Forum - Recent Posts
Meninpäs itekkin tekemään Finskin kovan painostuksen alla Last.fm profiilin. Kaveriks voitte lisäillä :) Nii, ja se linkki profiiliin: http://www.last.fm/user/Marmorikuula
Ross Pettyn maalit löytyy Storesta, itse olen jo hankkinut. Normi S15 löytyy nämä maalit.
#33 kelpaisi tänne. Kiitoksia
#07 - VilleK00 ja auto ei tullutkaan maahan vielä, joten auto varmistunee tänään illalla :D
Ilmoita tänne gamertagisi, FRC numero (jos ei ole hanki täältä http://www.forzaracingclub.com/fi/forum/12/458/ ), autosi ja varmista että THE FRC on kaverilistallasi livessä!!!
http://www.historicrace.fi/indexf.htm
Tuolta löytyy tietoa suomen Roadsport sarjasta ja kalustosta. Säännöt ei ole täysin vastaavat mutta mahdollisimman lähellä.
HUOM! Sarja ei yritä kilpailla SM-sarjan kanssa vaan tarkoitus on saada mahd. nopeasti paljon kivoja kisoja ajettavaksi.
Sarjan säännöt:
-19 kilpailua
-kilpailun pituus on 45 min
-aika-ajot ajetaan yksin test drivessä ja ilmoitetaan kisan keskusteluun kilpailua edeltävänä maanantaina
-kisoista pisteitä 30 parhaalle riippumatta osallistuja määrästä
-ei talleja
-pakollinen varikkopysähdys joka kisassa
Tällä hetkellä tiedossa olevat autojen säännöt:
-vm. 1993 tai vanhempi
-etu- tai takavetoinen
-auton alkuperäistä vetotapaa tai sylinterilukua ei saa muuttaa engine swapilla
-PI 450
-ei säädettäviä korinosia
-autoa saa muuttaa kauden aikana alustaltaan ja moottoriltaan mutta PI ei saa nousta ilmoitetun rajan yli
-kaikilla tulee olla autossa sport renkaat tai heikommat. Ja huomioikaa että renkaat pystyy tarkistamaan replaysta.
Kilpailut:
2.12.2009 #1. Le Mans La Sarthe
9.12.2009 #2. Camino Viejo FULL reverse
16.12.2009 #3. Catalunya Grand Prix
6.1.2010 #4. Iberian FULL
13.1.2010 #5. Ladera FULL
20.1.2010 #6. Maple Valley FULL reverse
27.1.2010 #7. Laguna Seca
3.2.2010 #8. Mugello FULL
10.2.2010 #9. New York FULL eli uusi versio
17.2.2010 #10. Road Amerika
24.2.2010 #11. Road Atlanta FULL
3.3.2010 #12. Sebring FULL
10.3.2010 #13. Sedona FULL
17.3.2010 #14. Silverstone Grand Prix
24.3.2010 #15. Sunset FULL
31.3.2010 #16. Suzuka FULL
7.4.2010 #17. Tsukuba FULL
14.4.2010 #18. Motegi Full
21.4.2010 #19. Nurburgring
Management:
knoivari
AJfin
hookkis112
Ilmoittautuneet:
"Näin siis kävi mustapukuiselle Stigille :(":http://www.youtube.com/user/TopGear#p/f/10/a4x0Dz00csA
onko joku jo huomannut että limited editioniin jää kaljakorkit kiinni : DDD
haha:D Ajoin luisus maaliin,sit tää konekuski joka ajaa maalinjälkee spinnas mun auton ja joku toine konekuski suoraa kylkee:D oli aika hauskan näköstä
Viimeisin leffa minkä olen katsonut on Quentin Tarantinon ohjaama Reservoir Dogs.
Vosinpa jopa väittää että kaikkien aikojen paras elokuva.
Pottae kirjoitti 01.11.2009 18:57: Tässä nyt tais käydä sillein kun jotkut pelkäsi ennen pelin ilmestymistä. Eli nyt tuntuu jo siltä ettei tätä jaksa pelata.. Muutaman kisan jaksaa Event Listiltä ajaa ja melkeimpä heti niiden jälkeen sammutan jo boxin.. Pitänee pitää taukoa ja pelailla muita pelejä välillä.. (Dj Hero & CoD MW2 ;>>>)niimpä, sama juttu.
MrD St Jimmy kirjoitti 01.11.2009 11:28: Oon kattonu vähän videoita GTR Evo:sta ja rFactorista ja ne on alkanu vähän himottaa. Kyseiet pelit ova PC:lle ja taisi olla 24 pelaajan moninpelikin. Onko täällä jo joku pelaillut kyseisiä pelejä? [i]PS.
Eilen tuli katsottua muutama lehva..
- The Wanted
- Ralliraita
- Rööperi
- Enkelit ja Demonit
- Yes Man
- Silent Hill
Tässä nyt tais käydä sillein kun jotkut pelkäsi ennen pelin ilmestymistä.
Eli nyt tuntuu jo siltä ettei tätä jaksa pelata.. Muutaman kisan jaksaa Event Listiltä ajaa ja melkeimpä heti niiden jälkeen sammutan jo boxin.. Pitänee pitää taukoa ja pelailla muita pelejä välillä.. (Dj Hero & CoD MW2 ;>>>)
Hernekeittoa tässä napostelen, ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2004 ja sa-int palveluksen :) Mutta ilman pannukakkua :/
Ja huomenna sitten takapää paukkuu kuin vapaasti hengittävä moottori :)
IIPPONEN kirjoitti 01.11.2009 15:55: RROD paljasti itsesnsä... järkytyin ja päätin heittää romun roskiin ja ostaa uuden....=(
RROD paljasti itsesnsä... järkytyin ja päätin heittää romun roskiin ja ostaa uuden....
Nyt soi David Bowie - Suffragette City
Itse nyt en Forzaa tai mitään muitakaan ajopelejä tykkää pelata randomeitten kanssa, niin tämä on kyllä hyvä paikka löytää peliseuraa. FM.net on taasen liian laaja omalle tajunnalleni.
Kyllä tapetaan. Mutta jos vain viitsisit tehdä eiheesta oman topicin asianmukaiseen paikkaan. :D
Oon kattonu vähän videoita GTR Evo:sta ja rFactorista ja ne on alkanu vähän himottaa. Kyseiet pelit ova PC:lle ja taisi olla 24 pelaajan moninpelikin.
Onko täällä jo joku pelaillut kyseisiä pelejä?
[i]PS.