Forum - Recent Posts
Varmasti hauska sarja :D Nyt kaduttaa kun myin IV:n pois. Käyn varmaan alkukesästä ostaa takas :D
4074. Prokofiev - [Romeo And Juliet - Disc 2 #18] Dance Of The Girls With Lilies
ALIBABAJEE!!
Mä voin tulla sinne teidän kanssa ajelee, jos olen linjoilla eikä ole muuta tekemistä :D
Race Pron rangaistukset on ihan hyviä, ei tiedä koskaa kehen nalli napsahtaa.
http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUo
TERVE! Kui hieno kappale? Kyllä mieskin herkistyy.
Eeegac kirjoitti 27.05.2009 22:23: Haha, saas nähä. Vois olla liikaa. Ei o kummiskaa varikkokäyntei tai mitää. Kenties joku 15 ois hyvä. Kisoista tulee kummiskin pitkiä aina :DKyllä olisi hyvä kisa pituus joku 30min ja radan voisi päättää ennakkoon toki random olisi hyvä vaihtoehto kans! :P
Haha, saas nähä. Vois olla liikaa. Ei o kummiskaa varikkokäyntei tai mitää.
Kenties joku 15 ois hyvä. Kisoista tulee kummiskin pitkiä aina :D
Eeegac kirjoitti 27.05.2009 22:02:25krs niin kun Forzan SM-sarjas? :D Mulle ainaki sopiis :pkonnah kirjoitti 27.05.2009 18:11: Ja tuosta vastauksesta jää häiriin se et mikä sillä on ja tähän sitä selitystä kaivataan !Konnah, en tosiaan jaksa katella sun pelleilyjäs sen pahemmin enää ni se riittää mulle aineki syyks. Valittaa voit vaik kuinka, mut se ei silti mun mielipidettäni muuta. Päinvastoin. En jaksa sulle sen enempiä selitellä. Jos vituttaa ni kirjota mulle vaik privaan. Voin niitä sielt lueskella sitten, turha odotella vastauksia. Riittääkö tänä vastaukseksi? Nyt sitten offtopic sikseen. Huomenna (tänään) kenties pelejä?
konnah kirjoitti 27.05.2009 18:11: Ja tuosta vastauksesta jää häiriin se et mikä sillä on ja tähän sitä selitystä kaivataan !Konnah, en tosiaan jaksa katella sun pelleilyjäs sen pahemmin enää ni se riittää mulle aineki syyks. Valittaa voit vaik kuinka, mut se ei silti mun mielipidettäni muuta. Päinvastoin. En jaksa sulle sen enempiä selitellä. Jos vituttaa ni kirjota mulle vaik privaan. Voin niitä sielt lueskella sitten, turha odotella vastauksia. Riittääkö tänä vastaukseksi? Nyt sitten offtopic sikseen. Huomenna (tänään) kenties pelejä?
konnah kirjoitti 27.05.2009 17:04: aletaanko runkku sotii ? :DDEiköhän tuo sun tahallinen häiriköinti ole syynä siihen, että sua vihataan...
Komeesti pomppas Messi!
Paree joukkue voitti.
Leonel Meisseli!!! Maradonan käsikin oli isompi kun kaveri, mutta komea maali!!
djrunkkari kirjoitti 27.05.2009 18:46:Arvontalaulu ja Race Pro:n rangaistukset on voittamaton yhdistelmä.SIL0KKI kirjoitti 27.05.2009 18:44: toivottavasti kolmosessa ei tuu penaltyä jos auto hyppää ilmaan jonkun kummun päällä. kumma kun pitää hidastaa jos mäki tulee vastaan ettei auto hyppää..no hidastus olis paskaa mielummin race pro tyyliset rangaistukset. sinulle näytetään sinistä lippua ajat mutkan turva-alueelle väistääksesi takana tulevia saat rangaistukset käydessä turva-alueella on se paska peli.
Jatko-aika kutsuu tai Samba soi ja Barca latoo muutaman lisää. Eiköhän toisella puoliajalla vauhti nouse ja taktinen futis vähän vähenee. Punanenällä varmaan desibelit noussut pukukopissa. Ai caramba!
SIL0KKI kirjoitti 27.05.2009 18:44: toivottavasti kolmosessa ei tuu penaltyä jos auto hyppää ilmaan jonkun kummun päällä. kumma kun pitää hidastaa jos mäki tulee vastaan ettei auto hyppää..no hidastus olis paskaa mielummin race pro tyyliset rangaistukset. sinulle näytetään sinistä lippua ajat mutkan turva-alueelle väistääksesi takana tulevia saat rangaistukset käydessä turva-alueella on se paska peli.
toivottavasti kolmosessa ei tuu penaltyä jos auto hyppää ilmaan jonkun kummun päällä. kumma kun pitää hidastaa jos mäki tulee vastaan ettei auto hyppää..
T
Kehoitan käyttämään yksityisviestiä :)
Ja tuosta vastauksesta jää häiriin se et mikä sillä on ja tähän sitä selitystä kaivataan !