Forum - Recent Posts

joonas6

joonas6 28.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Jee eilen katkes netti eikä tiedä minkä takia ei yhdistä. No korjaaja tulloo tiistaina Edit: löin uutta modeemia vasaralla. Nyt toimii taas netti Edit2: Netti oli hidas loin sitä modeemia uudestaan..... Korjaaja tulee maanantai aamuna.
TTJK107

TTJK107 28.06.2013 in ARMA 2 - DayZ

Ny ku on kone ja nuo tarvittavat armanit niin pistin DayZ lataukseen. Ei oo viä mikkiä, mutta pitää hommata pian. Pitää pelailla joskus porukalla.
djrunkkari

djrunkkari 28.06.2013 in XBOX ONE

!https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTCYFBqGbf4-B3xW7QyNP9wgtZ3ZSHZUS9k36VhvNSAyv02RBiLyQ!
Nikde

Nikde 28.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

zapekk wrote: On se jännä... :/ Tällä keravalla vaan paistaa aurinko... Noh. Luulis, että joku kuuro ehtis tännekki. :)
Luulis tosiaan joo, eilen aamulla tais jyrähtää ukkonen kolmesti, kävin nyppii piuhat seinästä nopeesti ja takas nukkuu ni ei enää jyrissy kertaakaa eikä vettäkään näkyny.
djrunkkari

djrunkkari 28.06.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Jokerit, KHL, tä En usko ennen kuin tiedotustilaisuus tulee.
RauhaMees

RauhaMees 27.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

zapekk wrote: On se jännä... :/ Tällä keravalla vaan paistaa aurinko... Noh. Luulis, että joku kuuro ehtis tännekki. :)
Juu kyllä ne kuurot ihmiset tulee ja valtaa sen mestan :D
villek00

villek00 27.06.2013 in Ei mulla muuta

^pugi^
villek00

villek00 27.06.2013 in Ei mulla muuta

ISOSTI onnea Rintsille! JA koko perheelle tietty! EMM // ^eicus olipas, tultiin juuri keski-suomesta, väsy on kova^ *:)*
zapekk

zapekk 27.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Macela wrote: Pff.. pelailin päivällä DayZ:aa.. ulkona/sisällä tosin niin kuuma ja hiostava ilma että koneen lämpötilat pyöri siinä 90 asteen paikkeilla, vaikkakin sisällä "vaan" 30.. Sitte tulee ukkonen pikku hiljaa, johdot irti. Ja se junnaa hiljalleen tossa.. sitte vähenee. Takas piuhat kiinni nii johan taas ukkone paukkuu. Ja taas piuhat pois nii sama juttu salaman salamaa ei näjy missää, tunti tolkulla venaa ja kone takas johtoihin nii taas alkaa jyriseen kovempaa. Päättäis nyt että ukkostaako vai eikö ukkosta.
On se jännä... :/ Tällä keravalla vaan paistaa aurinko... Noh. Luulis, että joku kuuro ehtis tännekki. :)
MehuSukka

MehuSukka 27.06.2013 in Ei mulla muuta

Onnea vielä täältäki! Opeta Rintzi Jr. tavoille.
Mace

Mace 27.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Pff.. pelailin päivällä DayZ:aa.. ulkona/sisällä tosin niin kuuma ja hiostava ilma että koneen lämpötilat pyöri siinä 90 asteen paikkeilla, vaikkakin sisällä "vaan" 30.. Sitte tulee ukkonen pikku hiljaa, johdot irti. Ja se junnaa hiljalleen tossa.. sitte vähenee. Takas piuhat kiinni nii johan taas ukkone paukkuu. Ja taas piuhat pois nii sama juttu salaman salamaa ei näjy missää, tunti tolkulla venaa ja kone takas johtoihin nii taas alkaa jyriseen kovempaa. Päättäis nyt että ukkostaako vai eikö ukkosta.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.06.2013 in Yleinen happines topic

TTJK107 wrote: Mutta sitä en oikeen ymmärrä, että jokku polttelee sitte kännissä, mutta selvinpäin ovat täysin savuttomia.
Itellä tapana joskun ja harvoin sortua yhteen tai pariin tarjottuun, mutta ei joka kuukausi tule edes sorruttua ja omaa askia en koskaan ole ostanut/osta. Kaverit nyt yrittää aika usein tarjota kännibuustiksi ja tuleehan siitä nyt hetkeksi aikaa vähän erilainen olo. Ei noi polttojutut kuitenkaan ihan mun juttu ole. En mäkään sitä ihan ymmärrä että ostetaan aski aina kun lähdetään kännämään mutta muuten ei. Ite nyt ei tule alkoholijuomia mitenkään maun tai janon takia oikein juotua, kun limua ja mehua saa halvemmalla. Eri asia varmaan ois jos hinnat olis erilaiset :D
TTJK107

TTJK107 27.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Vettä tulee ku esterin perseestä, ukkostaa niin saatanasti. Vitut pelata Forzaa.
TTJK107

TTJK107 27.06.2013 in Yleinen happines topic

Latetzki wrote: Mikä siinä kaljassa oikeen viehättää niin paljon kun minusta se ei edes maistu millekkään. Eikä se vähäinen maku ole mitenkään erityisen hyvä eikä nyt pahakaan.
Kyllä siinä se maku on, ehtoolla on mukava ottaa iuuman päivän jäläkeen yks olut kylmästä tuopista. Ne on kaikki vähä erimakuusia, ite tykkään näistä suomalaisista perusoluista eniten Karhusta, kun taas Karjalaa ei meinaa saada millää alaha. Ei olutta voi sillai kitata, menee vain maku. Saunanjäläkeen olut, parhaan makusta just silloin. Itte en kyllä läträä juomienkans, illanaikana pippalois menee yleensä sixpäkki 0.33, eli yks tunnissa, eikä sillä olo muutu miksikää, enemmän kyse on siitä että nauttii seurasta ja puhuu paskaa ystävien kans. Tupakaan en oo koittanu, en ees koittanu, siinä en nää järkiä ollenkaa, maksaa ny jotaki epäterveellisestä savusta? Mutta sitä en oikeen ymmärrä, että jokku polttelee sitte kännissä, mutta selvinpäin ovat täysin savuttomia.
zapekk

zapekk 27.06.2013 in Ei mulla muuta

Onnea koko perheelle!
Rintala

Rintala 27.06.2013 in Ei mulla muuta

Kiitokset kaikille ^
joonas6

joonas6 27.06.2013 in Yleinen happines topic

No nyt on vakkari työ paikka.
KKNGS

KKNGS 27.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

**tun sivubugi...
Terror80

Terror80 27.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Kuuma ja kostea ilma ketuttaa...
Ei... kyl tää on just hyvä. +32C ja tropiikki... sopii mulle! Toimin parhaiten ko. lämpötilassa :) Pysyis se talvi vaan helevatan kaukana.
RauhaMees

RauhaMees 27.06.2013 in Yleinen v*tutus topic

Kuuma ja kostea ilma ketuttaa...