Forum - Recent Posts
#121 Finski fani
1993 Ford SVT Cobra R
Aaperi001 #112
Voisihan tuota yrittää ajella.auto on haussa
Jos saa nummeroa pyytää niin vaikka randomilla 112
#75 vaiski75
Autona: Slivia S13
Olen aina epäonnistunut autovalinnoissa, niin nyt pakollakin valitsen taas Silvian..
Nipsuhuuli wrote 11/02/2009 @ 16:45: Mistä voi peruuttaa jatkuvan XBOX Live Gold -tilauksen? Mulla on sellainen systeemi, että se uusiutuu automaattisesti vuoden välein ja nyt olisi muutama päivää aikaa peruuttaa tilaus. Aion lopun vuotta käyttää niitä kuukauden liveaikakuponkeja, koska ensi kevään olen armeijassa eikä silloin ole kannattavaa pitää live-tilausta yllä.Soitto asiakaspalveluun vaan ja homma on hoidossa. EDIT: Mielenkiintoinen topic muutes.
Mistä voi peruuttaa jatkuvan XBOX Live Gold -tilauksen? Mulla on sellainen systeemi, että se uusiutuu automaattisesti vuoden välein ja nyt olisi muutama päivää aikaa peruuttaa tilaus. Aion lopun vuotta käyttää niitä kuukauden liveaikakuponkeja, koska ensi kevään olen armeijassa eikä silloin ole kannattavaa pitää live-tilausta yllä.
mukana ollaan.
Autona: kun se Kimikin lopetti niin pitäähän sitä olla suomalainen ferrarilla elikkä 512testarossa forza Italia forza ferraaarriii(jos keskimoottorisia huolitaan)
512TR#33 jasamy
ps:viestiä muokattu oikein huolella
*KAISA VARIS JUMAAALAAUTA !*
Kuullostaa säännöt sen verta hyviltä, että pakkohan se on ilmoittautua.
#40 Draghar
Auton päätän myöhemmin.
jos vaiks nummero 500
#500 MYYRIS eli vähän kuin kyrpämyyrä
auto hmm.... jotain pientä ja kivaa. ilmoon täs jossain vaihees
warcryFIN wrote 11/02/2009 @ 10:03: warcryFIN #88 Auton katson lähiaikoinaE2: autonvalinta vielä kesken, mustang oli todella hazardi E: Joo hyvin vedin tämänkin taas, piti editoida tuota äskeistä, mutta väärää nappia painoin.
E: Meni ohi jo.
Tällä hetkellä ainakin 71' Skylle riftinkiin. R2 luokan GT-R Nissani taas grippiin ihan kiva.
Mikä on mielestäsi paras auto ja mihin tarkoitukseen?
warcryFIN #88
Porsche 911 '82
Saako moottori sijaita myös keskellä tai takana?
219# Hookkis112
Porsche 911 Turbo
#666 RaabForRehab
-Golf MkII
#313 TehBigBunny
*Fellali Dino !*