Forum - Recent Posts
Jos kilpailujen ajankohtaa voidaan muuttaa johokin suuntaan niin olen mukana sillä nykyinen aika ei sovi.
Mukavaa Wargenelta kuitenkin, että oma-aloitteisesti on ollut yhteydessä muihin ja tunnustanut asian, kuten hyviin tapoihin kuuluukin.
Eipä näitä mielellään radalla toivoisi näkevän; rankaistusta pukkaa tällaisista. Viestiä on lähtenyt, että eiköhän tämä asia ole jo selvitetty.
Tehokkaalla autolla varovaisuutta. Suorilla menee varmasti lujaa.
Ei kuitenkaan lähdetä paisuttelemaan asiaa yli hyvän maun rajojen.
Kieltämättä, kuvatekstit laittoi hymyilyttää. Niinhän se on, että huumori kumpuaa tosielämästä.
Empä usko että tosta paranee paljo :s ehkä 4 sekunttia.
Sanotaan näin että viime kauden autosta on vain muutama kilovatti enemmän ja pitoa vähemmän :DD
Kyllä minä mielellään kyntämäänkin rupeaisin, hieman erilaisia puutarhoja kylläkin...
Auringonlaskun jälkeen: PI 804, tehot ja siivet samat mitä ennen...
mukana :)
ps. Brno, Valencia, ochersleben, Brand Hatch, monza, Porto ja pau vois olla rataehdokkaina :) Anderstrop on kauhee joten ei mieluusti sitä :D
Ac3Way kirjoitti 30.03.2009 14:23: Olisiko fiksua tehdä niin, että jos joku puuttuu ja lobbyssä on tilaa, otetaan kisaan mukaan halukkaita? Ei ainakaan mua haittaisi pätkäkään..Juu, mutta kisat ajetaan privatena, "varamiehet" kutsutaan sitten mukaan. Vois tallejakin miettiä niin, että saataisiin kaikki WTCC-autot käyttöön. SEAT:ti on varattu mulle!
kurppak kirjoitti 30.03.2009 14:35: Taispa käydä niin, että täällä nää muut on ajanu ihme hitaita aikoja. Kyllä se joo tuonne 7:52:n menee se omakin aika. On mullakin siivet melkein minimissään, edessä hieman enemmän kuin takana, niin kääntyy mutkissa.Joo samaa ratekiaa minäkin käytän. Lähemmäksi se minunkin aika on tuota sinun aikaa eli tämän hetkinen paras on 7:53.5 E: mutta tärkeintähän tässä on se, että pystyy ajamaan mahollisimman hyvin. Eikä kokeile omia kyntö taitoja.
Taispa käydä niin, että täällä nää muut on ajanu ihme hitaita aikoja. Kyllä se joo tuonne 7:52:n menee se omakin aika. On mullakin siivet melkein minimissään, edessä hieman enemmän kuin takana, niin kääntyy mutkissa.
Viime kaudella DiiZäy ajoi 7:53.523 (PI 750) joten kyllä se tuosta vielä parannee.
kurppak kirjoitti 30.03.2009 14:06:Kuules paljonkos sää käytät niitä siipiä?? Ite poistin lähes kaiken down forcen ja muutin sen up forceks (iskin siivet kylkiin), niin aika painui lähemmäksi kahreksaa minuutia. Lentelee ihan mukavasti siis. Kait? Lentopetrolia en ole sitten käyttänyt tai en ainakaan myönnädjrunkkari kirjoitti 30.03.2009 13:58: 7:52.439Ei voi noin kovaa mennä.
Miqqe kirjoitti 30.03.2009 12:33: "Vargene Forza Massacre":http://www.youtube.com/watch?v=Ohz91D4zi6QVoe, elämän pensselit :D
Olisiko fiksua tehdä niin, että jos joku puuttuu ja lobbyssä on tilaa, otetaan kisaan mukaan halukkaita? Ei ainakaan mua haittaisi pätkäkään..
kurppak kirjoitti 30.03.2009 14:06:No äläs nyt. Minuutti sinne tai tänne ;)djrunkkari kirjoitti 30.03.2009 13:58: 7:52.439Ei voi noin kovaa mennä.
djrunkkari kirjoitti 30.03.2009 13:58: 7:52.439Ei voi noin kovaa mennä.
7:52.439
Shieeeeeeeeeeeet!!!
Juurikin näin.. Nauratti kyllä vaikka eihän toi kivaa kaikista ollut. Tais Knoivarikin menettää pari sijoitusta tossa kun joutu jarruttelemaan. Kiitos!
Miqqe! Kisakommentit!!!
Miqqe kirjoitti 30.03.2009 12:33: "Vargene Forza Massacre":http://www.youtube.com/watch?v=Ohz91D4zi6QEn toki pahoon revenny :D:D
Ei sarjasta juu kyllä liian pitkää tehdä. Ja varamiehiä aina tarvitaan 2-3 kpl.