Forum - Recent Posts
Team Kamikaze aloitti testit, rankan Mugellon kisan jälkeen. Kisa kalusto jäi vielä Italiaan, mutta onneksi testi auto oltiin saatu rakennettua viimeisen kisaan.
Tallin ykköskuskien ottaessa brenkuttelulomaa, jouduttiin tallin maskotti
Alustavasti myös mukana aina kuin suinkin ehdin. Millä vaikeustasolla nää ajellaan? Kuinka monta kisaa ja kuinka monta kierrosta kisoissa?
Mä en tiedä mitä tapahtui.
messis, kaikki radat käy. autot sopii myös. sunnuntai sopii myös.
kurppak kirjoitti 29.03.2009 10:11: Ei kai tuo nyt niin suuri juttu ole?on se siinä mielessä että milläs makselen noi palkintokreditit (15mil) kun on 200k kredittiä.
- Päivitetty Mugellon jälkeen -
FDA Racing Team #16, Mugellon jälkeen.
PI: 776
Tehot: 255 kW
Vääntö: 435 Nm
Paino: 1,267 kg
Mittarilukema: 3,107 km
kurppak kirjoitti 29.03.2009 11:34: No jos sulla on siellä toisella kovalevyllä edes jotain tallessa, niin kyllä ne voi siihen uuteen kovoon muistikortilla siirtää. Tuskinpa profiilitietojen siirteleminen kovosta toiseen mitään auttaa (120 Gb -> 20 Gb -> 120 Gb).toisella kovolla on pelkkä tägi,forza toimii siinä, mutta jos käyttää useaa tallennusvälinettä, niin se taas johtaa ajan mitaan AH-bänniin. no, jokatapauksessa kun joudun 99% varmuudella tekemään uuden tägin forzaa varten niin paskan väliä, käytän kakkoskovoa.
Ac3way #13
PI A808
260 kW
456 Nm
1,213 Kg
P&W Racing, Plantsu
muutokset silverstonen jälkeen
- PI 828
- Aston Martin V12 Vanquish
- Tehot (380 kW & 589 Nm)
- Paino 1,341 kg
- kaikki forzaa
P&W Racing, Wargene
muutokset silverstonen jälkeen
- PI 852
- Aston Martin V12 Vanquish
- Tehot (388kW & 571 Nm)
- Paino 1,346 kg
- kaikki forzaa
01:53.977
Silverstonen jälkeen:
PI764
243kW
448N-m
Silverstonesta tulleet vaikutukset:
PI 792
kW 284
Nm 486
FDA Racing Team #16, Silverstonen jälkeen
PI: 784
Tehot: 261 kW
Vääntö: 445 Nm
Paino: 1,267 kg
Mittarilukema: 2,671 km :D
joo minä maalaan itse autoni ja jos joku haluaa nii voi käydä kattoo kuvia käyttäjästä.. en mikään ammattilainen vielä ole mutta kyllä ne ihan hyvältä näyttää..
No jos sulla on siellä toisella kovalevyllä edes jotain tallessa, niin kyllä ne voi siihen uuteen kovoon muistikortilla siirtää.
Tuskinpa profiilitietojen siirteleminen kovosta toiseen mitään auttaa (120 Gb -> 20 Gb -> 120 Gb).
Ilmottaudun mukaan.
Otetaan sarjaan mukaan, ainakin alkuun, 12 ensimmäistä, niin päästään yhdellä lobbylla. Oschersleben olisi aika tekninen rata, sitäkin voisi harkita. Kunhan ei sarjasta tule liian pitkää, niin säilyy mielenkiinto.
Itse olen mielellään mukana, jos saadaan paljon osallistujia. Kannatan Monzan, Zandvoortin ja Paun ajamista. Sunnuntai on hyvä päivä mielestäni kisoille.
Joo, ehdottomasti mukana! Noi autot käy hyvin.