Forum - Recent Posts
Oiskohan Raabilla jotain kuulumisia kerrottavana :D vähä siltä vaikuttais kun toista foorumia vilkaisin...
Ac3Way kolautti päänsä johonki
Auts!
Nipsu perkele tuun huomenna raiskaan sut. Tuun hesaan :D
Olen nyt kotiutunut Kreetan reissulta ja myös boksia voidaan luultavasti odotella kotiin lähipäivinä, mikäli Xboxin sivun tilannetietoihin on luottamista. Tiedä vaikka boksi olisi ollut siinä Frankfurtin koneessa, joka tuli laskeutui samoihin aikoihin meidän koneen kanssa.
Olen pysytellyt uutispimennossa F1-rintamalta ja kohta pääsen katsomaan Silverstonen GP:tä. Olen sen verran F1-hullu, että kisa pitää katsoa ennen kuin menen nukkumaan!
Tylsää...
Metallican levy Master of puppets |m/ ^.^ |m/
"Volbeat":http://www.youtube.com/watch?v=fTMBfkpCw7w
On se vaan kova!
TehBigBunny kirjoitti 27.06.2009 17:45: Vilttu täällä on kylmä rillattiin ja otettiin pari ja kun lähti fillarilla kotiin paleli. ( Lämpötila 15,0 °C )Mieluummin noin ku mun tilanteessa: Oon kipeenä ja on niin helvatan kuuma koko ajan vaikka on kaikki ikkunat ja ovet auki. Päätäkin jomottaa niin että se melkeen räjähtää... Ja huomenna takasi inttii kärsimään. --> taas suihkuun vilvottelemaan ties kuinka monennetta kertaa.
Vilttu täällä on kylmä rillattiin ja otettiin pari ja kun lähti fillarilla kotiin paleli.
( Lämpötila 15,0 °C )
Schimanski76 kirjoitti 27.06.2009 08:07: Pitäisi varmaan missitkin jotenkin jakaa pelaajien kesken.Niitä on niin paljon että paras varmaan ottaa aakkosjärjestyksessä. Jos ei tule sopiva niin sitten uudella kierroksella.
Schimanski76 wrote 06/27/2009 @ 08:07: Pitäisi varmaan missitkin jotenkin jakaa pelaajien kesken.No eikös ne missit näyttäydy pelaajien kanssa vain julkisuudessa? Oikeastihan ne hengaa jääkiekkojoukkueen cheerleadereiden valmentajan (eli tässä tapauksessa minun) kanssa.
Pitäisi varmaan missitkin jotenkin jakaa pelaajien kesken.
IL3 kirjoitti 27.06.2009 07:55: Joo! Jos löytyy monta hyvännäköistä, niin mä voin toimia niiden valmentajana (cheerleadereiden).IL3stä tulee hjuva cheerleader.
Joo!
Jos löytyy monta hyvännäköistä, niin mä voin toimia niiden valmentajana (cheerleadereiden).
Tarvittaisiin cheerleadereitä.
Raabi laittoi mulle viestiä, ettei pääse just netin ääreen, mutta kun kerroin tästä, niin pyys että ilmottaisin sen joukkueen hierojaksi.
Ja Miqqe tahtois olla jääkoneen kuljettaja.
j/k
http://www.youtube.com/watch?v=gFpgqBkbJ5Y
Poker face coveri, paras sellanen.
Michael Jackson - Billie Jean 2007 (Electro House Vox mix)
Michael Jackson - Beat It