Forum - Recent Posts

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.12.2009 in PPPP

Jaa tommonenkin oli. Sattumoisin äidin tuttu toi tuon GTi:n postista tänään isälle. Täytyy vilasta.
IL3

IL3 16.12.2009 in PPPP

RaabForRehab wrote: Jaa kappas en huomannu kuvassa tekstiä..
Kun olin sähköpostitse yhteydessä Ilja Ojalaan (GTi-lehdestä), ilmoitin kyllä Bunnyn GT:n oikeassa muodossa, mutta ovat varmaan luulleet sitä typoksi.. E: Yritin mös hieman vihjaista, mainita ja mainostaa heille frc:n sivuja, mutta eivät laittaneet osoitetta lehteen :)
IL3

IL3 16.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

MrD St Jimmy wrote: Kyllä mulla ainakin näkyy.
Joo, kesti vaan näköjään ladata.. Onhan tää häiritsevän ärsyttävä, mutta tulee muuttumaan takaisin, joksikin asialliseksi kuvaksi seuraavien päivien aikana.
Finski fani

Finski fani 16.12.2009 in PPPP

Kahtos edelliselle sivulle.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

IL3 wrote: E: Miksköhän mun puhuva naama ei näy?
Kyllä mulla ainakin näkyy.
IIPPONEN

IIPPONEN 16.12.2009 in PPPP

ja ne varmaa luokittelee kuitenkin klo 19 jo yöksi... eli ajokieltoa ois klo 18.00 - 12.00 ei ole hyvä näin... polliiseja enemmän yöisille teille puhalluttamaan ja alkoraja 0,1 promilleen... jos on vähänki promillei nii kuukauden ajokielto ja auto takavarikkoon... Jänö julkkis??? missä milloin ja miten?!?!? tahtoo saada lisä infoa
IL3

IL3 16.12.2009 in Uusien avatarien kommentointi ketju

Hetkeksi laitoin. En suosi näitä avatareina, joten poistan piakkoin. E: Miksköhän mun puhuva naama ei näy?
Miqqe

Miqqe 16.12.2009 in PPPP

Pitäis käydä tuo spoilerimagazine hakemassa postilaatikosta. Onnee julkuille! Ja toi yöajokielto: Miksei yöllä voisi tämä nuori kuljettaja harjoitella tuota ajamista turvallisesti, ilman suuria määriä kanssa-autoilijoita? Ei taas mahdu nuo ajatukset pieneen päähäni...
TehBigBunny

TehBigBunny 16.12.2009 in Vitsit

"Totuus Berlusconin tapauksesta":http://acidcow.com/pics/6185-the-truth-about-attack-on-berlusconi-5-pics.html
IIPPONEN

IIPPONEN 16.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

saattaa olla että siitä johtuu se että luulen että kaasu hirttää :D tullut kuultua se vain kerran... onneksi
Northg7

Northg7 16.12.2009 in PPPP

IL3 ja Bunny, julkkikset !
JANIchargedTT

JANIchargedTT 16.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

On vissiin ihan yleinen ongelma. Itellä tota ei tapahtunut ennen, mutta kun latasin DLC paketin, niin uusissa autoissa joskus jumittaa äänet, ei kuitenkaan kun ihan kymmenyksien ajan, mutta kuitenkin. Ja luin FM.netin foorumilta, että ne äänet jumittais aina silloin, kun musakappale vaihtuu, vaikka musat oiskin minimissä ettei niitä kuule, niin ne pyörii kuitenkin kokoajan.
jasamy

jasamy 16.12.2009 in Forza Motorsport 3: After...

onkos muilla sellaista ongelmaa että moottorin äänet jumittaa (itsellä ainakin pilannut monta kierrosta/kisaa) ja pari kertaa le manssissa on grafiikka seonnut
Schimanski76

Schimanski76 16.12.2009 in Track Attack FM3 II - Kisa 2/10

1:57.680 Aika toblemainen rata,ei tullut montaa puhdasta kierrosta.
Aliboz

Aliboz 16.12.2009 in PPPP

Nyt toimii kivasti... Oli imut tulossa niin valitti että ei ole storefront käytössä
kaijanen

kaijanen 16.12.2009 in PPPP

Mulla se ainakin on kivasti käytössä...
Aliboz

Aliboz 16.12.2009 in PPPP

Storefront taas kivasti poissa käytöstä...
Finski fani

Finski fani 16.12.2009 in PPPP

"Mikä näitä ihmisiä vaivaa":http://www.iltalehti.fi/autot/2009121610794358_au.shtml Oikeesti. 80-lätkästä olis enemmän haittaa ku hyötyä. Motarilla ku ajais joku 80km/h 120:n alueella, niin sehän luoenemmän vaaratilanteita ku mikään... Ja miten olisin voinut ajaa mun yövuorot, jos olis yöajokielto. Mietitäänpä vähän parempia ratkaisuja nyt oikeesti.
RaabForRehab

RaabForRehab 16.12.2009 in PPPP

TeroKortelainen wrote: "Teh" vs. "The"
Jaa kappas en huomannu kuvassa tekstiä..
TeroKortelainen

TeroKortelainen 16.12.2009 in PPPP

"Teh" vs. "The"