LeetPotta
02.08.2009 in
Youtuben videot
RaabForRehab wrote 08/02/2009 @ 19:25:
"Beatboxingia parhaimmillaan":http://www.youtube.com/watch?v=LVCb52iQrfo
Sitten kysymys: Mikä tiedostomuoto on paras vaihtoehto uploadata videoita tubeen? Kuvailin tossa huvikseni vähän Rock Bandia jeesuksen vanhalla digikameralla ja .mov muodossa vajaa 4min pitkä video on about 60 meganen. Ei oo kauaa mennyt kun se tota videota jotenkin prosessoi, varmaan tunti :D
"Tässä":http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en-uk&answer=132460, auttaiskohan tuo yhtään?
///Fuuuuk, liian hidas.
RaabForRehab
02.08.2009 in
Youtuben videot
"Kappas, sehän toimi..":http://www.youtube.com/watch?v=X-YkFFC6GVI
TehBigBunny
02.08.2009 in
Youtuben videot
Northg7 kirjoitti 02.08.2009 13:11:
"92,570,665 views":http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go&feature=fvw.
Ei uppoa edes vähän krapuloisaankaan Achmed the Dead Terrorist. Jenkit ne tykkää mällätä tällä terroristitrendillä. Tiedänpähän nyt ainakin, mistä se "Silence! I kill you" hokema tulee. Ja sekös pitää jokaisen tietää.
*SILENCE, I KILL YOU !*
RaabForRehab
02.08.2009 in
Youtuben videot
"Beatboxingia parhaimmillaan":http://www.youtube.com/watch?v=LVCb52iQrfo
Sitten kysymys: Mikä tiedostomuoto on paras vaihtoehto uploadata videoita tubeen? Kuvailin tossa huvikseni vähän Rock Bandia jeesuksen vanhalla digikameralla ja .mov muodossa vajaa 4min pitkä video on about 60 meganen. Ei oo kauaa mennyt kun se tota videota jotenkin prosessoi, varmaan tunti :D
IIPPONEN
02.08.2009 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Mäkkärin Big Bacon hamppari. Hyvää :P mutta hirveen suolasta :( suosittelen vain jos on paljon limua kaverina...
Nipsuhuuli
02.08.2009 in
SM-sarja kausi 5: Kisa kommentit
Aika-ajossa yllätin itseni ajamalla parhaan kierrosajan, mihin olin tänään pystynyt. Se riitti yllätyksekseni paalupaikkaan.
Kisa lähti multa ihan ookoosti käyntiin, Petu sai tosin huippulähdön ja me tultiin rinnakkain ekaan mutkaan. Sain kuitenkin pidettyä Petun mun takana. Tokan kierroksen alussa warcry nousi kaksi sijaa pääsuoran aikana ja nousi mun ja Petun edelle kärkeen. Ajoin ekoihin varikkopysähdyksiin asti warcryn perässä ja ero oli pääasiassa noin 2 sekuntia. Stintin lopussa tosin warcryn renkaat oli kuluneet ja pääsin kantaan ja warcry meni varikolle. Itse menin seuraavan kierroksen aikana ja pääsin edelle.
Muutama kierrosta tämän jälkeen mulla kusi viimeinen mutka ja sen seurauksena warcry pääsi jo hetkellisesti mun edelle suoran aikana. Jätin kuitenkin jarrutuksen niin myöhään kuin pystyin ja ohitin warcryn ekassa mutkassa ulkokautta ja taistelu jatkui vielä muutaman mutkan ajan. Onneksi sain pidettyä ykkössijan. Mun ajo helpottui pian huomattavasti kun warcry meni vähän leveäksi ja ero repesi 2-3 sekuntiin. Sain pidettyä ykkössijan maaliin asti vaikkakin tein pari pientä virhettä.
Voitto tuli mulle yllätyksenä ja sain tehdä sen eteen tosissaan töitä, kun warcry ei päästänyt mua helpolla. Mielenkiintoinen kisa oli!
PetuK
02.08.2009 in
Muge 2.8.2009
Aika-ajoissa ihan mukava aika, jonka oletin riittävän a-finaaliin. Toinen sija oli kuitenkin suuri yllätys. Kisa meni odotetusti siinä mielessä, että TVR:n onneton suoranopeus vähän aiheutti päänvaivaa. Ihan kivasti sujui ajo ja suht tasaisesti sai hyviä kierroksia ajettua. Yksi iso kämmi meinasi sattua, kun 5. kierroksella olin ajaa Myyriksen kylkeen. Kovaa. Tästä kuitenkin selvittiin. Ensimmäinen podium ikinä, ihan tyytyväinen olen.
TehBigBunny
02.08.2009 in
Aika-ajo yllätti jälleen pieni TVR parka huusi eläimenlailla kun Bunny päristeli pitkin Italian maata. Kisassa oletettu suoritus. Viimeiseksi, paitsi mitä nyt Jupe ei suostunut ohittamaan. Nopea mutta huono kuljettaja.
Tallin moraalia nosti 3 kuljettajaa A-finaalissa ja Petulle ensimmäinen pootiumi !
Schimanski76
02.08.2009 in
Mugello 2.8.2009
Yli 39 astetta kuumetta ja rapula vielä siihen päälle,lähtökohdat kisaan olivat siis hirveät.Huippasi,oli kylmä,oli kuuma ja nokka vuoti kuin sulhasmiehen mulkku.
Aika-ajot meni persiilleen,kisassa ajoin varmaa ajoa ja vältin pahimmat virheet.Tuskaa oli,mutta sain kuitenkin taisteltua kisan läpi edes jotenkin.
Schimanski kiittää ja kuittaa. :)
TehBigBunny
02.08.2009 in
SM-Sarja - Kausi 5 -Pisteet
Päivitetty pisteet on. Kivasti.
Jupe San
02.08.2009 in
D1GP USA Tour 2009
"HARRI HOKKANEN, HARRI HOKKANEN!!!":http://www.everythingdrift.com/blog/?p=771
TehBigBunny
02.08.2009 in
scoreboardeista...
Myyris kirjoitti 02.08.2009 17:33:
joo hel jeeah.. prkl bunny ei mun ohi mee :D on vaan vaikee päättää ajanko time trialeja vaij mitä noista. mutta lienee eksipitionii :D mut vitun pitkään männöö. miten jos saan yhen tuloksen 100joukkoon eksipitionis niin tuleeko siittä jo pojot vai pitääkö kaikki luokat ja radat ajaa eka?
Juu ajat yhteen kärkiajan niin tuhaat saat. Pistettä.
RaabForRehab
02.08.2009 in
Tänne viritys vinkkejä!
Radasta riippuen ja jos on oikeen vääntävä moottori niin kolmen vaihteen tunekin toimii.
AJfin
02.08.2009 in
Tänne viritys vinkkejä!
SIL0KKI wrote 08/02/2009 @ 17:06:
onkos teillä kokenemmilla manuska-kuskeilla siis niin että A-luokassa kutosta ei käytetä ollenkaan lyhyilla ja keskipitkillä radoilla?
Aika lailla 4 tai 5 vaihteen tunella mennään joka radalla..
Myyris
02.08.2009 in
scoreboardeista...
joo hel jeeah.. prkl bunny ei mun ohi mee :D on vaan vaikee päättää ajanko time trialeja vaij mitä noista. mutta lienee eksipitionii :D mut vitun pitkään männöö. miten jos saan yhen tuloksen 100joukkoon eksipitionis niin tuleeko siittä jo pojot vai pitääkö kaikki luokat ja radat ajaa eka?
SIL0KKI
02.08.2009 in
Tänne viritys vinkkejä!
onkos teillä kokenemmilla manuska-kuskeilla siis niin että A-luokassa kutosta ei käytetä ollenkaan lyhyilla ja keskipitkillä radoilla?
SIL0KKI
02.08.2009 in
Tänne viritys vinkkejä!
AJfin kirjoitti 01.08.2009 13:19:
kysymys kuuluu: kun maplessa huristaa mutka kolmosen jälkeen tulevaan nyppylään, auto hyppää ilmaan vitonen on sisässä, niin kannattaako kutonen iskeä silmään ilmalennon aikana= eli kutosvaihde saisi ilmalennon aikana täydet kierrokset?
Anna olla sillä vitosella.
testasin ja toimii. täytyy näköjään jarru-presööritkin laittaa uusiksi kun alkaa tässä pikkuhiljaa oppia vaihtella jarruttamaan..
autommatilla kun ne oli vähän pakko olla 110%- jopa 150% ,kun vaihteilla ei pystynyt jarruttamaan. kiitoksia herroille vinkeistä. voi sitten puolen vuoden päästä katsoa tät palstaa että tulipa kyseltyä typeriä itsestään selvyyksiä. kattelin jotain tossa vanhoja uteluitana tällä sivustolla ja hohhoijaa miten tyhmiä kysymyksiä :)
*punastuu*
TehBigBunny
02.08.2009 in
scoreboardeista...
Myyryläinen lisätty FRC:n riveihin, se taisi innostua ajelemaan taas :)
SIL0KKI
02.08.2009 in
scoreboardeista...
TehBigBunny kirjoitti 02.08.2009 10:35:
Asiaa, pitäisi näkyä seuraavassa päivityksessä.
paska homma kun forzastatsit on linkitetty viralliseen SB:n, eli jos toi virallinen ei toimi niin forzastats ei päivity. jokusen chevelle jne glizi-auton ajan voin vielä viilata korkeammalle kunhan tässä kerkiää. oon sitten pelkästään tuolla exhibition assisteissa, nyt on sija 4400 en tiä jaksaako tässä opetella ajamaan ilman assisteja enne kolmosta (kun ei mitään tietoa miten peli eroaa kakkosesta), manuaalilla sentään alkaa jotenkuten sujua.
hotläpeissä/ timetrialeisssa mulla ei o mitään jakoa frc:n pro-ukoille..
no,huristelkaa munkin (tai nunnan-*olipa huono*) puolesta huippuaikoja kun ei itselllä homma suju :)
Northg7
02.08.2009 in
Youtuben videot
"92,570,665 views":http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go&feature=fvw.
Ei uppoa edes vähän krapuloisaankaan Achmed the Dead Terrorist. Jenkit ne tykkää mällätä tällä terroristitrendillä. Tiedänpähän nyt ainakin, mistä se "Silence! I kill you" hokema tulee. Ja sekös pitää jokaisen tietää.