Forum - Recent Posts
Sunnuntaisin klo 19 alkaa aika-ajot, se sopisi hyvin. WTCC ehdottomasti ja ehkä yksi katurata riittää.
Ac3Way kirjoitti 29.03.2009 04:10: Makauta varmaan jo vituttaa nämä joka viikkoiset kännipuhelut :DDamn, olin niiiin unenpöppyräs, etten ees aluks tajunnu kenen kaa puhun :D Just katoin ni olit soittanu puol viis, oisit ees tunnin aikasemmin soittanu, ni oisin viel itekkin ollu hereillä! :) Mut ei ne nyt viel vituta.. :D
Ei kai tuo nyt niin suuri juttu ole?
Elikkä sarjan alkamisajankohta olisi siinä Forzan SM-sarjan nykyisen kauden jälkeen. Ajetaan vähintään kolme kisaa, viisi voisi olla sopiva. Kisat alkavat vapailla harjoituksilla, ja kun kello lyö vaikkapa 19.00, aika-ajot alkavat. WTCC-autot ovat valitut, ensi kaudelle voidaan miettiä myös toisia autoluokkia.
Sarjan radat:
- Monza (Italian GP)
- Pau (Ranskan GP)
- Valencia (Espanjan GP)
- Anderstorp (Ruotsin GP)
- Oschersleben (Saksan GP)
- Zandvoort (Alankomaiden GP)
Ilmoittautuneet:
- Hookkis112 (Honda Accord)
- kurppak (Seat Leon)
- knoivari (Honda Accord)
- Eeegac (Seat Leon)
- Nipsuhuuli (Alfa Romeo)
- Ac3way (Honda Accord)
- Miqqe ( BMW E46)
- Jupe (BMW)
- TeroKortelainen (Honda Accord)
- Iipponen (Letukka)
- Draghar (Alfa Romeo)
- Schimanski76 (Seat Leon)
- skullED331 (Volvo)
- WinglessGoblin (BMW)
Pisteet:
1. WinglessGoblin 0 8 10 10 10 10 = 48 p
2. kurppak 6 3 6 8 8 6 = 37 p
3. Nipsuhuuli 10 10 8 0 0 0 = 28 p
4. TeroKortelainen 4 0 5 6 0 8 = 23 p
5. knoivari 8 2 4 0 0 0 = 14 p
6. Eegac 3 6 2 0 0 0 =11 p
7. Ac3way 5 4 0 0 0 0 = 9 p
8. skullED331 0 0 1 0 0 5= 6p
9. Jupe 2 0 0 0 0 4= 6 p
10. Hookkis112 0 5 0 0 0 0 = 5 p
11. Miqqe 1 0 0 0 0 3 = 4 p
12. Schimanski76 0 0 3 0 0 0 = 3 p
13. Draghar 0 1 0 0 0 0= 1 p
no helvetti! kiitos paljon!. tossa toisella palstalla pummasinkin autoja ja lelurahaa lainaksi, ja ennekaikkea neuvoja että onko mitään keinoa pelastaaseivit.ei ilmeisesti.
oon illala livessä, oon koko yön netistä ettinyt tietoa miten ton saisi toimimaan,lähetllyt T10 tusinan viestiä+kaikille T10 modeille+ säheltänyt recover gamertägin ja kahden kovon/tiedonsiirtokaapelin kanssa,niin painun tästä nyt unten maille. laitelkaa kaverikutsua ne jotka teistä ei o jo valmiiksi kaverilistalla, jos pystytte mua jeesaaman.
kiitoksia etukäteen!
ariko kirjoitti 20.03.2009 15:11:laitoin tän nyt tännekin.. Unfortunately if you are receiving this message at the "Press A to Continue" screen it means that your profile is corrupted, and must be deleted. You will have to start a new profile and you will lose all of your cars and potentially paintjobs as well. If you have some of your designs saved to the catalog, then you may be able to re-apply them once you have deleted your profile. The same should apply for your tunes, however I cannot be 100% sure. Your downloaded content will still be available, as it is tied to your console and not your profile. I am very sorry for your loss and I wish I could provide you with a better solution. Here are the steps to delete your profile. In the "System" blade of the dashboard select "Memory". From there select the device that holds the Forza 2 profile information (should be Hard Drive). Then select "Games" and scroll down to "Forza Motorsport 2". In this menu you will see all the game save files from this console. Look for the name of the active gamertag and underneath it will say "Saved Game". Delete that file and your profile will no longer exist the next time you boot up Forza 2. Once again I am very sorry for your loss as I completely understand how much work it takes to build up your career in Forza Motorsport 2. Thanks, Landin elikkä mulla on toi kaapeli, mutta sillä ei saa sirrettyä 120g kovolta mitään takaisin 20g kovolle. saiko joku siis pelastettua rassit ja tuunaukset muistikortilla? mulla on 20 g kovo, laitoin siihen recover gamertag, mutta ura alkaa alusta, pystyn pelaamaan samalla gamertägillä kuin ennenkin, ja saamaan noista myyntiautoista rahaa. paskalla säkällä jos muistikorttihomma ei toimi menee ainakin kymmene unicornia, n 20 LEtä ja muutama kymmenen muuten vaan hyvää TMlta ostettua rassia.niin ja 30 miltsiä kredittejä,joista 15 milliä menee ton kisan palkintoihin :( eli pummaan tässä autoja, pystyykö esim BBT antamaan mulle shooting starin ja cupran(ostin ne teiltä mut ura alkoi alusta eikä o mitään tallissa)? jos muilla on ylimääräisiä rasseja niin kelpaa kyllä mulla on nyt kredittejä 200k, makselen kyllä takaisin kunhan san ton kisan palkintokreditit makseltua. tai jos täällä on joku kredittikroisos, niin onnistusiko laina? omalla tiimillä ei o kuin tiimirassit, oon itse jaellut niille pököistä saatuja rahoja jne eli oon aika lirissä jos muistikorttikikka ei toimi. oivoi :( toivottavasti joku ilmoittaa ilouutisen että toi muistikorttikikka toimii. lisäkysymys: jos muistikorttikikka ei toimi ja joutuu tekemään uuden tägin,niin hyvittääkö mikkisofta live-ajan,ostin just 13kk aikaa, ja perkele jos sekin aika menee kankkulan kaivoon.äziimentit vissiin katoaa(?). no, sillä ei o väliä mut kaverilistan joutuu tekeen uusiksi jne. Edit: joku oli onnistunut saamaan kakkoskovolla olevat seivit takasin miten?SIL0KKI kirjoitti 19.03.2009 12:21: mulla on kyllä tommenen kaapeli, että jos homma menee hankalaksi niin ilmoittele.voin postikuluilla lainata sen.Kiitos SIL0KKI lainatarjouksesta, sain muistikortin ja sillä siirrettyä 350 autoa, maalit, säädöt ja n.18,5 milj. cr. Nyt voi taas jatkaa "uraa"
Mullakin ois tallin siivous ajankohtainen.. voin laittaa kaikki ylimääräiset tuleemaan sulle.?
SIL0KKI wrote 03/29/2009 @ 04:28: Ole hyvä landin ja kiitti vitusti. sinne meni kaikki,voi vittujen kevät! eli ei tässä paskassa tartte edes bänniä kun peli sekoaa ja menettää kaiken. millähän vitulla sitä nyt makselee kisapalkkiot jne,hohhoijaa...Pitäisi siivota tuota omaa tallia taas, lähetänkö nuo ylimääräiset autot sinulle?
Hieno kisa vaikka suomalaisittain ei mennyt ihan putkeen :s :P
Unfortunately if you are receiving this message at the "Press A to Continue" screen it means that your profile is corrupted, and must be deleted. You will have to start a new profile and you will lose all of your cars and potentially paintjobs as well. If you have some of your designs saved to the catalog, then you may be able to re-apply them once you have deleted your profile. The same should apply for your tunes, however I cannot be 100% sure.
Your downloaded content will still be available, as it is tied to your console and not your profile. I am very sorry for your loss and I wish I could provide you with a better solution. Here are the steps to delete your profile.
In the "System" blade of the dashboard select "Memory". From there select the device that holds the Forza 2 profile information (should be Hard Drive). Then select "Games" and scroll down to "Forza Motorsport 2".
In this menu you will see all the game save files from this console. Look for the name of the active gamertag and underneath it will say "Saved Game".
Delete that file and your profile will no longer exist the next time you boot up Forza 2.
Once again I am very sorry for your loss as I completely understand how much work it takes to build up your career in Forza Motorsport 2.
Thanks,
Landin
ole hyvä landin ja kiitti vitusti. sinne meni kaikki,voi vittujen kevät!
eli ei tässä paskassa tartte edes bänniä kun peli sekoaa ja menettää kaiken. millähän vitulla sitä nyt makselee kisapalkkiot jne,hohhoijaa...
Makauta varmaan jo vituttaa nämä joka viikkoiset kännipuhelut :D
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2364370.aspx
[linkki http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2364370.aspx]
vaikken osaa maalata paskan vertaa niin tää pisti jo hymyilyttämään :)
[linkki http://s5.tinypic.com/2e4ye0l.jpg]
[linkki http://s5.tinypic.com/2nid4c4.jpg]
http://s5.tinypic.com/2nid4c4.jpg
http://s5.tinypic.com/2e4ye0l.jpg
tossa on element tuningin wrx, musta jossa on harmaalla pikku sponssikuvia+ elementin logoja. tarttis jonkun ton tyyppisen simppelin rassin, ilman numerolätkää ja mieluten niin vähän sponsorimainoksia kuin mahdollista. jos jotakuta kiinnostaaa,niin olis hyvä homma.
toivottavsti kuvat nyt näkyy(?)
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2328361.aspx
np: African Brothers - Free Like a Bird (1.FM - ReggaeTrade)
"Reflekt ft. Delline Bass - Need To Feel Loved (Adam K Remix)":http://www.youtube.com/watch?v=3HkQ3NDlngY&fmt=18
Makau tuu ottaa Uqi keittoo, pelataan pessiä ja lauletaan karaokea baarissa.
Uunissa padassa kypsennettyä lime-chili maustettua kanaa, riisiä ja Naanleipää.
2403. Hanoi Rocks - [Tracks From A Broken Dream #12] Don't You Ever Leave Me
Deadmau5 - Complications
Hienot ja tärkeät pisteet! Tästä on hyvä jatkaa.Miklulla oli taas pari hienoa paikkaa muttei mennyt sisään prkl!,onneksi vanhan liiton sheriffi paikkasi komeasti 0-2 maalin.