Forum - Recent Posts
jos löytyy innostusta niin 512TR kaipaisi kisaväritystä ja numerointia#33 toiveena olisi että pääväri olisi punanen(muuten vapaat kädet)
Muokattu:kiitoksia mutta tein ite ja säästin ;)
no pitihän sitä osallistua
Time:55.501
hei ei tää oo kivaa yksin :(
tais olla niin kova aika että kaikki luovutti ;)
Enherjer - Dragons of the North - Dragons of the North
"Kivasti sinne Bunny kirjotti":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3188301.aspx
Ei saa Skimänskiä tappaa yhtään!
Niin ja asiaan:
Voihan niitä ryhmiä tietty luoda useammankin,esim.PI-arvojen mukaan tai ihan miten tykkää.Forza kolmosen autotalli on kuitenkin valtava harppaus eteenpäin kakkosen aneemiseen talliin verrattuna.
Schimmy tykkää,kun saa autot asiallisesti lajiteltua!
Saksalainen järjestys se olla pitää!
villek00 kirjoitti 03.11.2009 10:20:Kiitän!Sunsh1ne FI kirjoitti 03.11.2009 10:05:Knoivari sanoi partyssa että eipä sitä ole kielletty :)Sunsh1ne FI kirjoitti 02.11.2009 10:03: Saako moottori sijaita myös keskellä tai takana?Röyhkeästi potkin tätä mutta olisko mänitsmentillä kommenttia ko. kysymykseen... onko kaikki moottorin sijainnit sallittu?
Schimanski76 kirjoitti 03.11.2009 10:47:TehBigBunny kirjoitti 03.11.2009 10:20:
TehBigBunny kirjoitti 03.11.2009 10:20:
Sunsh1ne FI kirjoitti 03.11.2009 10:05:Knoivari sanoi partyssa että eipä sitä ole kielletty :)Sunsh1ne FI kirjoitti 02.11.2009 10:03: Saako moottori sijaita myös keskellä tai takana?Röyhkeästi potkin tätä mutta olisko mänitsmentillä kommenttia ko. kysymykseen... onko kaikki moottorin sijainnit sallittu?
Sunsh1ne FI kirjoitti 02.11.2009 10:03: Saako moottori sijaita myös keskellä tai takana?Röyhkeästi potkin tätä mutta olisko mänitsmentillä kommenttia ko. kysymykseen... onko kaikki moottorin sijainnit sallittu?
Ja sitten vielä, että eikö omia autoja voi järjestää mitenkään tallissa? FM2:ssa oli favoritet, mutta tästä en oo löytäny. Joutuu pläräämää koko tallin aina, että löytää niitä lempirasseja.
Korjaisivat ensin noita kiireessä jääneitä juttuja kuten puuttuvat mittaristot ja joissakin autoissa toimivat vaihtoledit... sitten voisivat julkaista isomman pätsin joka muuttaisi dragin toimimaan oikeasti joulukuusen kanssa että siinä olisi jotain järkeä.
Ja sitten deeälseetä =P ne julkiset lobbyt kun nyt ei vaan enää oo kai tulossa.
Foorumilla luki että tulee Hyundai Genesis Coupesta SEMA showssa nähtyjä versioita. Kuulemma Rhys Millenin ja HKS:n versiot.
Tiimiin ei tällähetkellä oteta lisäystä, valitan.
Pääsiskö kuskiksi, mistä ton numeron saa?
#2 kaijanen
- Renault 5 Turbo
villek00 kirjoitti 02.11.2009 20:42: Mä voin tulla mukaa tuomaroimaa, jos osaan :Dsut voidaan kouluttaa ;)
IIPPONEN kirjoitti 03.11.2009 04:40:Mä haluun ralliauton kyytiin! // itseasiassa niinkin paljon, että voisin maksaa siitä, jos en ite voita. Jos joku voittaa rallikyydin, nii myykääppä mulle... =PSchimanski76 kirjoitti 03.11.2009 04:37: http://www.livegamers.fi/misc/news.php?shownum=4686 Siellä pukkaa turnausta palkintojen kera,jos kiinnostaapi. Vortsa-pipo ois kiva. :)Mulla onkin fm3 pipo ja t-paita :P:P
Jee siellä on ihan driftinkilipaalutkin pakko osallistua vaikka en pisteistä tykkääkkkään :S