Forum - Recent Posts
Zombieland!!! I'm sitting my brains off! I just shout myself! Fuck you, i ate u too.
IIPPONEN wrote: ei mitään hajuu et mitä paketeista tulee :DVITUN NULIKKA SÄ MITÄÄN SAAT, KORKEINTAAN TUUN AMPUMAAN SUN KOIRAN. Keliakia on myös valtionvihollinen ja sadistit saavat juoksenella vapaasti eduskunnassa. Näin laman aikana on jokaisen velvollisuus iskeä omaa äitiään karjaraudalla oikein isän kädestä. Isän toisella kädellä voikin sitten peukaloida pikkusiskoaan. Jouluna on myös hyvä muistaa isovanhempiaan ja elämä onkin kuin kukkalaitumella vetäisi kunnon kalasarikännit aamutuimaan Matin ja Tepon rakastellessa ohimollasi. Säälistä se ei kuitenkaan laukea, sanoi mummo lumessa. Talousennuste näyttää synkältä, Jorma Ollila ei ole vielä luvannut joulurauhaa. Pelon sekaisin tuntein yritän kovasti venyttää kikkeliä kattoon, kuitenkaan siinä onnistumatta. Sen sijaan, vaimoni testamentti on edelleen voimassa tuulisina päivinä. Tämän sään vallittaessa onkin hyvä muistaa, että KIMI EI AJA FORMULOISSA ENSI KAUDELLA!!!! vittu
ei mitään hajuu et mitä paketeista tulee :D
1:01.656
Kivasti parantui aika.
Jään kauhulla odottelemaan mitä aikoja ne muut ryökäleet ajavat.
Jos ajavat alle minuutin,purskahdan itkuun ja rasvaan köyden.
Joillain on joulu joka päivä.
TehBigBunny wrote: Tuliko jotain erityisen hienoa tänä vuonna ?Oonkohan mä missannu pari päivää... Nyt jo?
Canon PowerShot SX120 IS digikamera
Tommonen kuva sillä tuli parvekkeelta kun zoomas 10x
!http://i564.photobucket.com/albums/ss85/AJfin/IMG_0005_111.jpg!
Tuliko jotain erityisen hienoa tänä vuonna ?
Kaikkea ei siis tarvitse listata...
!http://img46.imageshack.us/img46/9524/hifkviini.jpg!
Kolmos Supra on vakiona varmaa hirveimpia autoja ever, ajoominaisuuksiltaa kuin ulkonäkönsä puolesta
Omasta kokemuksesta en puhu, mutta kaveri osti joskus gen3 korisen turbosupran.. Kannattaa kaks kertaa miettiä, että ostaako tollasta autoa, jos ei ole kiinteet ja suht hyvät tulot. Vaikka auto ei sinänsä maksa paljoa, niin ylläpitoon uppoaa rahaa.. Kaveri piti autoa vuoden ja päätti myydä kun kaikki ylimääränen raha meni kuluihin.
1:02.404
Ekat rypistykset.
Ei jää omat ajat LB:lle,joten päivittelen niitä aina tänne,jos käyn vielä uudestaan ajamassa.
Tai editoin ne tähän samaan viestiin.
Ja ihan pakko taas vähän itkeä,kun ei pelissä ole kakkosesta tuttuja local-aikoja.Paperille joutuu laittamaan ajat.
Ei ole hyvä tämä Turn kympin LB-mies.
Pienessä humalassa mukava istua noiden laitteiden kyydissä, jotenkin pää ei ymmärrä olla matkustaja. Siis, isot pojat on kertonut..
Mun aika tulee olemaan varmaan 1:05 ja jotain.Käyn kokeilemassa mitä tulee.Ajattelin kun oon yleensä ollut kaks tai kolme sekuntia kärkeä perässä.
Nipsuhuuli wrote: Väiskin innoittamana päädyin JDM Importsin sivuille. Viime aikoina mulla on ollut jollain tavalla oikealta ohjattavien autojen kuume ja esim joku Nissan Skyline vois olla aika kiva peli. Se on niitä harvoja JDM-autoja, jotka on ihan kivan näkösiä. Ei ne muutkaan niin kauheita ole kuin olen ehkä antanut muiden antaa ymmärtää ja joku muukin JDM-auto kelpaa kyllä. Vanhaa käytettyä autoa ostaessa joutuu kuitenkin usein tinkimään ulkonäöstä. Nyt tuollainen urheiluauto ei ole ajankohtainen, mutta ehkäpä valmistuttuani tradenomiksi 3,5 vuoden päästä. // Sen olen myös huomannut, että noissa JDM-urheiluautoissa on tosi komeet äänet. Ajettavuus saattaa tosin olla tuollaisissa autoissa aika huono (korjatkoon joku jos olen vääärässä), kun ne ovat vanhoja japanilaisia, mutta siitäkin saatan olla valmis tinkimään, kunhan on hyvät äänet ja tehoa riittää ja löytyy vielä lisäksi hyvät urheilupenkit."Vanhat" japsit (90-luvun) on ainakin omasta mielestä hyviä ajettavia... Tosta oikean puolen ohjauksesta... Ei se käytänössä ole mitään ihanuutta, varsinkin jos ajaa paljon maantiellä ja on tapana ohitella. Ohitus paikat joutuu hakemaan aika tarkkaan, mutta toisaalta kun tehoa on tarpeeksi niin kerkeää pienemässäkin välissä ohi.
Nipsuhuuli wrote: Väiskin innoittamana päädyin JDM Importsin sivuille. Viime aikoina mulla on ollut jollain tavalla oikealta ohjattavien autojen kuume ja esim joku Nissan Skyline vois olla aika kiva peli. Se on niitä harvoja JDM-autoja, jotka on ihan kivan näkösiä. Ei ne muutkaan niin kauheita ole kuin olen ehkä antanut muiden antaa ymmärtää ja joku muukin JDM-auto kelpaa kyllä. Vanhaa käytettyä autoa ostaessa joutuu kuitenkin usein tinkimään ulkonäöstä. Nyt tuollainen urheiluauto ei ole ajankohtainen, mutta ehkäpä valmistuttuani tradenomiksi 3,5 vuoden päästä. // Sen olen myös huomannut, että noissa JDM-urheiluautoissa on tosi komeet äänet. Ajettavuus saattaa tosin olla tuollaisissa autoissa aika huono (korjatkoon joku jos olen vääärässä), kun ne ovat vanhoja japanilaisia, mutta siitäkin saatan olla valmis tinkimään, kunhan on hyvät äänet ja tehoa riittää ja löytyy vielä lisäksi hyvät urheilupenkit.Jos olet oikeasti hankkimassa, niin kannattaa tutkailla www.japaneseusedcars.com.in sivuilta ja laittaa minulle viestiä. Tai tietenkin kysyä minulta suoraan jotain mallia. Mulla on kontakti tuon paikan pomoon ja on palveluksen velkaa..
Väiskin innoittamana päädyin JDM Importsin sivuille. Viime aikoina mulla on ollut jollain tavalla oikealta ohjattavien autojen kuume ja esim joku Nissan Skyline vois olla aika kiva peli. Se on niitä harvoja JDM-autoja, jotka on ihan kivan näkösiä. Ei ne muutkaan niin kauheita ole kuin olen ehkä antanut muiden antaa ymmärtää ja joku muukin JDM-auto kelpaa kyllä. Vanhaa käytettyä autoa ostaessa joutuu kuitenkin usein tinkimään ulkonäöstä. Nyt tuollainen urheiluauto ei ole ajankohtainen, mutta ehkäpä valmistuttuani tradenomiksi 3,5 vuoden päästä.
// Sen olen myös huomannut, että noissa JDM-urheiluautoissa on tosi komeet äänet. Ajettavuus saattaa tosin olla tuollaisissa autoissa aika huono (korjatkoon joku jos olen vääärässä), kun ne ovat vanhoja japanilaisia, mutta siitäkin saatan olla valmis tinkimään, kunhan on hyvät äänet ja tehoa riittää ja löytyy vielä lisäksi hyvät urheilupenkit.
..häviäjältä riisutaan kaikki lisävarusteet ja hänestä tulee ..VAKIO!!
///tällein btw, halukkaat vois lähetellä mulle riftinki-riipleitä!
Täällä aikaa kellotella vaikka yötä päivää 1:02.670
joululoma pukkaa päälle pakko vetää nopeesti jotain, notta jää aika voimaan... ei ehdi enää :(
1:03.885
Juu, kyllä olis ihan ok näyttää enemmänkin lopputulosta. Jotain shokkifaktoria peliin.
"Yksikin kaahausuhri on liikaa" - tuossa mainittiin. Mutta aika oleellista olisi varmaankin kysyä, että tuliko tässä nyt kaahausuhreja..? Olisivatko ilman menomehua ajaneet samalla tavalla? Ja vaikka kenties olisivatkin, niin olisiko lopputulos ollut sama?
Yleensäkin mitä noita onnettomuuskertomuksia tms lukee, niin usein tuosta vauhdista tehdään syyllistä ja tuntuu ettei tajuta sitä, että ne perimmäiset syyt on jotkin aivan muut...
Enkä tarkoita tällä puolustella kaahaamista. Ärsyttää vaan tuollainen, kun katsotaan niin suppeasti. Tai ainakin siltä vaikuttaa.