Forum - Recent Posts
No ilmeisesti Eegalla on jotain sinua vastaan. Ei siihen kai muuta selitystä tarvita? Tosiaan, siinä olet oikeassa että asia ei minulle kuulu.
hookkis112 kirjoitti 27.05.2009 18:08: Itseasiassa en. Mielestäni olen käyttäytynyt viimeaikoina hyvin? Ainakin olen kuullut positiivista "palautetta" asiasta :)No viimeaikoina sulla kyl on mennyt sen suhteen hyvin. Ja mulla sit taas viimeaikoina huonosti mut ei sekään voi vaikuttaa asiaan
Itseasiassa en. Mielestäni olen käyttäytynyt viimeaikoina hyvin? Ainakin olen kuullut positiivista "palautetta" asiasta :)
hookkis112 kirjoitti 27.05.2009 18:05: Eiköhän nyt Konnah puhuta foorumikäyttäytymisestä yleensäkkin.Sä ja sun Foorimu käyttäytymises sähän se tääl enemmän tappeletetkin et mieti nyt hetki viel..
Eiköhän nyt Konnah puhuta foorumikäyttäytymisestä yleensäkkin.
Noh.. mut! .. mu-mu-mut äiti sano!
hookkis112 kirjoitti 27.05.2009 17:55:Meniskö tommonen -----> PPPP ? One love me breda n' ting, seen ma rasta?Jos vaikka sanot ihan suoraan sen syyn, ettei muiden tarvi väittää et valitan atas turhasta !Olet suoraan sanoen idiootti. Varmaan kaikki yhtyvät eikä tähän tarvita varmaan sen enempää perusteluja?
hookkis112 kirjoitti 27.05.2009 17:55:Mitenköhän taas suhunki liitty hookkis, mun muistin mukaan ku ollaan oltu samas lobbys, jos jompikumpi on potkittu, se olet ollut sinä muistellen esim vakkari e30 kisoja. Ei taida olla GTA Race SM sarjan pitäjällä olla taas mitään pätevää syytä sulkea mua pois tästä...Jos vaikka sanot ihan suoraan sen syyn, ettei muiden tarvi väittää et valitan atas turhasta !Olet suoraan sanoen idiootti. Varmaan kaikki yhtyvät eikä tähän tarvita varmaan sen enempää perusteluja?
Jos vaikka sanot ihan suoraan sen syyn, ettei muiden tarvi väittää et valitan atas turhasta !Olet suoraan sanoen idiootti. Varmaan kaikki yhtyvät eikä tähän tarvita varmaan sen enempää perusteluja?
konnah kirjoitti 27.05.2009 17:04:sun kaaa muutaku läpäl ALIBABAJEE ALIBABAJEEdjrunkkari kirjoitti 27.05.2009 16:59:aletaanko runkku sotii ? :DDkonnah kirjoitti 27.05.2009 16:44: johtuen mistä ? =) E: Vois vaikka alottaa taas pienimuotosen sodan täälJuu taas ollu pariin päivään mitään.
Jos vaikka sanot ihan suoraan sen syyn, ettei muiden tarvi väittää et valitan atas turhasta !
ALIBABAJEE omgwtfbbq
ALIBABAJEE ,,/ ^-^ ,,/
Missä mun nimi! Yhyy :(
/wrist
Voitte jättää ton paskanjauhannan sikseen. Konnah, sen takia koska sanon niin.
Muut voi huudella ihan rohkeasti, lisäilen listaan nimiä.
djrunkkari kirjoitti 27.05.2009 17:02:No en mä sit huuda...teemu1337 kirjoitti 27.05.2009 16:59: Saanko mäkin huutaa ALIBABAJEE?Ei kannata saat bannit :D
djrunkkari kirjoitti 27.05.2009 16:59:aletaanko runkku sotii ? :DDkonnah kirjoitti 27.05.2009 16:44: johtuen mistä ? =) E: Vois vaikka alottaa taas pienimuotosen sodan täälJuu taas ollu pariin päivään mitään.
teemu1337 kirjoitti 27.05.2009 16:59: Saanko mäkin huutaa ALIBABAJEE?Ei kannata saat bannit :D
Saanko mäkin huutaa ALIBABAJEE?
konnah kirjoitti 27.05.2009 16:44: johtuen mistä ? =) E: Vois vaikka alottaa taas pienimuotosen sodan täälJuu taas ollu pariin päivään mitään.