Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.01.2010 in Modern Warfare 2

Mäkin voin tulla jos saan ottaa kaverini mukaan. Se on helari mutta niin olen vähän minäkin. Haittaako?
Jusbazon

Jusbazon 31.01.2010 in Modern Warfare 2

Mä tästä kipasen kaupassa, enitään puoltuntia menee. Lisään sut kaveriks ja eiku pelaamaan. Uskon et Kaijanenki on mukana.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.01.2010 in Modern Warfare 2

Voin tulla pelimuodosta riippuen.
IL3

IL3 31.01.2010 in Modern Warfare 2

Jusbazon wrote: Määä voisin tulla !
Hyvä, nyt meitä on jo siis kaksi :) Tuliskos muitakin?
Jusbazon

Jusbazon 31.01.2010 in Modern Warfare 2

Määä voisin tulla !
IL3

IL3 31.01.2010 in Modern Warfare 2

Nonnih, ketkäs iskeytyy taistelutantereelle tässä tunnin sisällä?
TehBigBunny

TehBigBunny 31.01.2010 in Forza Motorsport 3: After...

atomimato wrote: Saako tuohon muuten tehtyä samalle xboxprofiilille kahta Forza käyttäjää, kun jälkikasvu pelannut tähän asti minun liveprofiililla?? Jostain syystä konsolille ei voi tehdä lisää liveprofiileja.
Ei.
Arseestaja

Arseestaja 31.01.2010 in Forza Motorsport 3: After...

Tuleekohan sama mikä oli PGR nelosessa toi nyrre,että on yhdistetty noi kaks rataa??
Nikde

Nikde 31.01.2010 in Track Attack FM3 II - Kisa 8/10

hulluseon wrote: Haista Nikde pitkä... Saat muuten ehotella tästä lähin ihan keskenäs niitä kerho kisoja... :D
Joo oon huomannu ettei jengiä enään kiinnosta ku sama voittaja viikosta toiseen, onneks täällä saa ajaa oikeesti kilpaa :D
atomimato

atomimato 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

TehBigBunny wrote: Lunta, lunta ja lunta.
Töitä, töitä ja töitä.
atomimato

atomimato 31.01.2010 in Forza Motorsport 3: After...

Saako tuohon muuten tehtyä samalle xboxprofiilille kahta Forza käyttäjää, kun jälkikasvu pelannut tähän asti minun liveprofiililla?? Jostain syystä konsolille ei voi tehdä lisää liveprofiileja.
Pottae

Pottae 31.01.2010 in PPPP

Ei löytynyt Ristolta vastausta mitä on sorbetti :(( Sinne meni miljuunat..
serpo vasen 30

serpo vasen 30 31.01.2010 in Track Attack FM3 II - Kisa 8/10

1:55.916
Northg7

Northg7 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

TehBigBunny wrote: Lunta, lunta ja lunta.
On muuten hyvä että sitä on. Laskettelemaan pitäisi päästä mahdollisimman pian. Ehkä kk:n päästä kun tulee oltua lähempänä Tahkoa. e: Tosin vähän liikaakin välillä meinaa olla :p
TehBigBunny

TehBigBunny 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

Lunta, lunta ja lunta.
teemu1337

teemu1337 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

Tänä talvena lähes päivittäin käynyt luistelemassa, mutta ennen palvelukseenastumista pitänee ihan tosissaan alkaa urheilemaan. e/ No mehän nipsun kanssa törmätäänkin sitten vekaranjärvellä :D
Schimanski76

Schimanski76 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

Hiihtäminen on erittäin tehokas liikuntamuoto.Harmi,kun en omista tällä hetkellä suksia,nyt kun on niin luminen talvikin.Pitäisi varmaan hommata,kun alkaa nuo kivat aurinkoiset talvipäivät.Sehän on silkkaa parhautta lipsutella menemään,jos kelit on hyvät. Ja jos ei ihan hikipäissään jaksa aina hiihtää,niin voi vedellä vähän pitempiä retkiä,termari ja evästä mukaan,laittelee tulet johonkin laavulle ja nautiskelee elosta. :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

Nipsuhuuli wrote: Kyllä vain. Koko tammikuun ajan olen syönyt terveellisesti (lukuunottamatta paria ryyppäyspäivää) ja lisäksi kuntoilen hiihtämällä ja treenaamalla lihaksia kotona. Painossa tämä ei vain valitettavasti ole näkynyt, koska olen laihtunut vain kilon. Normaalisti pelkästään terveellisellä ruokavaliolla lähtee kilo pois viikossa. Lihasmassaakaan tuskin on vielä kertynyt lisää, joten nihkeältä näyttää terveellisistä elämäntavoista huolimatta. // Lisätään vielä sen verran, että aion tehostaa liikunnan määrää, joten toivottavasti sillä on vaikutusta.
Hiihtää!!?? Nyt on hullunpäivät!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

Northg7 wrote: Nipsun kuntoilut alkaneet?
Kyllä vain. Koko tammikuun ajan olen syönyt terveellisesti (lukuunottamatta paria ryyppäyspäivää) ja lisäksi kuntoilen hiihtämällä ja treenaamalla lihaksia kotona. Painossa tämä ei vain valitettavasti ole näkynyt, koska olen laihtunut vain kilon. Normaalisti pelkästään terveellisellä ruokavaliolla lähtee kilo pois viikossa. Lihasmassaakaan tuskin on vielä kertynyt lisää, joten nihkeältä näyttää terveellisistä elämäntavoista huolimatta. // Lisätään vielä sen verran, että aion tehostaa liikunnan määrää, joten toivottavasti sillä on vaikutusta.
RaabForRehab

RaabForRehab 31.01.2010 in Tammikuu ja uusi vuosi

Mä oon jo sen verran nähny vaivaa salikortin voimaan laittamiseen, että kirjotin liikuntaseteleihin nimen.. Pitäs vaan käyä siel salilla ja alottaa :D