Forum - Recent Posts
-
ei ole tällä hetkellä muuta kuin 40cc "kilpuri" mutta on ollut yamaha TRX850, R6-05, SV650s-05 ja toi avatarissa oleva gsxr750r-06
jasamy wrote: Mulla oli kerran etunen saman näköinen ja voin sanoa että ei ollut enää kauhean kiva ajaa (joo tiedän että ei ollut fiksua mutta eihän sitä voi jättää päivää kesken sen takia) ;-).Ainiin olikos sulla Jasamy joku pärrä kans?!?
Mulla oli kerran etunen saman näköinen ja voin sanoa että ei ollut enää kauhean kiva ajaa (joo tiedän että ei ollut fiksua mutta eihän sitä voi jättää päivää kesken sen takia) ;-).
Capo26RS wrote: "Rupes vähän oikealle kääntyvien mutkien ulostuloissa lipsumaan....":http://img5.imageshack.us/img5/4397/p1060799j.jpgJa mä muka ajan lujaa mutkiin/mutkista?!? :D Mul on just ja just kumin reunat osunu tiehen :D
Foorttin Transit vuosimallia kiimanen -96. On kuulkaapas erikoismaalausta, korkeaprofiilikumia, takavetoa, llisävaloa, karvanoppaa ja V6 ja Tuning -tarrat. Menee erittäin hyvin kylki eellä 50:n eläkeläisen kaakin voimin. Eihän se Mustangikaan ole kuin pikkasen kireempi Transiitti.
Todellisuudessa ajan tällä hetkellä Seat Leonilla. Tuotantolinjalta ulostautunut joskus vuoden 2007 aikana ja karvalakilla varustettu tuo on. Sappirauhasten kiihdyttämisestä huolehtii väkivahva 1.9 litranen föönikone. Autossa on tällä hetkellä aidot OEM teräsvanteet (hienompi nimi peltivanteille).
Pitäis vielä omakin auto hommata. Ei vaan ole tuloja, eikä vanhemmat ole miljonäärejä.
Illalla otettiin keittoa ja aamulla jatketaan keitolla
Mustikkakeittoa.
Nam.
Nipsuhuuli wrote: Et. Saat kylläkin suositella pienellä kädellä.Korkeintaan keskikokoisella kädellä saat suositella. Kivasti.
Pottae wrote: ///Sitten kun minä olen tuon kattonut ja pidän siitä myös, niin saanko minäkin suositella isolla kädellä vaikka minulla on pieni käsi?Et. Saat kylläkin suositella pienellä kädellä.
RaabForRehab wrote: Kävästiin kattomassa Zombieland SUOSITTELEN ISOLLA KÄDELLÄ!!! :DPari kuukautta sitten katsoin itse ja yllätyin erittäin positiivisesti :) Suosittelen minäkin isolla kädellä.
^ Noniin, elikkä pitääpi sitten käydä kattomassa! Ollut vähän aikaa jo harkinnassa.
///Sitten kun minä olen tuon kattonut ja pidän siitä myös, niin saanko minäkin suositella isolla kädellä vaikka minulla on pieni käsi?
Kävästiin kattomassa "Zombieland":http://www.finnkino.fi/movie/7056
SUOSITTELEN ISOLLA KÄDELLÄ!!! :D
Taisi mennä toisinpäin;)
En haluu pelata sun kans oot liia hyvä. Tai sit toisinpäin ;)
Ma tulla pellaa su kanssa
Peliseuraa löötyiskö ?
Battlefield 1943 !!!
Shadow Complex on hyvä.Pahasti tähän jumahtaa. :)
1200 pojoa tuntui alkuun melko kalliilta,mutta on tässä näköjään pelattavaa aika reilusti.