Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 15.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

Naisia ja giffejä. Kyä.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 15.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

MrD St Jimmy wrote: Pitäiskö ton avatarin mennä sitten jotenkin hypernopeesti? IE:llä meinaan olen aina selaillu ja tulenkin selailemaan aikas kauan, sillä nopeuseroa en huomannut omalla kohdallani ja en ottanut vahingossa suosikki kansiota joten en sitten tarvinnut koko selainta. Liikkuvien naisten .gifejä odotellessa 8D
Huomasin ainakin itse aika merkittävän eron. Ainakin mun IE:llä tuo pyörii aika hitaasti, kun normaalisti vauhti on sellainen "hypnoottisen nopea".
TehBigBunny

TehBigBunny 15.12.2009 in PPPP

Valkoparta karjupukki TV2 klo 22.05 !!
Hookkis

Hookkis 15.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

No meikä heitti sitten kanssa auto-aiheista.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

Nipsuhuuli wrote: sellainen huomio omasta rakkaasta avataristani, että se pyörii hitaasti internet explorerilla. kannattaa olla nopea selain, jos haluaa siitä kaiken irti!
Pitäiskö ton avatarin mennä sitten jotenkin hypernopeesti? IE:llä meinaan olen aina selaillu ja tulenkin selailemaan aikas kauan, sillä nopeuseroa en huomannut omalla kohdallani ja en ottanut vahingossa suosikki kansiota joten en sitten tarvinnut koko selainta. Liikkuvien naisten .gifejä odotellessa 8D
Pottae

Pottae 15.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

Nomnom.. Eplilepsyä kehiin ja heti!
Nipsuhuuli

El Pink Devilin avatar on puolestaan mun lempihymiöni mesessä ja myös yks parhaita täällä. :D Jonkinlainen GIF-invaasio on havaittavissa täällä =D
Nipsuhuuli

Arseestajan avatar on aika kova, varmaan paras tähän mennessä. :DD
Schimanski76

Schimanski76 15.12.2009 in PPPP

Nyt toimii fm.netti ihan ok. Jumissa oli pari tuntia sitten ainakin.
whezy

whezy 15.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

1:59.224
Northg7

Northg7 15.12.2009 in PPPP

Tuntuis kirjautuminen olevan poiskäytöstä? Linkki xbox.comiin, jossa kirjautuminen onnistuu, mutta ei toimi fm.netin puolelle...
Arseestaja

Arseestaja 15.12.2009 in PPPP

Ei toimi normaalisti.
TehBigBunny

Toimiiko Teillä tuo fm.net ?
TJP27

TJP27 15.12.2009 in Nyt soi?

RANCID: Indedestructible, albumi alusta loppuun... kesäistä, ku nyt kaikki laulaa, että "onkos tullut kesä..." P.S. löytää ken haluaa Y.T:ltä tai ehkä jopa levyltä
vaiski75

vaiski75 15.12.2009 in PPPP

djrunkkari wrote: 50 kierrosta le manssia?
Ens viikolla ja vähintään S-luokan autoilla?
TehBigBunny

Näin tämän kirjakaapassa. !http://www.maahenki.fi/blvdcms_user/tuotteet/640_1.jpg! Ja tämän lelukaupassa. Toinen vasemmalta... myyris. !http://www.lelupuu.fi/files/lauri_ajoneuvot.jpg!
Arseestaja

Arseestaja 15.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

2:01:757
RaabForRehab

RaabForRehab 15.12.2009 in PPPP

"Raabin lempi eläin on...":http://www.youtube.com/watch?v=WE0jGzoRoLA
AJfin

AJfin 15.12.2009 in FM3 Rallisprint sarja

tepilobium wrote: nii ja touta saakos sitten ajaa vaikka jokatoisen Aluokkaa ja joka toisen B luokkaa
Ei. Aattelin että A- ja B-luokalla ois omat pisteensä. Ja lisää porukkaa vaan mukaan
TehBigBunny

TehBigBunny 15.12.2009 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Saisiko forumin aiheet 'nousemaan ylös' kun niihin tulee uusia viästejä. Nyt ne näyttää olla möllöttävän luomisjärkässä.