Forum - Recent Posts
johtuen mistä ? =)
E: Vois vaikka alottaa taas pienimuotosen sodan tääl
"Nojaa":http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-call+of+duty-70-2uow-43-99.html
Eeegac wrote 05/27/2009 @ 16:06: Konnahilla o bännit GTA-sarjaan.XD
Konnahilla o bännit GTA-sarjaan.
ALIBABAJEE
Jos on tulijoit huikeesee SM-Sarjaan ni alan miettii ratoja jo hieman. Ne ketkä o messis huutaa ALIBABAJEE.
Olisko jollain Call of Duty 5:sta ja olis valmis luopumaan (..tai oikeastaan vaihtamaan?)
En viitsisi tuhlata rahoja uuteen, kun se maksaakin viellä paljon :pp
Itellä olis vaihdossa tämmöset pelit:
- Bourne Conspiracy
- Halo 2 (vanha boxi)
- Halo 3
- Fifa Street 3
(- Farcry2 pc:lle)
Laitappa yv:tä jos kiinnostaa :P
kohta si peliä
Iha varmaa on joku drifti peli :S
Mä pelaan sitä kun Kolmonen onkin arcamiitti-drifti-kaahailu-peli.
Schimanski76 kirjoitti 27.05.2009 11:58: Mestarien liigan finaali ehtoolla,kuinka käy? Nähdäänkö rohkeaa huippufutista vai äärimmäisen tylsää ja tarkkaa peliä?Puhkooko Messin Leksa ja kumppanit Manun puolustusta kuin Puumalan muikkuja?Itkeekö Kristiina Ronaldo nurmen pinnassa kuin pikkutytöt?Nähdäänkö katsomossa tissejä?KANADA ! Veikkaan että Barca vie toivottavasti molemmat pelaavat hyvää hyökkäävää fudista niillä on kuitenkin jo molemmilla kannu kaks tältä kaudelta.
Pyyhin sillä perseeni ja itken, että miksi ostin tähän nuo DLC:t.
RaabForRehab wrote 05/27/2009 @ 08:58:Pelaan sitä randomisti :DAc3Way kirjoitti 27.05.2009 08:05: T ässä teille ysymymys: Mitä teette Forza 2:lle, kun Forza 3 saapuu kauppoihin? Rahaa siitä ei enää mitään saa, jos pistää vaihtoon. Itse ole ostanut 2 kappaletta ja toinen käytössä kovalevyltä broidin luona. Pakko se kotelo on varmaan nostaa tonne kämpän kattoon pyörimään tuulen mukana. Ylpeys olkoon oikeus. Finlandia soimaan ja kulaus jellonaa..Mä hakkaan palasiks!!! Tai ajan autolla yli..
Wa'gwan mah bredas?
I are wit ya in dem Xbox-live games and ting, seen?
One love, me breda 'n ting.
Voitais ottaa jenkkejä boteiksi :DD
Mestarien liigan finaali ehtoolla,kuinka käy?
Nähdäänkö rohkeaa huippufutista vai äärimmäisen tylsää ja tarkkaa peliä?Puhkooko Messin Leksa ja kumppanit Manun puolustusta kuin Puumalan muikkuja?Itkeekö Kristiina Ronaldo nurmen pinnassa kuin pikkutytöt?Nähdäänkö katsomossa tissejä?
"The Ballad of Gay Tony":http://www.v2.fi/uutiset/pelit/8118/GTA-IV-laajenee-Homo-Tonyn-balladilla Mitä vittua Rockstar!? :D
Ac3Way kirjoitti 27.05.2009 08:05: T ässä teille ysymymys: Mitä teette Forza 2:lle, kun Forza 3 saapuu kauppoihin? Rahaa siitä ei enää mitään saa, jos pistää vaihtoon. Itse ole ostanut 2 kappaletta ja toinen käytössä kovalevyltä broidin luona. Pakko se kotelo on varmaan nostaa tonne kämpän kattoon pyörimään tuulen mukana. Ylpeys olkoon oikeus. Finlandia soimaan ja kulaus jellonaa..Mä hakkaan palasiks!!! Tai ajan autolla yli..
hookkis112 kirjoitti 27.05.2009 08:46: Tapilla ei ole edes ajokorttia/paikkaa missä noilla ajaa.. Veikkaan että ei osaa edes ajaa tai ole edes ajanut puoliakaan omistamistaan autoista..PROVOOOO!!!!!!! :D