Forum - Recent Posts
on se ihan muutenkin turha lehti.
Aliboz wrote: FRC Touring Car Championship Ajellaan Super 2000 luokan säännöillä ja autoilla. Nyt pitää osata brittiä: The following Super 2000 Touring Cars are currently competing in championships: * BMW 320si * SEAT León TFSI * Chevrolet Cruze * Chevrolet Lacetti * Alfa Romeo 156 * Vauxhall Vectra * Honda Accord * Honda Civic Type R * Peugeot 407 * Peugeot 307 * Volvo C30 * Lexus IS200 * Lada 110 * Lada Priora * Ford Focus ST Specifications FIA specifications include the following: * Derived from production model, of which at least 2500 have been produced in the past year * Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement * Normal Aspiration, Rally: 8500 rpm maximum, Circuit: 8500 rpm maximum for 4 cylinders, 8750 rpm maximum for 5 cylinders, 9000 rpm maximum for 6 cylinders. * All wheel drive is permitted in rally cars, but not in touring cars. * 6-speed sequential gearbox (Control specification), or 5-speed MT gearbox retaining original gear ratios. * Front and rear McPherson suspension * No electronic driver aids * Must be for sale at a maximum price of €168,000. Tuosta listastahan pitää sitten vetää yli ne autot jota pelissä ei ole, luonnollisesti. ĸiinnostaako?Siis tuohon sarjaan on hyväksytty kaikki autot, mitä on valmistettu yli 2500kpl ja sisältää paikat neljälle. Tuossa sarjassa juoksentelee silloin tällöin vierailevia merkkejä.. Tuota automallia pitää olla valmistettu 12kk jakso putkeen. Minimipainot: 1170Kg Etuvetoisille 1200Kg Takavetoisille Moottorintilavuus piti olla alle 2000cc ja sitä ei saa muutta millään tavalla. Kierrosrajoitukset mainittiin ylhäällä. Moottorissa on paljon muitakin rajoituksia, jotka kertoilen vaikka myöhemmin jos joku haluaa ja tehoa kumminkin saa aikas kivasti sääntöjenkin puitteissa.. Vaihdelaatikon pitää olla vakiovälitteinen ja ainoastaan perävälitystä saa muutta. Turvakaari ym muut herkut pakollisia. Kaikkien renkaiden leveys pitää olla sama, max vannekoko 9" x 17" ja max gummileveys taisi olla 250 (koko renkaan leveys, kosketuspinta on tietysti pienempi).. Noin pikaisesti kommentoiden..
Gti-lehti boikottiin!!!!Ei julkassu edes tätä osotetta.
Kino Helmi: *Kirves* (K15)
YLE Teema Klo: 21.50 Pvm: 17.12.2009
Onko toi electronic aids pahempi kuin normaali aids?
Halutaan Lada DLC-pack ja heti.. =D
Ma voisin kai ma maalata maalit, jos joku ma maalit tahtoo.
Ne jotka rennohkosta musasta tykkäilee voisi tsekata 9 Lazy 9 ja London Funk Allstars bändit
http://www.youtube.com/watch?v=MEapViQwcWU London Funk Allstars
http://www.youtube.com/watch?v=A6S_vJ7G0R0 9 Lazy 9
Nakkikastike piti editoida...
Eli jos joku haluaa suositella jotain hyvää leffaa, bändiä tai vaikka pitsaa, niin tänne vaan laittamaan.
Myös jos haluaa, että itselle suositellaan vaikka hyviä talvirenkaita tai hyvää oliviiöljyä ruoan laittoon, niin täältä voi kysellä.
Nyt siis haluaisin, että joku suosittelisi mulle jotain ihmissusi leffaa, kun alkaa olla puutteessa, kun en oo nähny pitkään aikaan mitään hyvää sellaista. EI Twilightia kiitos! Myös jokin muunlainen yliluonnolliseen aiheeseen liittyvä kelpaa, kunhan ei mene liian scifiksi...
Katotaan nyt mitä tästä tulee. =)
Mua ainakin kiinnostais!! Mukana, jos ajetaan.
FRC Touring Car Championship
Ajellaan Super 2000 luokan säännöillä ja autoilla.
Nyt pitää osata brittiä:
The following Super 2000 Touring Cars are currently competing in championships:
* BMW 320si
* SEAT León TFSI
* Chevrolet Cruze
* Chevrolet Lacetti
* Alfa Romeo 156
* Vauxhall Vectra
* Honda Accord
* Honda Civic Type R
* Peugeot 407
* Peugeot 307
* Volvo C30
* Lexus IS200
* Lada 110
* Lada Priora
* Ford Focus ST
Specifications
FIA specifications include the following:
* Derived from production model, of which at least 2500 have been produced in the past year
* Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement
* Normal Aspiration, Rally: 8500 rpm maximum, Circuit: 8500 rpm maximum for 4 cylinders, 8750 rpm maximum for 5 cylinders, 9000 rpm maximum for 6 cylinders.
* All wheel drive is permitted in rally cars, but not in touring cars.
* 6-speed sequential gearbox (Control specification), or 5-speed MT gearbox retaining original gear ratios.
* Front and rear McPherson suspension
* No electronic driver aids
* Must be for sale at a maximum price of €168,000.
Tuosta listastahan pitää sitten vetää yli ne autot jota pelissä ei ole, luonnollisesti.
ĸiinnostaako?
TehBigBunny wrote: Tein muutaman hampulilaisen. Jauhelihaa, cheddalia, sipulia, tomaattia, salaattia, suolakulkkua. Kastikkeena ketsuppia ja balbeque-soosia. Luokajoumaksi olin valannut Dl Peppeliä.Ah, heti nousi vesi kielelle. Varo vaan ettei naapurit kohta pimpottele ovikelloa kuola valuen !
Tein muutaman hampulilaisen.
Jauhelihaa, cheddalia, sipulia, tomaattia, salaattia, suolakulkkua.
Kastikkeena ketsuppia ja balbeque-soosia.
Luokajoumaksi olin valannut Dl Peppeliä.
Capo26RS wrote: Noi kartingvehkeet oli varmaan Haaparannan vuokraamia? Oon itsekin käynyt kerran samalla kakstahtarilla ajamassa tolla Tuikkalan radalla. Oli myös mun maun mukaan toi peli! Jutteli sen verran että jos halus niin suti melkein missä vaan ja kuitenkin pitoo sopivan paljon.Haaparannan vehkeitä juurikin. Loistavia pelejä suorastaan ja ajamisessa on kivasti haastetta. Hyvinkään radalla ei pystynyt joitakin loivempia mutkia mennä kaasu pohjassa tuon sutimisen ja luistamisen vuoksi. En malta odottaa, kun F1-forumin kautta järkätään taas ens kesänä kisa Hyvinkäällä!
Nipsuhuuli wrote: http://www.youtube.com/watch?v=n1e0Hr4FUCI ... KKWCS-sarjan Hyvinkään GP:n A-finaali.... Noi autot on nopeimpia, joilla olen ajanut ja ainakin pääsuoralla nopeutta kertyy noin 120 km/h. Hauskaa oli ajaa tuolla ja pääsin myös taistelemaan paljon!Noi kartingvehkeet oli varmaan Haaparannan vuokraamia? Oon itsekin käynyt kerran samalla kakstahtarilla ajamassa tolla Tuikkalan radalla. Oli myös mun maun mukaan toi peli! Jutteli sen verran että jos halus niin suti melkein missä vaan ja kuitenkin pitoo sopivan paljon.
"KKWCS Turku Karting A-finaali":http://www.youtube.com/watch?v=blIjI8nI0Yo
Tässä olisi ajoani Turku Kartingin sisähallista. Lähdin A-finaalin 5. sijalta (musta haalari ja musta kypärä) ja nousin lähdössä neljänneksi ja lopun kisaa toimin Nipsujunana. Kuten videosta huomaa niin vedin kisan lopussa kunnon tuuletukset, kun tuo oli selkeästi paras suoritukseni siihen mennessä. o/
2:00:539
Tiedä jaksaako tällä tätä rataa hieroo enempää.
Tosin vasta tuleva tänään:
*Myytinmurtajat*
MTV3 Klo: 23.30 Pvm: 16.12.2009
_Humalaisia myyttejä. Myytinmurtajat testaavat juopotteluun liittyviä myyttejä. Voiko ihmiset juoda kauniimmiksi? Auttaako vahva kahvi, naamalle läpsiminen tai muut vippaskonstit tokenemaan humalatilasta?_
Katson varmasti jos jaksan pysyä hereillä loppuillan :p
Videolinkkejä saa tänne laittaa, mutta voitte kyllä hyvin käyttää Youtubeille niitten omaa pasteamisaihettakin myös.
Kuten Finskikin teki, tänne saa siis laittaa hyvin monipuolisesti mitä katselette !
Veljestopic aiheille Mitä syöt, ja Mitä juot -aiheille. PPPP on jatkossakin elinvoimainen!
Njaa no meikä ajelee näköjään ilman tallia. Ei kait siinä sitten.
Ja tästä aluksi: 2:01.363