Forum - Recent Posts
"Vargene Forza Massacre":http://www.youtube.com/watch?v=Ohz91D4zi6Q
TeroKortelainen kirjoitti 30.03.2009 12:01: Niin, ja mielestäni joku viiden kisan sarja voisi olla sopiva (esim. 3 "moottorirataa" ja 2 katurataa tjsp), niin mahdollisimman moni jaksaa osallistua loppuun asti. Onhan tuo taas nähty Forzan SM-sarjan kanssa, että porukkaa häipyy aika kiitettävästi ajan myötä...Oikeassa olet, sarjasta ei kannata tehdä kovin pitkää tai voi tulla osallistujakatoa. Itsekin ehdottaisin viittä kisaa, mutta näistä voisi mielestäni laskea neljä parasta pisteisiin. Peruutuksia kuitenkin tulee lähes varmuudella ja tämä antaa "peruuttajille" paremmat mahdollisuudet voittoon. Teron ehdottama 3 moottorirataa ja 2 katurataa kuulostaa mielestäni hyvältä. Vähintään 1 katurata pitää mielestäni olla mukana.
Heitetään nyt alustava ilmoittautuminen tähän sarjaan. Jos vakavasti sitoutuvaa porukkaa löytyy se 12 kpl, niin jään kernaasti sivuun, mutta satunnaisen säännöllisesti voin olla mukana.
Ajot on jääneet harmillisen vähälle viime aikoina, mutta Valencia ja Brno ovat tuntuneet kaikkein mukavimmilta radoilta. Katuradat vaativat vielä aika lailla treeniä, mutta kyllähän niitäkin olisi hyvä ottaa sarjaan mukaan.
Niin, ja mielestäni joku viiden kisan sarja voisi olla sopiva (esim. 3 "moottorirataa" ja 2 katurataa tjsp), niin mahdollisimman moni jaksaa osallistua loppuun asti. Onhan tuo taas nähty Forzan SM-sarjan kanssa, että porukkaa häipyy aika kiitettävästi ajan myötä...
Kahen kiekan jälkeen 7:52:000 (noin). Kyllä tuosta saa vielä paljon pois.
Eeegac wrote 03/30/2009 @ 00:52: *eee*gac 1,2,3. Kolme eetä. yksi, kaksi ja kolme.Lähetän rollsin kupongit sulle?
Kiitoksia vaan onnitteluista! :)
Sillä on ilmeisesti boksi rikki. Bobberilla ja mulla on 5 kisaa ajettuna sekä Greizerillä 6 kisaa.
se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa :)
tiimikaveri osti jurripäissään jonkun rassin 5 millillä kun kännissä katsoi että hinta oli 500k, heh :)
No perkeles! Onnea Nipsulle, oot kyllä aika phenomenom!
Täytyy koettaa Draghar päihittää..piru vie.
Pjata antaneet aikaa toisilleen :>
Eeegacin mölinä
djrunkkarin sönkkäys.
*eee*gac
1,2,3. Kolme eetä.
yksi, kaksi ja kolme.
Eegac pakotti olen mukana!!! :P
Kolme ensitestikierrosta Mugellon tuneilla myöhäisillan päätteeksi, joista viimeinen onnistui melkein ilman penaltyja: 07:58 ja kermat. Penaltya päällä ~2s ja about tyhjällä tankilla. Sanoisin onnistuneeksi kierrokseksi :)
Sanotaan, että mun Nürre-ajat pyörii siinä ~7:55-8:20 riippuen penaltyjen ja spinnauksien määrästä.
Onnea Nipsu! Itse lähden vielä kokeilemaan Bobberin päihitystä.
Mukana ollaan.
TehBigBunny kirjoitti 29.03.2009 19:38: Mestaruus on varma.Mukava kuulla. HIENO JUTTU!!!
Nipsuhuuli kirjoitti 29.03.2009 19:19: Inhokkejani ovat Brno ja Valencia, toivottavasti niitä ei oteta.Eijeijeiejieejij!!! Ne on mun lempiradat!