Forum - Recent Posts

villek00

villek00 30.06.2013 in XBOX ONE

Itte en jätä "vakoilun" takia sitä hyllyyn.. Tässä nyky maailmassa on sitä muutenkin, joten tuskin mua horjuttaa tuo yksi tuossa :) Kuitenkin kaupunkien keskustoissa on, riippuen kaupungista, kymmeniä kameroita + liikehuoneistoissa on kameroita.. Ja aina kun maksat ostoksia kortilla siinä lähikaupassakin jää tieto että kuka on ostanut ja mitä :) Ja on niitä kaikenmaailman smart-TV olemassakin.. eli kuten sanoin, Kinect on vain yksi lisää :)
helluvaweevil

helluvaweevil 30.06.2013 in Ei mulla muuta

ooppelista halkes laattikko :D
Terror80

Terror80 30.06.2013 in XBOX ONE

Kyllä se KinectBox jää kaupan hyllyyn... Ei tarvitse teippailla mitään eikä miettiä mikä "ihmisten etähallintalaite" tv-tasolla lojuu.
PetuK

PetuK 29.06.2013 in Ei mulla muuta

Turkkulainen exy Tampereelle. Pitääx pelätä :P
villek00

villek00 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Macela wrote: Oorrait, tämä hyvä :) Numerolapun saa vissiin storesta, taikka joku tekasee. Ellei kovin vaikea läyeroida sitä.
Eiköhän niitä ole storella joo, en ole itse sitä jaksanut tehdä edes :D Jos muuten joku haluaa miettiä maaliin mallia, "täältä":http://www.rfactorcentral.com/skins.cfm?page=1&modid=222&skinner=0 löytyy aika mukavasti näitä :) Voin noista tehdäkkin replicoita, jos joku tiimi on vailla :)
Mace

Mace 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Oorrait, tämä hyvä :) Numerolapun saa vissiin storesta, taikka joku tekasee. Ellei kovin vaikea läyeroida sitä.
Mace

Mace 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup 2

Dunlop #111 Macela (GT: I JMM94 I ) #20 Pytzi #? Mahd. tallikaveri '03 Opel Astra V8 (maalit kehitteillä) En oo täysin lukinnut kaikkea, mutta suunnnitelmina tämmöstä
villek00

villek00 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Ote toisesta ketjusta:
THE FRC wrote: Muuta huomioitavaa Autojen maaleja saa hakea vapaasti storefrontilta, mutta olisi kiva jos jokainen ilmoittaisi millä maalilla tulee, jotta ei ole kaikilla samaa :) Toki, omiakin maaleja saa tehdä, mutta niissä olisi hyvä esiintyä virallinen DTM numerolappu.
Eli siis saa tehdä, ja olisi kiva jos olisi tuo numerolappu :)
Mace

Mace 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Maalipuoli.. onko mitenkä rajattua hommaa? Pitää olla täysin legitit maalit, vaiko saa suunnitella omat kunhan sopii sarjaan?
TTJK107

TTJK107 29.06.2013 in Ei mulla muuta

MrD St Jimmy wrote: Tarkoittaa varmaan, että tällä hetkellä. Yleensä annettu maximi MHz mutta jossain tollatteessa se pyörii normaalisti. Ei ton MHz RAMeja varmaan edes ole. Omat on muistaakseni 1333 MHz ja inasen kellotettu, mutta Speccy näyttää etä olisivat vain 651 MHz
Juuri näin, speccynkauttahn mä ne tiedot tohon otin.
KKNGS

KKNGS 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Kiinnostavia autoja, näillä voi pienikin virhe kostautua.
KKNGS

KKNGS 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup 2

Team Hasseröder Racing. (THR) #169 KingPlayer10 #181 Driver181 #333 TuhmaTommi 2004 Audi ABT TT-R (Hasseröderin replicamaaleilla) Otetaan porukkaan ihan ketä vaan. Itellä ensimmäinen kerta tällästen autojen puikoissa notta viimesiä ollaan.
THE FRC

THE FRC 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup2 - Keskustelut

Tänne voi heittää keskustelua sarjasta
THE FRC

THE FRC 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup 2

*Ja kaikki ilmoittautumiset tähän ketjuun, jatkeeksi tähän* :)
THE FRC

THE FRC 29.06.2013 in F4SM 2013 SummerCup 2

F4SM Management esittää – SummerCup 2

!http://oi41.tinypic.com/nmglcp.jpg! Säännöt SummerCup 1:n mukaiset, eli vähän vapaammalla meiningillä koitetaan ottaa. Ja edelleenkään mestareita ei arvosteta :)

Autovaihtoehdot
  • 2011 Audi A4 Touring Car
  • 2008 Mercedes-AMG C-Class Touring Car
  • 2004 Audi ABT TT-R
  • 2003 Opel OPC TEAM PHOENIX Astra V8
Autot vakioita, mutta säätää toki saa


Kisakalenteri
  • 7.7. Silverstone Grand Prix Circuit
  • 14.7. Hockenheim Full Circuit
  • 21.7. Twin Ring Motegi Full Circuit
  • 28.7. Sebring International Raceway Full Circuit


Säännöt
1. Jokaisessa kisassa ajetaan 30 kierrosta 2. Jokaisessa kisassa kuljettajan on suoritettava vähintää yksi varikkopyähdys 3. Kaikki kisat ajetaan limited damagella 4. Kuljettajien loppupisteisiin lasketaan kaikkien kisojen sijoitukset. ("pistetaulukko":http://goo.gl/l89qf) 5. Autojen maaleja saa hakea vapaasti storefrontilta, mutta olisi kiva jos jokainen ilmoittaisi millä maalilla tulee, jotta ei ole kaikilla samaa. Toki, omiakin maaleja saa tehdä, mutta niissä olisi hyvä esiintyä virallinen DTM numerolappu.

Palkinnnot
Sarjan voittaja saa erikoismaalauksisen Audi A4 Touring Car auton, josta lisää myöhemmin :)
Myyttirotta

Myyttirotta 29.06.2013 in Ei mulla muuta

Aiwan, sfori. unohdin tämän asian. toisin sanoen nuo ovat 1600mhz eli unohdetaan tuo edellinen =).
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 29.06.2013 in Ei mulla muuta

J4RSK4 wrote: Toivottavasti tuossa on kirjootusvirhe tai muuten on melkonen pullonkaula. Muuten näyttää kyllä hyvältä.
Tarkoittaa varmaan, että tällä hetkellä. Yleensä annettu maximi MHz mutta jossain tollatteessa se pyörii normaalisti. Ei ton MHz RAMeja varmaan edes ole. Omat on muistaakseni 1333 MHz ja inasen kellotettu, mutta Speccy näyttää etä olisivat vain 651 MHz
Myyttirotta

Myyttirotta 29.06.2013 in Ei mulla muuta

TTJK107 wrote: RAM 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 800MHz
Toivottavasti tuossa on kirjootusvirhe tai muuten on melkonen pullonkaula. Muuten näyttää kyllä hyvältä.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 29.06.2013 in Ei mulla muuta

TTJK107 wrote: Kertokaa ny viisaammat, tuliko hyvä kones?
Hyvä on. Kyllä pelittää.
DonRandom

DonRandom 29.06.2013 in XBOX ONE

Turtle Beach on tukemassa Xbox Onea uusin kuulokemikrofonein.
Yes o/ Ikävä vaan että ilmeisesti vanhat ei toimi, mutta se nyt eioo maailmanloppu.
Xbox One vaatii toimiakseen Kinectin
Oh no ! onko pakko ottaa turha härpäkepurkki ja ilmastoititeipata siitä kaikki silmät ja mikit ja laittaa se kaappiin kun seon pakko kytkeä konsoliin... (vaicca kommunikoikin kuuloke/mikrofoni yhdistelmällä) anteeksi, ei siis konsoliin vaan multimeediolaitteeseen