Finski fani
03.01.2010 in
PPPP
Ac3Way wrote:
TJ 5 :D Kassul takas, ihan turhaan. Miksei skapparit voi palautella mun tavaroita ja mä ryyppäisin silloin. Homot!
Toi on sitä parasta aikaa... Ei millään meinaa pysyä paikoillan kun tietää, että pääsee helvettiin sieltä parin päivän sisällä.
Ac3Way
03.01.2010 in
PPPP
TJ 5 :D Kassul takas, ihan turhaan. Miksei skapparit voi palautella mun tavaroita ja mä ryyppäisin silloin. Homot!
IIPPONEN
03.01.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Huomenna loppuu loma :(
Pottae
03.01.2010 in
PPPP
Kolme ja puoli tuntia tuli tapeltua tuon capturecardin kanssa.
Tuloksena: tämä malli ei pysty tallentamaan PAL60 kuvaa.. Le Fu- !!!
Onneksi tämä on kaverilta vain lainassa. Kiinasta tilaamaan sitten semmonen mikä tallentaa PAL60 -kuvaa ->>>
JANIchargedTT
02.01.2010 in
PPPP
kyllä tässä alkaa jo selvitä uuesta vuodesta. Itsehän mukavasti vuoden vaihtuessa hieman nukuin..mutta heräsin taas uudestaan peliin mukaan ja aamu kaheksaan mukavasti meni.
Hookkis
02.01.2010 in
Muita sarjoja/kisoja
Eikun bemari e36 autoksi :D Vakio puskureilla vaan :D Ois just siisti sarja :D
J4mme
02.01.2010 in
Muita sarjoja/kisoja
olisko kellään innostusta esimerkiksi bmw xtreme sarjaan?
kyseessä on siis aika paljolti vakioautosarja jossa voi hieman tunailla kulkupeliään.
tässä on viralliset säännöt:
* Jarrut vakiot (tästä lisää sääntökirjassa)
* Moottori vakio (tehot ei saa olla yli 200 hv)
* Vaihdelaatikko vakio
* Kytkin joko vakio levy ja asetelma tai Sachs asetelma ja sintteri kytkinlevy (tarkemmat ohjeet sääntökirjasta)
* Akku on siirrettävä sille konehuoneessa varattuun tilaan
* ABS tulee poistaa toiminnasta poistamalla järjestelmän sulake, muut osat on jätettävä paikalleen
* Käsijarrun voi muuttaa hydrauliseksi
* Perävälityksinä on sallittu ainoastaan vakio 3.15 tai 4.45
* Perälukkona sallittu ainoastaan vakiona käytetty 25 % lukko
* Ohjausvälityksen saa vaihtaa nopeammaksi (reunasta reunaan 2,5 kierrosta), mutta ohjausvälityksen kotelo on säilytettävä alkuperäisenä. Nopean ohjauksen toimittaa Sorvaamo Väino Karpiola & Pojat.
* Ohjaustehostimen saa poistaa tai lisätä
* Polttoainesäiliönä sallitaan vain alkuperäinen säiliö, jonka voi halutessaa täyttää turvavaahdolla
* Vanteet 15"
* Minimipaino 1250 kg
Autoksi voidaan valita joku muukin kuin 325i. Hyviä vaihtoehtoja esimerkiksi Porsche 911/Boxter
Honda NSX tai vaikka civicci :D
Finski fani
02.01.2010 in
Oma peliluolanne?
Eli sain idean Livegamerssistä pistää tänne tällasen ketjun, missä jokainen voi esitellä oman peliluolansa. Olisi mielenkiintoista nähdä vaikka millaisilla virityksillä ratti-ihmiset ajelee...
Pistän oman kuvan myöhemmin, kun löydän kännykän johdon, jolla saan siirrettyä kuvat nettiin... =S
Pottae
02.01.2010 in
PPPP
Forza Champions League - Maalikooste
:--O
Finski fani
02.01.2010 in
PPPP
Forza futista!
Pottae
02.01.2010 in
PPPP
Nonni, nyt on uus tölö ja capturecardit +pelit ja pensselit..
..mitäs sitä kuvais.
Finski fani
02.01.2010 in
Nyt soi?
Testament - The New Order
Northg7
02.01.2010 in
PPPP
Tänne kelpais kans vitonen jos toinenkin. Pitänee tämän viikonlopun jälkeen aloittaa se tammikuu.
Lieköhän se Raab voimissaan jossain...
Finski fani
02.01.2010 in
PPPP
Päivän paras:
Olin tulossa kaupasta ja ohi meni limusiini. Siinä katoin sitä, kun ikkunasta heitettiin jotain ja kun menin kattoo mikä se oli, niin mukavasti yllätyin. 5 euroa makas maassa... =)
Arseestaja
02.01.2010 in
Nyt soi?
Hyvä toi Laviz Danzos-Biitit bängää
Nipsuhuuli
02.01.2010 in
Nyt soi?
"Lavis Danzos - Biitit Bängää":http://www.youtube.com/watch?v=5n0gQxcG74k&feature=channel
Parasta Lavis Danzosta!
Eeegac
02.01.2010 in
Nyt soi?
Lavis Danzos - Pirates of the Wobble¨
http://www.youtube.com/watch?v=v7toKtQr93w
Arseestaja
02.01.2010 in
PPPP
Jos ei tavallinen Ferrari Enzo riitä
http://www.tekniikanmaailma.fi/uutiset/gemballa-parantelee-ferraria
Jusbazon