kones?
Kyllähän tuolla pyörittää luultavasti kaikki tämänhetkisten markkinoiden pelit, mutta koska tuo ei kuitenkaan ole mikään yypersupermiljonäärikone niin luultavasti tarvii alkaa jo 2 vuoden sisällä päivittelemään.
jimmykojootti

jimmykojootti 30.06.2013 in XBOX ONE

Ja jotkut asuvat korvessa, missä ollaan ainakin vielä säästytty kameroilta :D Itteäkään ei toki se kuvaaminen häiritse, mutta enemmänkin se, että jos käyttää headsettiä, niin kuuleeko kaverit silti sen äänen Kinectinkin kautta? E: Ja kuuluuko Kinectin tms. kautta kavereiden ääni, vaikka on headset päässä ja kiinni?
savulohi

savulohi 30.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup 2

One Foot Racing Mersu (Sfäden Salzgitter-maaleilla) #44 savulohi #18 MehuSukka
DonRandom

DonRandom 30.06.2013 in XBOX ONE

villek00 wrote: Itte en jätä "vakoilun" takia sitä hyllyyn.. Tässä nyky maailmassa on sitä muutenkin, joten tuskin mua horjuttaa tuo yksi tuossa :) Kuitenkin kaupunkien keskustoissa on, riippuen kaupungista, kymmeniä kameroita + liikehuoneistoissa on kameroita.. Ja aina kun maksat ostoksia kortilla siinä lähikaupassakin jää tieto että kuka on ostanut ja mitä :) Ja on niitä kaikenmaailman smart-TV olemassakin.. eli kuten sanoin, Kinect on vain yksi lisää :)
Erona kuitenkin se, että mainitsemasi kauppojen kamerat on kaupoissa, ei kotonasi olohuoneessa kyttäämässä kun ajat ilman housuja :P