Forum - Recent Posts
Mäkin voin tulla jos saan ottaa kaverini mukaan. Se on helari mutta niin olen vähän minäkin. Haittaako?
Mä tästä kipasen kaupassa, enitään puoltuntia menee. Lisään sut kaveriks ja eiku pelaamaan. Uskon et Kaijanenki on mukana.
Voin tulla pelimuodosta riippuen.
Jusbazon wrote: Määä voisin tulla !Hyvä, nyt meitä on jo siis kaksi :) Tuliskos muitakin?
Määä voisin tulla !
Nonnih, ketkäs iskeytyy taistelutantereelle tässä tunnin sisällä?
atomimato wrote: Saako tuohon muuten tehtyä samalle xboxprofiilille kahta Forza käyttäjää, kun jälkikasvu pelannut tähän asti minun liveprofiililla?? Jostain syystä konsolille ei voi tehdä lisää liveprofiileja.Ei.
Tuleekohan sama mikä oli PGR nelosessa toi nyrre,että on yhdistetty noi kaks rataa??
hulluseon wrote: Haista Nikde pitkä... Saat muuten ehotella tästä lähin ihan keskenäs niitä kerho kisoja... :DJoo oon huomannu ettei jengiä enään kiinnosta ku sama voittaja viikosta toiseen, onneks täällä saa ajaa oikeesti kilpaa :D
TehBigBunny wrote: Lunta, lunta ja lunta.Töitä, töitä ja töitä.
Saako tuohon muuten tehtyä samalle xboxprofiilille kahta Forza käyttäjää, kun jälkikasvu pelannut tähän asti minun liveprofiililla?? Jostain syystä konsolille ei voi tehdä lisää liveprofiileja.
Ei löytynyt Ristolta vastausta mitä on sorbetti :(( Sinne meni miljuunat..
1:55.916
TehBigBunny wrote: Lunta, lunta ja lunta.On muuten hyvä että sitä on. Laskettelemaan pitäisi päästä mahdollisimman pian. Ehkä kk:n päästä kun tulee oltua lähempänä Tahkoa. e: Tosin vähän liikaakin välillä meinaa olla :p
Lunta, lunta ja lunta.
Tänä talvena lähes päivittäin käynyt luistelemassa, mutta ennen palvelukseenastumista pitänee ihan tosissaan alkaa urheilemaan.
e/ No mehän nipsun kanssa törmätäänkin sitten vekaranjärvellä :D
Hiihtäminen on erittäin tehokas liikuntamuoto.Harmi,kun en omista tällä hetkellä suksia,nyt kun on niin luminen talvikin.Pitäisi varmaan hommata,kun alkaa nuo kivat aurinkoiset talvipäivät.Sehän on silkkaa parhautta lipsutella menemään,jos kelit on hyvät.
Ja jos ei ihan hikipäissään jaksa aina hiihtää,niin voi vedellä vähän pitempiä retkiä,termari ja evästä mukaan,laittelee tulet johonkin laavulle ja nautiskelee elosta. :)
Nipsuhuuli wrote: Kyllä vain. Koko tammikuun ajan olen syönyt terveellisesti (lukuunottamatta paria ryyppäyspäivää) ja lisäksi kuntoilen hiihtämällä ja treenaamalla lihaksia kotona. Painossa tämä ei vain valitettavasti ole näkynyt, koska olen laihtunut vain kilon. Normaalisti pelkästään terveellisellä ruokavaliolla lähtee kilo pois viikossa. Lihasmassaakaan tuskin on vielä kertynyt lisää, joten nihkeältä näyttää terveellisistä elämäntavoista huolimatta. // Lisätään vielä sen verran, että aion tehostaa liikunnan määrää, joten toivottavasti sillä on vaikutusta.Hiihtää!!?? Nyt on hullunpäivät!
Northg7 wrote: Nipsun kuntoilut alkaneet?Kyllä vain. Koko tammikuun ajan olen syönyt terveellisesti (lukuunottamatta paria ryyppäyspäivää) ja lisäksi kuntoilen hiihtämällä ja treenaamalla lihaksia kotona. Painossa tämä ei vain valitettavasti ole näkynyt, koska olen laihtunut vain kilon. Normaalisti pelkästään terveellisellä ruokavaliolla lähtee kilo pois viikossa. Lihasmassaakaan tuskin on vielä kertynyt lisää, joten nihkeältä näyttää terveellisistä elämäntavoista huolimatta. // Lisätään vielä sen verran, että aion tehostaa liikunnan määrää, joten toivottavasti sillä on vaikutusta.
Mä oon jo sen verran nähny vaivaa salikortin voimaan laittamiseen, että kirjotin liikuntaseteleihin nimen.. Pitäs vaan käyä siel salilla ja alottaa :D