Forum - Recent Posts
melko monen restartin jälkeen 1:54.161
edit: parannus
kaijanen wrote: Kerro nyt lisää noista kisoista, että saadan eka positiivinen uutinen tästä kaudesta!!Malttia :)
Kerro nyt lisää noista kisoista, että saadan eka positiivinen uutinen tästä kaudesta!!
TehBigBunny wrote: Miksi vitussa pitää tehdä uusi xbox GT kun THE FRC:n listalla on jo KAIKKI ...Siteeraan vielä kerran bunnya...
Joskus asioiden on vaan uudistuttava, jotta ne toimii hyvin :)
!http://i49.tinypic.com/mlknip.jpg!
TehBigBunny wrote: Miksi vitussa pitää tehdä uusi xbox GT kun THE FRC:n listalla on jo kaikki ...Tell me why??
warcryFIN wrote: Arska Racing lähtee mukaan Volvo C30R:llä. KIvasti lähtee.Tai sitten ei :)
1:53.859
Edit: Parannus
Arska Racing lähtee mukaan Volvo C30R:llä. KIvasti lähtee.
Toy Boy Racing lähtee 2007 Seat Leonilla mukaan. 3 kuskilla mukaan tietenkin...
Kirjoitan tämän jo nyt niin tiedätte mikä kauden alussa iskee!
Miksi vitussa pitää tehdä uusi xbox GT kun THE FRC:n listalla on jo kaikki ...
Pieni siivu lähti, mutta jos sitten vielä huomenna koittais...
1:55.449
Otetaan nyt jäännöspisteet pois kuleksimasta
1:58.835
Pitikö täällä ilmoittautua päivystäjälle takas lomilta?? täh??
Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen MW2:een. Olen omistanut sen reilut 5 viikkoa, ja aina vaan tekee mieli pelata sitä. Olen myös kehittynyt huomattavasti, kun vertaa COD4:ään ja muutamaan ensimmäiseen pelipäivään MW2:ssa. Kill/Death ratio oli muutaman ensimmäisen päivän jälkeen 0.42 ja olen onnistunut hilaamaan sen jo 0.89:iin. Lähinnä pelaan vaan HC TDM:ää, joten muissa pelimuodoissa en ole aivan yhtä vahva ja esim HQ:ssa usein suorastaan surkea.
Paras killstreak on 18 ja sen hankkimisessa oli apuna Predator Missile, Harrier ja Chopper Gunner. Tänään onnistuin hankkimaan yhdessä matsissa 13 tappoa ja 0 kuolemaa. o/ Silloin tällöin tulee edelleen alisuorittamisiakin, mutta nekin ovat vähentyneet kivasti.
Joo
Vien pyykit kuivaushuoneeseen ja ilmaannun MW2:seen.
Noin 10minsaa, ok?
IL3 tuutko jo?
Jusbazon wrote: Mä tästä kipasen kaupassa, enitään puoltuntia menee. Lisään sut kaveriks ja eiku pelaamaan. Uskon et Kaijanenki on mukana.Eikö viimekertanen riittäny, häh!;D Joo ihan vaan Jusbazonin nöyryyttämisen ilosta voin tulla. Jos saan ton broidin häädettyä tosta