Forum - Recent Posts
Kuutoswaihetta ei tarvitse oikeastaan koskaan ( ehkä R-luokkalaisilla )
kysymys kuuluu: kun maplessa huristaa mutka kolmosen jälkeen tulevaan nyppylään, auto hyppää ilmaan vitonen on sisässä, niin kannattaako kutonen iskeä silmään ilmalennon aikana= eli kutosvaihde saisi ilmalennon aikana täydet kierrokset?Anna olla sillä vitosella.
villek00 kirjoitti 01.08.2009 11:12: Illalla matsia? Anybody?Jos vaan poppoota saahaan mukaan ni pistetään riehuen, eikös juu?
olen alkanut ajamaan manuaalilla ja en viitsinyt tehdä *"nuubi tarttee alkeiskurssin manuaalilla ajamiseen"* threadia joten utelen tässä. kysymys kuuluu: kun maplessa huristaa mutka kolmosen jälkeen tulevaan nyppylään, auto hyppää ilmaan vitonen on sisässä, niin kannattaako kutonen iskeä silmään ilmalennon aikana= eli kutosvaihde saisi ilmalennon aikana täydet kierrokset? mun säädöissä on niin että vitonen huutaa tossa kohtaa viimeisiään, mutta jos pelkällä vitosella ajaa niin maahan laskeuduttua vitonen ei enää vingu viimeisiään, vaan vasta nyppylöiden jälkeen tiukassa mutkassa #4 . vai onko tässä vaan kysymys harjoittelusta eli testaamalla selviää? :) menee varmaan joka rassin vaihteistosäädöt uusiksi, manuaalilla AT säädöt ei toimi ja päinvastoin..
äh perkele, eikun testaamaan :)
villek00 wrote 08/01/2009 @ 11:12: Illalla matsia? Anybody?BF1943..
Illalla matsia? Anybody?
Mie tota jo kokeilinkin, ei vaan jaksanu kone pyörittää kunnolla.
IIPPONEN kirjoitti 31.07.2009 10:53: "VOLVOJA!!!!!!":http://www.simbin.se/games/volvogame.htmEi juma, en ole uskoa tätä todeksi.
tappileipa kirjoitti 30.06.2009 10:35: viikonpäästä menos sinne:PNooh, oisko aikaa kertoa? :D
Oon tulossa myös Moksiin iltapäivällä, kunhan ei vaan perkele satais.
Myä saatiin kuski,myä mennää Moksiin kasssoo rallyy.
Pizza-Enrico ajaa,muista nukku se sanoo Schimille.
Sunsh1ne FI wrote 07/31/2009 @ 21:48:"Senkin penis":http://www.youtube.com/watch?v=ns7_cL_mMuU nyt alkaa mennä jo pppp:Pdjrunkkari kirjoitti 31.07.2009 16:15:Tosin, tämä tieto lukee melkein ensimmäisenä tuossa Wikipedia-artikkelissa. Ehkä Nipsu on käynyt lisäämässä sen sinne...Nipsuhuuli kirjoitti 30.07.2009 22:00: Jos joku ei vielä tiennyt, niin Natascha Gachnang on itse Sebastién Buemin serkku. ;)Nipsu sun formula tietämys menee yli.
djrunkkari kirjoitti 31.07.2009 16:15:Tosin, tämä tieto lukee melkein ensimmäisenä tuossa Wikipedia-artikkelissa. Ehkä Nipsu on käynyt lisäämässä sen sinne...Nipsuhuuli kirjoitti 30.07.2009 22:00: Jos joku ei vielä tiennyt, niin Natascha Gachnang on itse Sebastién Buemin serkku. ;)Nipsu sun formula tietämys menee yli.
Vissyy, hyvää on.
Huhhuh stna.. En oo saanu juoda enkä syödä klo 11 jälkeen.
Paastoominen ohi, juomana 3L juissia.
FPDA Round 3 @ Ahvenisto, on siirretty viime tingassa sunnuntaille :S
Nipsuhuuli kirjoitti 30.07.2009 22:00: Jos joku ei vielä tiennyt, niin Natascha Gachnang on itse Sebastién Buemin serkku. ;)Nipsu sun formula tietämys menee yli.
Eze86 wrote 07/31/2009 @ 15:14:Minulle myös kerro kerro kerro!!Mudinski kirjoitti 30.07.2009 22:59: Pakkohan sitä oli testata ja toimihan se ! Boxista kuvaa tietokoneelle ja pääsen käsiksi myös kovon tiedostoihin ja käytössä on sitten 310gb tilaa.Woot? miten? kerro kerro kerro XD
Mudinski kirjoitti 30.07.2009 22:59: Pakkohan sitä oli testata ja toimihan se ! Boxista kuvaa tietokoneelle ja pääsen käsiksi myös kovon tiedostoihin ja käytössä on sitten 310gb tilaa.Woot? miten? kerro kerro kerro XD
Työviikon päätteksi pohjanmaan kautta pari tömpsyä Jägeriä.. aah..